כותרות אחרונות
Search

חברת "בארכה" מרחיבה את קטגוריית הטחינה עם שני מוצרים חדשים.

חברת "בארכה" מרחיבה את קטגוריית הטחינה !

לאור הצלחת שיווק הטחינה המעודנת עם פטנט הבקבוק הלחיץ שהגדילה את מכירותיה ב-40% בשנה האחרונה,  חברת "בארכה" מרחיבה את קטגוריית הטחינה עם שני מוצרים חדשים.

טחינה גולמית מעודנת בטעם שום לימון וטחינה גולמית מעודנת שומשום מלא.

 

אחרי השקת הטחינה המעודנת עם פטנט הבקבוק הלחיץ שכבר דורגה לאחר שנתיים בלבד במקום ה-11 מבין המוצרים הנמכרים ביותר בקטגוריית הטחינה בישראל , חברת "בארכה" ממשיכה להפתיע והודיעה היום על הרחבת קטגוריית הטחינה בישראל עם שני מוצרים חדשים שיגיעו גם הם בבקבוק לחיץ וייתנו מענה לאנשים שמעדיפים לאכול טחינה גולמית כמו שהיא בנוחות מקסימלית. המוצרים החדשים הם טחינה מעודנת בטעם שום ולימון וטחינה מעודנת בטעם שומשום מלא.

 

צילום: יח"צ

 

בצעד זה, חברת "בארכה" אשר הייתה מחלוצות קטגוריית הטחינה בישראל, ממשיכה להוביל בחדשנות ומרחיבה את סדרת הטחינה המעודנת בבקבוק לחיץ שמשדרג לצרכני הטחינה את אופן השימוש. על פי נתוני החברה, הטחינה המעודנת הגדילה ב 40% את מכירותיה הכספיות בשנה האחרונה. הטעמים החדשים מצטרפים לסדרת הטחינה המעודנת בבקבוק הלחיץ שהחברה השיקה בהצלחה לפני כשנתיים, טחינה גולמית מעודנת מוכנה לאכילה וכך שדרגה לצרכן את אופן השימוש בטחינה והפכה אותו לנוח, קל ופשוט. אין צורך להכין את הטחינה או לערבב עם מים, פשוט ללחוץ ישר מהבקבוק.

 

בשנים האחרונות עם עליית המודעות למזון בריא ולא מעובד, קטגוריית הטחינה נמצאת בצמיחה מתמדת וכיום טחינה גולמית נחשבת למוצר בסיס בכל בית בישראל. מטרת החברה בהשקת הטעמים החדשים מעבר לפשטות בשימוש, היא גם להנגיש את הטעמים הישראלים והאהובים בטחינה שהם תוספת שום ולימון ובנוסף לתת את האופציה הבריאותית שהיא השומשום המלא. כמו כן, בניעור קל ניתן לפתור את בעיית הפרדת השמן.

 

עם הטחינה המעודנת בבקבוק הלחיץ הטעם כבר מוכן ומתאים להגשה כרוטב לסלט, כממרח וכתוספת לכריכים. בנוסף, המרקם המעודן עונה על הצורך בדילול הטחינה ומאפשר גם לאנשים שאוהבים טעם עדין יותר, לאכול טחינה גולמית ובריאה.

 

צילום: יח"צ

 

מטליה סיון, מנהלת השיווק של בארכה: "חברת בארכה שמה לה למטרה לחדש ולהגדיל את קטגוריית הטחינה בישראל באמצעות פיתוח שיטות וטכנולוגיות המשדרגות את המוצרים האהובים. מאז השקת הטחינה הגולמית המעודנת עם פטנט הבקבוק לחיץ, אנו רואים שינוי ניכר בקרב צרכנים המעדיפים לאכול את הטחינה הגולמית, במידה והשימוש נגיש וקל. במחקר נסיינים שערכנו מצאנו כי 93% מהנסיינים השתמשו בכל הטחינה המעודנת בבקבוק לחיץ או במרביתה. למעשה, חל גידול משמעותי של 48% בתדירות הצריכה וגידול של 25% בתדירות הצריכה השבועית הרגילה של טחינה גולמית. הרחבת סדרת המעודנת בבקבוק תאפשר לצרכנים לגוון וליהנות ממוצרים וטעמים חדשים ואהובים".

 

אודות בארכה:

למעלה מ-30 שנה חברת רושדי תעשיות מזון בע"מ מייצרת טחינה וחלבה. המפעל, שהוקם בראשית שנות ה-80 כחלק ממיזם לקידום תעשייה במגזר הפך עם השנים לחברה בסטנדרטים בינלאומיים הגבוהים ביותר ולמותג בולט בישראל. מפעל החברה שנמצא  באלון תבור הוא המפעל הגדול והמתקדם מסוגו ועומד בסטנדרט בינלאומי גבוה בו מיוצרים מדי יום מוצרי הטחינה והחלבה המופצים לרשתות השיווק, לקוחות מוסדיים ותעשיית המזון בארץ ובעולם.

 

מחיר: המחיר המוצע לצרכן הינו 11.90 ש"ח ליחידה במשקל 310 גרם

תימכר ברשתות השיווק והמכולות.

המוצרים באריזות החדשות/