כותרות אחרונות
Search

חברת באדג'ט ישראל בבעלות איש העסקים מוני בר, השיקה את סניף הדגל בפתח תקווה !

חברת באדג'ט ישראל השיקה את סניף הדגל בפתח תקווה

ההשקעה בהקמת הסניף החדש כ – 20 מיליון שקלים

חברת באדג'ט ישראל השיקה את סניף הדגל החדש בפתח התקווה, אשר עלותו הסתכמה בהשקעה של 20 מיליון שקלים. הסניף אשר ישמש למכירה, השכרה וליסינג הוקם על שטח של שני דונמים הכוללים מגרש רכבים ומשרדים, עומד בסטנדרטים הבינ"ל בתחום תצוגת רכבים, השירות והנגישות.

גוזרים את הסרט – ראש עיריית פתח תקוה, עו"ד איציק ברוורמן יחד עם מוני בר מבעלי חברת באדג'ט- צילום: תמר מצפי

מוני בר, בעלי חברת באדג'ט: "אני שמח לראות את כולכם בפתיחתו של הסניף ה-20 במספר של באדג'ט ישראל. סניף זה הינו סניף הדגל של חברתנו הוותיקה, בו דאגנו להעלות את הרף ברמת השירות ללקוח והקמנו סניף העומד בסטנדרטים הבינלאומיים מבחינת תצוגת רכבים ועמדות שירות. הופתעתי מאוד מהדרך היעילה והמהירה בה טיפלו ראש העיר עו"ד איציק ברוורמן ומנהל אגף מנהלת אזור התעשייה בפתח תקווה שלמה בנימין, בהליך הבירוקרטי ובהקמת הסניף תוך זמן קצר. מיקומו המרכזי של הסניף ישרת את אזור פתח תקווה, השרון, אריאל והסביבה".

בכירי קבוצת קרסו ומוני בר – צילום: תמר מצפי

ראש העיר, עו"ד איציק ברוורמן, ציין כי חל גידול עצום בתעשייה ובעסקים בעיר והוסיף כי הוא כראש עיר מוביל אסטרטגיה להקל על בעלי עסקים, במטרה להמשיך ולפתח את אזור התעשייה שהופך להיות מהגדולים בארץ בזכות מיקומו ואיכות השירות הניתן לבעלי העסקים על-ידי העיר.

 

מוני בר ומנכ"ל מלון רמדה ירושלים דיויד טוקר- צילום: תמר מצפי

חברת באדג'ט הינה חברה בינלאומית עם 22 סניפי שרות בארץ המעניקה מגוון אפשרויות להשכרת רכב ללקוחות פרטיים ועסקיים, ליסינג, מכירת רכב והשכרת רכב בחו"ל במגוון רחב של תכניות עפ"י צרכי הלקוח.