כותרות אחרונות
Search

ניקול ראידמן ושני ילדיה ישתתפו גם השנה בקמפיין של רשת גלי….

ניקול ראידמן חתמה עם רשת גלי לעונה שנייה.  שני ילדיה ישתתפו אף הם בקמפיין.

עקב הצלחת הקמפיין הראשון של ניקול ראידמן ושני ילדיה, רשת גלי בחרה בהם לקמפיין נוסף !  

במהלך חודש מרץ תעלה  רשת גלי קמפיין להשקת קולקציית אביב-קיץ 2018  בעלות של כ-3 מיליון ₪

 כל שכרם של ניקול וילדיה יועבר במלואו כתרומה אשר תתחלק בין  בתי חולים ועמותות התומכים  בילדים חולים ונזקקים

 

אשת העסקים, הפילנתרופית ואושיית האופנה ניקול ראידמן (31) חתמה על חוזה לעונה שנייה  כפרזנטורית של המותג הישראלי, תוצרת כחול-לבן, רשת גלי. כמו בעונה הקודמת, ראידמן תככב בקמפיין יחד עם ילדיה: מישל בת ה 7 וריצ'י בן ה 3,

 

במסגרת החוזה שנחתם, שכרם המלא עבור הקמפיין  של ראידמן וילדיה ייתרם במלואו ויתחלק  בין בתי חולים ועמותות התומכים בילדים חולים ונזקקים. ילדיה של הגב' ראידמן יבחרו את בתי החולים והעמותות אשר ייהנו מהתרומה.

ניקול רייאדמן וילידיה הפרזנטורים של רשת גלי לקיץ 2018 – צילום אלכס ליפקין

היקף הקמפיין נאמד ב כ- 3 מיליון ₪, אשר חלקו מהווה את שכרם של ראידמן וילדיה. הקמפיין יעלה בחודש אפריל, עם השקת קולקציית אביב-קיץ 2018 של רשת גלי. הקמפיין מנוהל באמצעות משרד הפרסום "ענבר מרחב" והוא כולל בין היתר: תשדירי טלוויזיה שיעלו בערוץ 12, ערוץ 13 וערוץ 14, בעיתונות ארצית, באינטרנט, ברשתות חברתיות, מגזינים,  ובנקודות המכירה.

 

דן איתמר סמנכ"ל השיווק והאסטרטגיה בקבוצת בריל אשר בבעלותה בין היתר גם  רשת גלי: "אין ספק שהקמפיין הראשון עם ניקול ראידמן היה מוצלח מאוד, זכיר ואהוד בקרב הציבור וכן העביר את המסר של חוזק וגודל המותג. הקמפיין הקרוב מושקע אף יותר ואני בטוח שהוא לא ישאיר אתכם אדישים וכמובן יעלה חיוך על פניכם."

ניקול רייאדמן וילידיה הפרזנטורים של רשת גלי לקיץ 2018 – צילום אלכס ליפקין

עוד הוסיף איתמר: "אנו שמחים שניקול וילדיה רואים חשיבות לתרום את מלוא שכרם לטובת הקהילה. עובדה זו מתחברת לערכי הקבוצה ומהווה חלק בלתי נפרד ממדיניות הקבוצה". …….. "קבוצת בריל תורמת לקהילה בדרכים רבות ושונות ובניהם שת"פ רחב וארוך טווח עם עמותת "גדולים מהחיים". זכינו בפרזנטורית מוכשרת עם ערכים, אותם ניקול מעניקה לילדיה, הכוללים תרומה לקהילה ולנזקקים, זהו דבר שמרגש אותנו מאוד."

 

 

ניקול ראידמן: "שמחתי שחברת גלי בחרה בנו לקמפיין נוסף, עקב ההצלחה הרבה של הקמפיין הראשון. זהו כבוד גדול עבורי ועבור ילדיי לייצג מותג ישראלי, תוצרת כחול-לבן. יותר מכל, זו עוד הזדמנות טובה לתרום למען הקהילה סכום נכבד, ולהמשיך ולחנך את ילדיי להבין את חשיבות התרומה והתמיכה בקהילה. אלו הם הערכים אותם חשוב לי להנחיל לילדיי וחשוב לי ביותר לחנך אותם לאור ערכים אלו. אני מקווה שפרזנטורים נוספים ייקחו מאתנו דוגמא ויתרמו אף הם למען הקהילה ולמען הזקוק לעזרה, גם אם לא את הסכום המלא כמונו, אשמח אם כל אחד יתרום את חלקו למען האחר."

ניקול רייאדמן וילידיה הפרזנטורים של רשת גלי לקיץ 2018 – צילום אלכס ליפקין

קבוצת בריל תעשיות נעליים בע"מ נוסדה בשנת 1988. הקבוצה פועלת בתחום האופנה ועוסקת בעיקר בעיצוב אופנה, ייצור, ייבוא, רכש ושיווק קמעונאי של נעליים, ביגוד ואביזרי אופנה אחרים. הקבוצה משווקת את מוצריה באמצעות רשתות החנויות שהיא מנהלת ומפעילה ישירות  ובאמצעות זכיינים: גלי, nine west , show off  , anne klein , easy spirit , כל נעל סנטר, לי קופר וסולוג. בנוסף, הקבוצה מחזיקה יחד עם סקאל ספורט 50% מפעילות נאוטיקה  וטימברלנד בישראל.

 

גלי  המובילה כרשת נעליים לכל המשפחה מונה כ – 70 סניפים ברחבי הארץ.  הרשת מציעה מגוון רחב של נעליים לכל המשפחה תחת קורת גג אחת , כולל מותגים בינלאומיים מובילים ביניהם: האש פאפיס, קאטרפילר , גאס , לי קופר, דוקרס ועוד …