כותרות אחרונות
Search

חברת בן & ג'ריס ישראל – לקראת היום הבינלאומי של התנועה הגלובלית "סחר הוגן" !

לקראת היום הבינלאומי של התנועה הגלובלית "סחר הוגן" !

התנועה “האוטוסקו” מסייעת לחקלאים קטנים במדינות העולם השלישי לקבל תמורה הוגנת עבור יבולם.

חברת בן & ג'ריס ישראל מציינת את היותה חברת המזון היחידה בישראל המאושרת ע"י ה- FAIRTRADE

 

מהו בכלל סחר הוגן ? אם תשאלו את הנהלת בן&ג'ריס, זה פשוט. החקלאים אתם הם עובדים, עובדים קשה מאד, אך תמיד יקבלו מחיר הוגן עבור המוצרים והיבול שלהם. בתמורה לכך, הם מסכימים ומתחייבים לנהל את החוות שלהם תוך דאגה לסביבה ולרווחת העובדים. הם נותנים את הלב כדי לתת משהו בחזרה לקהילות שלהם. זה מעגל יפה. והם בבן&ג'ריס  מרוצים מכך ש סחר הוגן מסייע להבטיח שהכלכלה העולמית משרתת אנשים – במקום להיפך.

 

אבי זינגר מנכ"ל בן & ג'ריס ישראל : "אנו משלמים 20% יותר עבור רכישת חומרי הגלם, וגאים לעזור לחקלאים ממדינות העולם השלישי לקבל תמורה הוגנת עבור היבול שלהם , כך שהכלכלה הגלובלית תשרת אנשים ולא להיפך.

 

היום הבינלאומי של התנועה הגלובלית "סחר הוגן" מתקיים השבוע ב-11.5. תנועה זו מסייעת לחקלאים קטנים במדינות העולם השלישי לקבל תמורה הוגנת עבור יבולם.

 

חברת בן & ג'ריס ישראל מציינת 5 שנים להיותה חברת המזון היחידה בישראל שהטמיעה את התקנים של ה"סחר ההוגן" בכל מוצריה.

 

כל חומרי הגלם להכנת הגלידה מאושרים ע"י הסחר ההוגן, אנו משלמים יותר ומאפשרים לחקלאים ממדינות עולם שלישי להשקיע במשפחה ובקהילה למען שינוי חיובי. דוגמא מוחשית – קפה מעורר השכלה.

 

הכירו את פליפה אפרן הרננדז גונזלס, קריזאל, האוטוסקו, וראקרוס, חקלאי גיבור שעוזר להפוך את הגלידה של בן&ג'ריס טעימה – והוגנת ! עם קפה מעורר השכלה. 

פליפה אפרן הוא חקלאי מומחה לקפה המגדל ומייצר קפה זה 35 שנה (זה כמעט משך הזמן שאנו מייצרים גלידה!). הוא חבר בארגון “האוטוסקו” מאז 1997. מאז שהצטרף לארגון, פליפה הרוויח ישירות מהתכניות החברתיות של סחר הוגן.

 

ביטוח רפואי יכול להיות קשה להשגה בחווה, אבל עכשיו יש לו גישה אליו! כשהוא סבל מאובדן ראייה, התכנית שלו אפשרה לו לעבור ניתוח בעיניים ולהשיב את מאור עיניו. אבל היתרונות של סחר הוגן נמשכים הרבה מעבר לחקלאים שלנו. אחד מבניו של פליפה קיבל מילגה באמצעות תכנית סחר הוגן ממומנת שאפשרה לו להמשיך ללמוד. החינוך הוא הבאזז הטוב ביותר !

 

אבי זינגר מנכ"ל בן & ג'ריס ישראל צלם: מורג ביטן

 

מוסיף אבי זינגר מנכ"ל בן & ג'ריס ישראל: בדומה לפליפה ממקסיקו ממנו אנו רוכשים את הקפה, גם חקלאים מגאנה ומהרפובליקה הדומיניקנית המגדלים עבורנו את הקקאו, וחקלאים ממדגסקר ומהודו מהם אנו קונים את הווניל יכולים להשקיע בעצמם לעתיד טוב יותר.

 

סחר הוגן היא תנועה עולמית שמטרתה לסייע לחקלאיים בקנה מידה קטן ממדינות עולם שלישי להתמודד ולשגשג בשוק העולמי. אנו מאמינים שהרעיון של סחר הוגן מעודד את הערך לקידום צדק חברתי וכלכלי. חקלאיים המגדלים יבולי סחר הוגן הם חברים בקואופרטיביים שיתופיים המנוהלים באופן דמוקרטי, ונדרשים להשקיע בקהילות שלהם ולעמוד בתקנים של שיפור מתמשך של שיטות חקלאיות קיימות.

 

אבי זינגר מנכ"ל בן אנד ג'ריס ישראל :" אנו משלמים 20% יותר עבור חומרי הגלם, וגאים לעזור לחקלאים ממדינות העולם השלישי לקבל תמורה הוגנת עבור היבול שלהם.