כותרות אחרונות
Search

חברת "אקספוז" רכשה זיכיון לשיווק בלעדי למותגי חזיות מקבוצות DBA HBIו- SELMARK

חברת "אקספוז" המייצרת ומשווקת הלבשה התחתונה, הלבשת בית ובגדי ים, רכשה זיכיון לשיווק בלעדי למותגי חזיות מקבוצות  DBA HBIו- SELMARK

עם סגירת המהלך חברת "אקספוז" הגדילה באופן משמעותית את מגוון הקטגוריות שברשותה, הרחיבה את קשת המותגים ותיתן מענה לפלח שוק רחב יותר. חתימת העסקהתרחיב את פעולותיה של חברת "אקספוז" בשוק החזיות בארץ. המותגים המובילים שייכנסו לשוק החזיות: ,Selmark Bali, Playtex, Lovable, Dim ,Fila. שווי העסקה כ- 2  מיליון ₪ והיא עתידה לגלגל עשרות מיליוני שקלים בשנה.

shirelma 1

שיר אלמליח לאקספוז סתיו חורף 2015-16 צילום אלכס ליפקין

על המותגים:

 מנכ"ל חברת אקספוז אמיר הברפלד:" עם ביצוע עסקת הרכישה, חברת אקספוז סגרה מעגל בכל התחומים הקשורים בהלבשת בית והלבשה תחתונה, על ידי רכישת הזיכיון חברת אקספוז חיזקה את עצמה במותגים בינלאומיים וממצבת את עצמה כאחת החברות הסיטונאיות המובילות בישראל."

-Selmark מותג ספרדי המציג קולקציית חזיות המתמקדת בנוחיות ומשלבת בתוכה את טכנולוגיית super feel העשויים מחומרים עדינים הנותנים תחושה של נוחיות ותמיכה מרבית.

-Dim מותג צרפתי אשר נחשב לאחד המובילים באירופה, מאופיין בקו צעיר המשלב מגוון גדול של סוגי בדים ותפירה וזאת על מנת להשיג מראה סקסי תוך תמיכה מקסימאלית.

Lovable– המותג המוביל באיטליה, עיצוב החזיות נעשה על ידי התמקדות בנוחות והענקת מראה אופנתי, חושני ונשי היוצר צורך בגילוי חזייה תומכת וטובה שרכה על הגוף וגם משדרת מראה סקסי.

Fila – מותג ספורט מהמובילים בעולם, חזיות הספורט עשויות כותנה רכה מבד כפול, בעלות נוחות מרבית וללא קשת הנותנת הגנה על החזה מתנועות חדות. חזיות אלו מתאימות גם לנשים שעברו ניתוח קוסמטי בחזה.

Bali&Playtex– חזיות מבית Hanes Brands הנחשבת לאחת החברות הגדולות בתחום הלבשה התחתונה. חזיות אלו בעלות טכנולוגיה חדשנית הכוללת תמיכה, התאמה ונוחות מקסימאלית זאת על ידי בחירה נכונה של בדים ובחירת רצועות ג'ל מרופדות. סדרת המוצרים החדשה של Playtex הנקראת "18 שעות" מיועדת לנשים אשר לובשות חזיות למשך זמן ארוך וייחודן הוא שלא מרגישים אותן כלל.

כל מותגי החזיות יימכרו בפריסה ארצית ברשתות הבאות: "משביר לצרכן", "H&O"' "פיתויים", "אפרודיטה", "אינטימה", "לבנבנים", "את", "בנוגע לגוף", "בוניטה דה מאס" ובחנויות הלבשה מובחרות ברחבי הארץ.

טווח מחירים: 230-599 ₪

טווח מידות: B-75- G-110