כותרות אחרונות
Search

חברת ברימאג בישראל משיקה שואב אבק LG אלחוטי עם עוצמת שאיבה חזקה במיוחד

לקראת הניקיונות שלפני חג הפסח, משיקה  חברת ברימאג בישראל שואב אבק LG אלחוטי עם עוצמת שאיבה חזקה במיוחד

 וגם נותנת טיפים ועצות לרכישת נכונה של שואב אבק לבית

 

חברת ברימאג, משיקה בימים אלה בישראל, לקראת ניקיונות חג הפסח, סדרת שואבי אבק פרמיום של המותג הנמנה על שורת מותגים מובילים בעולם: LG. מדובר בסדרת A9 שלLG  – שואבי אבק אלחוטיים, ללא כבלים,  בעלי עוצמת שאיבה חזקה במיוחד.

 

השואב מיועד לניקוי רצפות, דקים ושטיחים, וביכולתו להתפרק לשואב נשלף עם מברשות שונות לניקוי ייעודי של רהיטים, פינות, חריצים, מיטות, מזרנים, רכבים  ועוד…

שואב אבק אלחוטי LG – A9. צילום: יח"צ חו"ל

שואב אבק LG – A9 פועל בטכנולוגיה חדשה אשר פותחה על ידי מומחים לאווירודינמיקה, לאחר 10 שנות מחקר שנערך בארה"ב, צרפת, אוסטרליה וטאיוואן ומאפשרת לשואבי האבק מסדרת A9 עוצמת שאיבה חזקה ביותר בהשוואה לשואבים מסוגו הקיימים כיום בשוק. בנוסף , קיימת בשואבים טכניקה להפרדת אבק דק, הודות ללהבים ספירליים בעלי דיוק גבוה במיוחד.

 

המודל אותו פיתחה חברת LG מגיע עם 2 סוללות המספיקות ל-80 דקות שאיבה, זמן ממוצע לשאיבת בית. במודל זה ניתן להחליף את הסוללה באופן עצמאי בבית, ללא צורך לפנות לתחנות השירות. בנוסף, עם קניית המכשיר מקבלים גם תחנת הטענה עבור הסוללה וכך ניתן להטעין סוללה אחת בזמן שהשנייה עובדת. הדגם השני אותו פתחה חברת LG מגיע עם סוללה אחת.

שואב אבק אלחוטי LG – A9. צילום: יח"צ חו"ל

שואב האבק החדש של LG  מצויד במנוע אינוורטר חכם עליו ניתנות 10 שנות אחריות.

 

השואב מצויד במערכת ציקלונים Axial Turco Cyclone המפרידה בין האוויר הנקי לאבק ביעילות רבה ושומרת על עוצמת השאיבה החזקה לאורך זמן. עוד ניתן למצוא בשואב מערכת פילטר HEPA –  ב-5 שלבים המעניקה סינון של 99.99% של חלקיקי אבק דק.

 

השואב נוח ביותר לתפעול ואחסון, וניתן למקמו כמוצר עומד על סטנד או להתקינו על הקיר. השליטה ברמות השאיבה מאוד נוחה ונעשית באמצעות לחיצה פשוטה, הידית נוחה לאחיזה ובאמצעות מוט טלסקופי ניתן להאריך את מוט השאיבה ולהתאימו לגובהו של האדם המפעיל את השואב. ריקון מיכל האבק הינו, קל, פשוט ונוח וכך גם ניקיון הפילטר.

שואב אבק אלחוטי LG – A9. צילום: יח"צ חו"ל

השואב מצויד עם מברשת ראשית לרצפה, מברשת חובטת (למזרנים, ספות, מיטות וכו'), מברשת משולבת, כלי לפינות וסוללה נוספת – כל האביזרים ללא עלות נוספת.

 

מחיר מומלץ לצרכן:

דגם עם 2 בטריות – 2,490 ₪.

דגם עם בטרייה אחת – 1,999 ₪.

אחריות ל-10 שנים על המנוע.

 

להשיג ברשתות המורשות ובחנויות המובחרות.

 

שואב אבק אלחוטי נחשב למילה האחרונה בתחום. בבואנו לרכוש שואב אבק אלחוטי יש לשים לב למספר דברים:

 

שואב אבק אלחוטי LG – A9. צילום: יח"צ חו"ל

  • עוצמת השאיבה:

הדגמים החדשים של שואבי האבק האלחוטיים מגיעים עם עצמת שאיבה מאוד חזקה. יעילות השאיבה ועוצמתה נגזרות מהמנוע וממערכת הציקלונים (המפרידה בין האוויר הנקי לאבק). על כן בבואנו לרכוש שואב אבק אלחוטי, יש לבדוק בראש ובראשונה את סוג המנוע ומערכת הציקלונים המצויים בשואב וזאת כדי להבטיח עוצמת שאיבה חזקה לאורך זמן.

 

  • קלות התפעול ותחזוקת השואב:

חשוב לזכור כי השואב עובד ועוזר לנו ועל כן חשוב לוודא כי הוא קל לתפעול ונוח לתחזוקה. יש לדאוג ולוודא עוד בזמן הקנייה כי ניתן לשלוט בעצמת השאיבה ע"י כפתור, לנקות את הפילטר באמצעות שליפה קלה מהמכשיר, לכוונן את הגובה בקלות מרבית ותכונות נוספות המקלות את העבודה עם השואב.

 

  • סוג המסנן במכשיר:

במידה ויש בבית אלרגיים לאבק, כדאי לוודא שבשואב יש מסנן עם תקן בינלאומי כמו HEPA עם כושר סינון גבוה, ורצוי גם מסנן פחם המנטרל ריחות לא נעימים.

 

  • זמן עבודת הבטרייה:

מחקרים מצאו כי סוללה אחת אינה מספיקה לשאיבת בית שלם. קיימים היום בשוק דגמים חדשים ומודרניים עם שתי סוללות המחזיקות כ-80 דקות ומצליחות לשאוב בית שלם. כדאי אף לוודא שניתן להחליף את הסוללה באופן עצמאי ואין צורך להגיע לתחנת שירות על מנת להחליף את הסוללה.

 

והעיקר שיהיה פסח נקי ונעים !!!!!