כותרות אחרונות
Search

חברת בריגה השיקה את "BRIGA TOWERS" פרויקט יוקרתי בנתניה

חברת בריגה השיקה את הפרויקט "BRIGA TOWERS" השאפתני והיוקרתי ביותר שנבנה עד היום בנתניה: 

היקף ההשקעה בפרויקט נאמדת בכ-800 מיליון ₪

החברה הודיעה כי קיבלה היתר בנייה לבניית 2 מגדלים בני 34 קומות, כ-300 מ' בלבד מחוף ימה של נתניה  

עוד בטרם קבלת ההיתר הצליחה החברה למכור את מרבית הדירות המוצעות בפרויקט: 160 דירות מתוך 206 דירות – בהיקף של כ-630 מיליון ₪ 

briga 5

יקי בריגה מנכ"ל ומבעלי החברה:  BRIGA TOWERS" הינו אחד מפרויקטי הדגל שלנו. מדובר בפרויקט שהוא קו ראשון לים. הדיירים בכל הקומות ב-2 המגדלים ייהנו הן מנוף פתוח לים, חוף ים צמוד, ומתקנים ברמה הגבוהה ביותר והן מקהילה איכותית, תכנון סביבתי מתקדם ומגוון שירותים עירוניים ומרכזי מסחר במרחק הליכה".

briga 3

קרדיט הדמיות- D3

חברת בריגה, השיקה את הפרויקט היוקרתי ביותר שנבנה בנתניה, פרויקט 'BRIGA 'TOWERS. החברה הודיעה כי קיבלה היתר בנייה לבניית 2 מגדלים בני 34 קומות, 206 דירות סה"כ, כ-300 מ'  בלבד מחוף ימה של נתניה.  בין הדירות המוצעות למכירה בפרויקט- נמנים 2 פנטהאוזים בקומות 33-34,  בשטח של כ-1,200 מ"ר כל אחד, ומחירם ייקבע בהמשך.

כל אחד מהמגדלים בפרויקט ייבנה על שטח של כ-8 דונם וכולל: רצועת חול זהובה פרטית אל מול הים, בריכת שחייה אולימפית עם מתחם מים רדודים המאובזר במיטות שיזוף, בר וסאונה. מגרש כדור עף חופים, מגרש טניס, גינון ופיתוח סביבתי עשיר, פינות הסבה מעוצבות לאירוח, טרקלין אלגנטי, חדר משחקים לילדים, בית כנסת, אזור ספרייה ואמנות ומתחם כושר יוקרתי.

עוד מדווחות החברה כי עוד טרם קבלת ההיתר, נמכרו מס' שיא של דירות בפרויקט : 160 דירות מתוך 206 הדירות המוצעות למכירה בפרויקט, בהיקף של כ-630 מיליון ₪.

 דוגמאות למחירי הדירות בפרויקט:

  • דירת 3 חדרים בשטח של 121 מ"ר+ 24 מ"ר מרפסת, נמכרים החל מ- 4 מיליון ₪.

  • דירת 4 חדרים בשטח של 165-177 מ"ר + 30 מ"ר מרפסת, נמכרים החל מ-6 מיליון ₪

  • מיני פנטהאוזים, בני 5 חד', בשטח של 240 מ"ר + 50 מ"ר מרפסת, נמכרים החל מ- 13.5 מיליון ₪.

  • 2 פנטהאוזים, בשטח של כ-1,200 מ"ר כולל מרפסות (כל אחד) – מחיר ייקבע בהמשך

briga 23

קרדיט הדמיות- D3

חברת בריגה בבעלות יקי ורונן בריגה, הינה חברה משפחתית אשר נוסדה בשנת 1979 ומתמקדת בבנייה למגורים ומלונאות.  החברה מתמחה בייזום ובניית מגורי יוקרה וכן פרויקטים איכותיים למשפחות צעירות. בין הפרויקטים הבולטים שבונה החברה בימים אלה נמנים- פרויקט BRIGA TOWERS, הנבנה על קו החוף של נתניה ופרויקט Home בכפר יונה הכולל מתחם של 4 מגדלים בסמוך לכ-200 דונם של פרדסים ירוקים.

briga 4

מעצבות הפנים אנג'לה לנצ'יאנו ובתה שר סלע – צילום: אבי בר

לאחרונה סיימה החברה בהצלחה בנייה ואכלוס של שני פרויקטים יוקרתיים: MIGDAL DAVID במרכז העיר נתניה – מגדל בן 30 קומות המשלב מגורי יוקרה ומלון בוטיק שינוהל ע"י המותג הצרפתי "SOFITEL" וממוקם בסמוך לכיכר העצמאות בנתניה, קו ראשון לים ופרויקט YAM  בשכונת עיר ימים, 400 מטרים מקו המים- פרויקט הכולל שני מגדלים בני 18 ו- 22 קומות  אשר תוכנן כמתחם סגור המתפרש על שטח של 7,300 מ"ר וכולל שטחי גינון נרחבים, חדר כושר, סאונה יבשה ורטובה, בית כנסת, מועדון דיירים, לובי מפואר ועוד… מעצבות הפנים של הפרוייקט הזה הן אנג'לה לנצ'יאנו ובתה שר סלע