כותרות אחרונות
Search

חברת גטר מייצגת בישראל את חברת Purple WiFi המאפשרת החזר על השקעה מרשתות אלחוטיות

חברת גטר החלה לייצג בישראל באופן בלעדי את חברת Purple WiFi העוסקת בתחום מתן שירותים משלימים לרשתות אלחוטיות במטרה למקסם הכנסות מהרשת.

Purple WiFi הינה חברה בריטית, אשר מובילה בעולם בתחום "מוניטיזציה" מרשתות אלחוטיות" ואומר יצירת הכנסות, מהגישה לרשתות אלחוטיות.

לדוגמא קניון מסחרי,  אשר מאפשר גישה אלחוטית חינמית ללקוחותיו אך מתנה אותה, בהתממשקות דרך הפייסבוק של הלקוח. או אז באמצעות פרופיל הפייסבוק, ניתן לנתח את העדפות המשתמש ולהציע לו תכנים המותאמים לו. המוניטיזציה מתאפשרת דרך יצירת עמודי נחיתה יעודיים המשלבים פרסום בתוכם או שילוב הפרסום באפליקציות תוכן.

purplewifi 1

חברת גטר הינה הנציגה של חברת RUCKUS  המייצרת ציוד תקשורת להקמת רשתות אלחוטיות ושרותים מתקדמים לניהול הרשת. שילוב פתרונות התוכנה של Purple WIFI, עם שירותי המיקום המתקדמים שלRUCKUS  יוצרים פתרון מושלם לזיהוי והתאמה של התכנים ללקוח לפי מיקום והעדפות אישיות.

לדברי אור יצהר, מנהל תחום תקשורת, בחברת גטר טק: " גטר מרחיבה את סל המוצרים שלה בתחום התקשורת, על מנת להציע פתרון כולל ללקוח. כחלק מכך בחרנו בחברה מובילה בתחומה המאפשרת לייצר תזרים הכנסות משירות האינטרנט האלחוטי הניתן חינם כיום ברוב המקומות. באמצעות פתרונות אלו הלקוח יכול להחזיר את ההשקעה ובכך לתת ללקוחותיו את התשתית האלחוטית הטובה ביותר".

Purple WIFI מציעה את שירותי התוכנה שלה, במודל ענן ובנוסף מציעה לעסקים, שירותי סינון תוכן בעת הגלישה באינטרנט האלחוטי.

שירותי Purple WIFI מותאמים ליצרני ציוד התקשורת האלחוטי המובילים בעולם כדוגמת: RUCKUS, Cisco, HP, Motorola ועוד.

גטר טק מתמחה בתחום תשתיות מחשוב, תקשורת והדפסה ומייצגת את החברות המובילות בתחומן כדוגמת: Lexmark, BenQ, MSI, Panasonic, Canon, Ruckus, Innova, Fellows ועוד.

במסגרת ארוע תקשורת לשותפים עסקיים שעורכת חברת גטר ב- 3.9.15 ביס פלאנט ראשל"צ יוצגו פתרונות Purple WifI.