כותרות אחרונות
Search

חברת "ביכורים מזון ומאפה" מציעה "קרקרים פשתן" – לעבודה, לפיקניק, לבריכה ולים.

 

 

מתחשק לכם לנשנש "משהו" קטן ובריא?

חברת "ביכורים מזון ומאפה" מציעה "קרקרים פשתן" – לעבודה, לפיקניק, לבריכה ולים.

 

צילום – יוסף לבין

 

לפעמים מתחשק לנו לנשנש "משהו" שהוא לא מתוק, לא "כבד" וגם לא כרוך בהכנות מיוחדות. חברת "ביכורים מזון ומאפה", המתמחה בייצור לחמי בריאות, מציעה קרקרים מפשתן, פריכים ועשירים בערכים תזונתיים, ב-3 טעמים נהדרים – שום, זעתר וטעם טבעי, שמתאימים בדיוק למשימה. אליהם אפשר לצרף ירקות חתוכים, חמוצים וממרחים שאוהבים.

 

צילום – יוסף לבין

 

את הקרקרים אפשר לקחת לכל מקום, כמו שהם (כל אריזה כוללת 3 אריזות נפרדות לשמירה על הטריות), או בתוך קופסה סגורה. לקרקרים מצרפים – כל אחד לפי טעמו – קופסאות או שקיות קטנות עם ירקות כמו למשל – עגבניות שרי, קוביות פלפל בכל הצבעים, פרוסות דקות של מלפפון טרי, זיתים, רצועות בצל ירוק, פרוסות של צנוניות ופרוסות דקות של מלפפון חמוץ. בקופסאות נפרדות לוקחים גם ממרחים ותוספות שאוהבים כמו – טחינה, סלט חומוס, סלט חצילים, פרוסות או קוביות קטנות של גבינה צהובה, גבינה לבנה, גבינת שמנת, ממרח פסטו, ממרח זיתים, פרוסות או קוביות של גבינה בולגרית, רבעים של ביצה קשה, רצועות של סלמון מעושן, פרוסות של פסטרמה או סלמי ועוד…

 

מהמבחר שבחרתם לקחת – אתם מניחים בזריזות על הקרקר, מוסיפים ירקות וחמוצים, מגוונים ונהנים!

 

צילום – יוסף לבין

 

אפשר גם לנשנש את הקרקרים כמו שהם, ללא תוספות ולהגישם עם משקאות קרים כמו תה קר, קפה קר, מים קרים או בירה צוננת. אפשר גם לארגן "פיקניק" בבית, במרפסת, בגינה או בסלון – להניח את כל הטוב הזה על השולחן, ושכל אחד יכין לעצמו בדיוק מה שהוא אוהב.

 

הקרקרים המיוחדים, המיוצרים מזרעי פשתן טחונים, עשירים בחלבון (כ-40 גרם חלבון ב-100 גרם), אומגה 3 וסיבים תזונתיים, והם מכילים רק 1 גרם פחמימות בקרקר. הקרקרים אינם  מכילים חומרים משמרים, רכיבים מן החי והם ללא תוספת סוכר.

 

צילום – יוסף לבין

 

כשר בהשגחת בד"צ העדה החרדית והרבנות מעלה אדומים.

 

מחיר: 25 – 28 ש"ח (למשקל של 150 גרם). הקרקרים ארוזים ב-3 אריזות נפרדות לשמירה מירבית על הטריות.

 

את הקרקרים אפשר להשיג ברשתות השיווק ובבתי הטבע ברחבי הארץ.

לפרטים: https://www.bikurim.co.il/