כותרות אחרונות
Search

חברת בזק היא הזוכה הגדולה בארוע "כפתור הכסף"  של יו טיוב

חברת בזק היא הזוכה הגדולה

בארוע "כפתור הכסף"  של יו טיוב: הוכרז קמפיין הדודה והדוד ל"בית החכם"  כקמפיין המצליח של כל הזמנים וכקמפיין השנה 2017 עם מספר שיא של 12.5 מיליון צפיות

 

ארוע "כפתור הכסף " של יו טיוב, אשר נערך אתמול בהיכל קבוצת שלמה בת"א, הציג את מדד הפרסומות  השנתי של יו טיוב .

 

חברת בזק היא הזוכה הגדולה ביותר של האירוע, קמפיין הדודה והדוד לבית החכם, בהשתתפות גידי גוב , נועה קירל ואגם בוחבוט זכה בקמפיין השנה 2017 והוכרז כקמפיין המצליח של כל הזמנים וכקמפיין השנה במדד הפרסומות השנתי של יו טוב.

 

על פי הנתונים גרף קמפיין הדודה והדוד מספר שיא של  12.5 מיליון צפיות, 64% מהן אורגניות, עם 25 אלף שיתופים  ולא פחות מ- 4000 תגובות. קליפ הדודה והדוד  אף הוא זכה להצלחה חסרת תקדים ונכנס לפלייליסט של תחרות רדיו רבות .

מחלקת השיווק והחדשנות של בזק בארוע כפתור הכסף של יו טיוב. – צילום תומר פולטין

הקליפ האלמותי של דני סנדרסון, "אצל הדודה והדוד" יצא בשנת 1987 וזכה בתואר קליפ השנה, בבימויו של לא אחר ממוטי קירשנבאום ובהשתתפות ירון לונדון וצחי בוקששתר. בזק, בשיתוף משרד הפרסום אדלר חומסקי והמוזיקאי תומר בירן הרימו את הכפפה, ויצרו פרסומת  לבית החכם של בזק, שכולה מחווה לקליפ המקורי, עם מימד חדש וטכנולוגי, הבית החכם של בזק, המאפשר לראות מה קורה בבית מרחוק באמצעות אפליקציה.

 

גיל רוזן  סמנכ"ל שיווק וחדשנות בזק:  "אנו גאים בזכייה ומודים לגולשים הרבים שהצביעו, האזינו, שיתפו והגיבו לכל אורך הדרך.  קמפיין הדודה והדוד הוא הגרסה העכשווית לקליפ המקורי באמצעותו אנו מצליחים להמחיש את ההתפתחות הטכנולוגית המואצת של שירותי הבית החכם לאורך התקופה.  כיום, כולנו יכולים לדעת מה קורה בבית, לנהל ולשלוט בבית בכל רגע נתון באמצעות שימוש פשוט ונוח באפליקציה. בזק מובילה את השוק בחדשנות לשירותים ומוצרים שלוקחים את הלקוחות שלה קדימה, ועם ההכרזה של YouTube בזק מוכיחה שעם צוות מנצח אפשר לכבוש גם פסגות בשיווק ובתוכן דיגיטלי יצירתי, חכם ומדויק".