כותרות אחרונות
Search

חברת "אקספוז" המשווקת הלבשה תחתונה, הלבשת בית ובגדי ים משיקה קולקצייה חדשה – צילום: אבי בר

חברת "אקספוז" המייצרת ומשווקת הלבשה התחתונה, הלבשת בית ובגדי ים, מציגה קולקציית הלבשה התחתונה חדשה.

בתצוגת אופנה מרהיבה ומרגשת שנערכה בסניף המשביר לצרכן בראשון לציון, הציגה חברת "אקספוז"  קולקציה חדשה של הלבשה תחתונה (בעיקר חזיות)  לחורף ובגדי ים לקיץ. על שטיח אדום צעדו להן דוגמניות חמודות וחייכניות שהציגו לראווה את הקולקצייה החדשה בפני באי המשביר לצרכן. לתצוגת האופנה הגיעה גם שיר אלמליח הפרזנטורית של חברת "אקספוז"

expoz 3

שיר אלמליח פרזנטורית – צילום: אבי בר

רשת האופנה וההלבשה התחתונה "אקספוז" מביאה את מותגי החזיות המובילות בעולם לישראל ועל ידי כך תיתן מענה לכל אישה באשר היא. העונה תושק קולקציה חורפית ומגוונת של הלבשה תחתונה המציע מבחר רחב של חזיות המשלבות נשיות, סקסיות ונוחות בגזרות שונות ובמבחר מידות ובגדי ים מהממים.

אקספוז שרכשה זיכיון לשיווק בלעדי למותגי חזיות מקבוצות  DBA HBIו- SELMARK, מציעה קשת רחבה של חזיות אופנתיות ומגוון רחב של מותגים בינלאומיים בהם:  Lovable, Selmark, Dim, Fila, Bali, Playtex

חברת "אקספוז" שמה דגש מיוחד על נוחות, אופנתיות, טרנדיות ונשיות, כך שכל אישה תוכל להתאים לעצמה את החזיה המושלמת ליצירת מראה נכון ועדכני

מותגי החזיות שרכשה אקספוז: Lovable, Selmark, Dim, Fila, Bali, Playtex

expoz 1

צילום אלירן אביטל

Lovable – מותג חזיות מהמובילים באיטליה, עיצוב החזיות נעשה על ידי התמקדות בנוחות והענקת מראה אופנתי, חושני ונשי. המותג מציע מגוון רחב של חזיות כגון: חזיות פוש אפ, ריפוד קל, ללא קשת, חזיות תחרה ומחטבים. צבעים ששולטים בקולקציה: שחור, לבן וצבע גוף (ניוד).

Selmark – מותג המגיע היישר מספרד המציג קולקציית חזיות המשלבת בתוכה את טכנולוגיית ה- super feel ועשויה מחומרים עדינים ורכים המעניקים תחושה של תמיכה ואלסטיות מרבית. המותג מציע מגוון רחב של חזיות כגון: חזיות פוש אפ, בייסיק, מידות גדולות ומחטבים. בצבעוניות של שחור, לבן, גוף, כחול ואדום.

DIM – מותג צרפתי אשר נחשב לאחד המובילים באירופה, מאופיין בקו צעיר המשלב מגוון גדול של סוגי בדים ותפירה וזאת על מנת להשיג מראה סקסי תוך תמיכה מקסימאלית בשילוב רצועות עבות. מגוון החזיות כולל: חזיות פוש אפ, חזיות חלקות וחזיות בעלות עיצוב רשת בצבעים: שחור, לבן וגוף.

expoz 5

צילום אלירן אביטל

Fila – מותג ספורט מהמובילים בעולם, השיק קולקציית חזיות המתאימות ללבישה יום יומית ולפעילות גופנית. החזיות עשויות כותנה רכה מבד כפול, בעלות נוחות מרבית וללא קשת הנותנת הגנה על החזה מתנועות חדות. חזיות אלו מתאימות גם לנשים שעברו ניתוח קוסמטי בחזה. צבעים: שחור, לבן ואפור.

Playtex ו-Bali – חזיות מבית Hanes Brands הנחשבת לאחת החברות הגדולות בתחום ההלבשה התחתונה. חזיות אלו בעלות טכנולוגיה חדשנית הכוללת תמיכה, התאמה ונוחות מקסימאלית זאת על ידי בחירה נכונה של בדים ובחירת רצועות ג'ל מרופדות. סדרת המוצרים החדשה של Playtex הנקראת "18 שעות" מיועדת לנשים אשר לובשות חזיות למשך זמן ארוך וייחודן הוא שלא מרגישים אותן כלל. המותגים מציעים מגוון רחב של חזיות: מיני מייזר, קאפים רכים, ללא קשת ועוד. צבעים: שחור, לבן, גוף, ורוד בהיר וחום.

expoz 2

צילום אלירן אביטל

טווח מידות: B75-G110

טווח מחירים: 230-599 ₪

ניתן להשיג ב- "רשת חנויות אקספוז", המשביר לצרכן,  H&0, אפרודיטה, פיתויים, לבנבנים, בוניטה דה מאס, אינטימה, את, בנוגע לגוף  ובחנויות הלבשה מובחרות נוספות  ברחבי הארץ.