כותרות אחרונות
Search

חברת "ברידאקס" הצליחה לפתח ולגדל פלפל ללא גרעינים מזרעים !

חברת "ברידאקס" הצליחה לפתח ולגדל פלפל ללא גרעינים מזרעים !

לאחר שנעלם מהמדפים לפני 6 שנים כעת  הצליחה חברת ברידאקס לפתח ולגדל פלפל ללא גרעינים מזרעים !

 בימים אלה מושק המוצר מחדש למדפים בישראל ובעולם בגירסה משופרת ומשודרגת תחת המותג: פפריטו (Pepperito)

 

קובי אבידן, מנכ"ל חברת ברידאקס: " אנו גאים להשיק  מחדש למדפים בישראל ובמקביל גם באירופה,  גירסא משופרת ומשודרגת של פלפל מתוק ללא גרעינים הגדל מזרעים"

 

כולנו אוהבים פלפל, כולנו יודעים שהוא מכיל ערכים תזונתיים ואת הוויטמינים A, C, E  ושהוא הנשנוש הבריא והמושלם למבוגרים ולילדים.  אז מה הבעיה? שלא תמיד יש לנו חשק ורצון לנקות את הגרעינים הרבים שלו לכן,  אנו שמחים לבשר, שאם התגעגעתם לפלפל ללא גרעינים –  הוא חוזר !

 

פיתוח ישראלי חדש פלפל ללא גרעינים צילום יוסי אלטרמן

 

לידיעת אוהבי הפלפל: לאחר שנעלם מהמדפים לפני 6 שנים, הצליחה חברת הזרעים הישראלית ברידאקס המתמחה, בין היתר, בטיפוח זני עילית של ירקות מיוחדים לשווקים בישראל ובעולם, לפתח זן (מוגן פטנט) של פלפל ללא גרעינים הגדל מזרעים.

 

בתוך כך, גאה החברה להשיק מחדש למדפים בישראל ובמקביל גם באירופה בצפון אמריקה ובדרום אפריקה את המותג Pepperito = פלפל טעים ומתוק ללא גרעינים ! כאמור מדובר  במוצר מוגן פטנט ובקו המוצרים הראשון של החברה.

 

קובי אבידן, מנכ"ל חברת ברידאקס, אנו גאים להחזיר למדפים בישראל את הפלפל ללא גרעינים תחת המותג Pepperito  בגירסא משודרגת, מוגנת פטנט.   אבידן מוסיף כי מבחינת החברה מדובר בפיתוח שילך ויתעצם וישדרג את שאר סוגי הפלפלים שכולם מכירים, בטעם, באורך חיי המדף ובטיפוסים חדשניים וכולם יגדלו ללא גרעינים! חלומו של כל אוהב פלפל מתגשם !!

 

פיתוח ישראלי חדש פלפל ללא גרעינים צילום יוסי אלטרמן

 

את פפריטו מגדלת בישראל חברת שובל ערבה, חברת בוטיק משפחתית בעין יהב שבערבה, המתמחה מזה 50 שנה בגידול ובשיווק ירקות מובחרים.

 

כל אחד מהירקות שמגדלת שובל גדל בתנאי מדבר ייחודיים וזוכה לליווי אישי משתילה ועד קטיף, ממיון ועד אריזה, משינוע ועד שיווק ברחבי העולם ובארץ.

 

פפריטו (Pepperito) יימכר במארזים ממותגים כשהוא טרי, קריספי, מתוק ועסיסי –  רק לשטוף ולאכול.

 

המחיר החל מ 9.90 שקלים. (250 גר').

 

ניתן להשיג בכל רשתות השיווק המובחרות ואצל ירקנים מובילים.