כותרות אחרונות
Search

מותג הג'ינסים ההולנדי G-STAR והזמר הבינלאומי פארל וויליאמס הודיעו על שותפות אסטרטגית

מותג הג'ינסים ההולנדי G-STAR והזמר הבינלאומי פארל וויליאמס הודיעו על שותפות אסטרטגית לפיה  וויליאמס יהיה שותף בבעלות המותג ויהיה חלק אינטגרלי במישורים יצירתיים בחברה, פרסום ואסטרטגיה עסקית.

שותפות זו הגיעה לאחר שיתוף פעולה מוצלח שבה פארל וויליאמס עיצב את קולקציית RAW for the Oceans – קולקציית בגדים ייחודית העשויה כולה מחומרים ממוחזרים היישר מהאוקיינוס. לאחר ההצלחה הגיעה ההבנה בG-STAR כי יש להמשיך ולחפש את הקולקציה הבאה שתהיה אף היא לבלתי צפויה.

לדבריו של פארל וויליאמס: "חברת GSTAR היא חברה בעלת פתיחות מחשבתית יוצאת דופן הנותנת לכל העוסקים בה לפעול באופן עצמאי. אני מאמין בלב שלם שמותג זה יהיה למותג הג'ינסים המוביל במאה ה-21. אני מצפה לקחת חלק מהמשימה הזאת ולהיות שותף מלא בעשייה".

מותג הג'ינסים G-STAR הינו מהמתקדמים בקונספט העיצוב המיוחד והיוצא דופן שלו כמו עיצוב דגם ה-D3. המותג רואה לנכון להמשיך בשיתופי פעולה שונים כמו עם המעצב מארק ניוסון ואלוף העולם בשחמט מגנוס קרלסן. G-STAR מאמינים כי השותפות עם פארל וויליאמס תעלה על כל הציפיות.

gstar 1

טקלה סשפר, סמנכ"ל שיווק G-STAR הוסיפה, "בעבודתנו המשותפת עם פארל וויליאמס אנו מצפים למתוח את כל הגבולות בהיבטים העסקיים, מיצירת רעיונות למוצרים חדשים ועד ליצירת חזון למותג חדש. אנו שמחים לקבל את פארל וויליאמס לחברה שלנו ומצפים לעתיד משותף בעל עשייה מרובה".

GSTAR הוסיפו כי הם ימשיכו לקדם ולהרחיב שיתופי פעולה ויוזמות חדשות גם בעתיד.

רקע G-Star RAW: G-Star שימשה מאז 1989, חלוצת דנים הידועה בסגנון ייחודי ובאמירה פורצת גבולות. הפילוסופיה של G-Star תמיד הייתה "רק המוצר" עם דגש על אומנות ג'ינס וחדשנות. הרעיון לדנים תלת ממדי נולד ב G-Star בשנת 1996 עם כניסתה G-Star Elwood, והמסירות לשימוש בבד דנים נא שאינו טופל, שיצרה מהפכה בתעשיית הג'ינס.
g-star.com | Facebook.com/Gstartlv