כותרות אחרונות
Search

חברת "ג'ינרג'י" פותרת את בעיית טעינת כלי הרכב החשמליים בבתים משותפים.

צילום: יח"צ

 

הסרת החסם המשמעותי ביותר בחדירת כלי רכב חשמליים.

חברת "ג'ינרג'י" פותרת את בעיית טעינת כלי הרכב החשמליים בבתים משותפים.

בסוף תקופת פיילוט, משיקה חברת "ג'ינרג'י" מערכת ניהול טעינה לבניינים משותפים הכוללת תוכנה לניהול טעינה דינמית, שדרוג תשתיות החשמל בבניין והתקנת רכזות טעינה חכמות.

 

  • מערכת ניהול טעינה חכמה וחדשנית אשר מציעה אוסף פתרונות למגוון הבעיות הקיימות בטעינת כלי רכב חשמליים בבתים משותפים כדוגמת גודל חיבור החשמל הקיים, העדר תשתית חשמל תומכת, התקנות בלתי תקניות, חיוב דיירים בגין צריכת החשמל ועוד…
  • מערכת ניהול הטעינה המוצעת על ידי ג'ינרג'י הינה בעלת כושר ניהול עומסים דינמי, מסוגלת לנצל את יתרת זרם החשמל בבניין ולהפנותו בצורה מיטבית לטעינת כלי רכב חשמליים רבים. ככל שידרש, תבצע ג'ינרג'י הגדלת חיבור החשמל ללא עלות מצד הדיירים.
  • ועד הבית/נציגות הדיירים אינם נדרשים להשקעה כספית כלל וכלל. דיירים אשר בבעלותם רכב חשמלי יתחברו למערכת ניהול הטעינה באמצעות עמדת טעינה חכמה ומתוקשרת. ג'ינרג'י תנהל את גביית התשלומים עבור השירותים ותזכה את ועד הבית בגין צריכת החשמל בצורה מרוכזת.
  • פתרון טכנולוגי ייחודי זה המוצע על ידי ג'ינרג'י, מסיר את החסמים הקיימים בשוק, מאפשר למאות אלפי בתי אב ליהנות מפתרון טעינה בחנית ביתם ויאיץ את צמיחת שוק כלי הרכב החשמליים בישראל.

 

קבוצת "ג'ינרג'י", ספקית פתרונות טעינה לכלי רכב חשמליים וחלוצת תחום הטעינה בישראל, משיקה את הפתרון להתקנת עמדות טעינה לרכב חשמלי בבניינים משותפים – מערכת ניהול טעינה אשר תאפשר לדיירי הבניין לטעון כלי רכב חשמליים בחנייתם הפרטית. הטעינה תתבצע באופן מסודר, תקני, בעזרת ניהול עומסים דינאמי המבוסס על פתרון טכנולוגי מבית "ג'ינרג'י". בנוסף, כל חיובי הדיירים יבוצעו על ידי ג'ינרג'י, אשר תזכה את ועד הבית בגין החשמל הנצרך בעמדות.

 

צילום: יח"צ

 

עם הצמיחה הדרמטית בפופולריות של כלי רכב חשמליים, עלתה גם הדרישה מצד אלפי משתמשים להתקנת עמדות טעינה ביתיות גם בבניינים משותפים והדבר גרם למגוון קשיים ואתגרים, כגון:

  • חיבור לא תקני של עמדת הטעינה אל תשתיות החשמל המשותפות ברכוש המשותף.
  • גודל חיבור חשמל מוגבל, אשר אינו מאפשר טעינה של מספר כלי רכב חשמליים במקביל.
  • התקנות על ידי בעלי מקצוע לא מוסמכים אשר פוגעות במערכת החשמל של הבניין
  • קושי פיזי לחיבור תשתית החשמל של העמדה ללוח החשמל הדירתי
  • קושי בגבייה פרטנית של עלויות החשמל מכל דייר ודייר.

 

כדי לספק תשתית טעינה יציבה, ארוכת טווח, מקצועית, על פי כל התקנים, "ג'ינרג'י" פיתחה מערכת טעינה חכמה וייחודיות. לאחר ביצוע סקר מקצועי טרם ההתקנה, תתקין "ג'ינרג'י" רכזות טעינה חכמות על ידי חשמלאים מוסמכים ומקצועיים המועסקים על ידה. ביכולתן של רכזות אלה לנצל את יתרת החשמל של הרכוש המשותף בבניין ולהפנותו באמצעות "ניהול עומסים דינמי" לטובת טעינת כלי רכב חשמליים רבים ככל הניתן. תשתית הטעינה המותקנת על ידי "ג'ינרג'י" מופרדת לחלוטין מהחשמל המסופק לשירותים החיוניים של הבניין ומכאן היתרון הבטיחותי והתפעולי שלה. בנוסף לכך, במידה וזרם החשמל הקיים בבניין לא יספק את כל צורכי הטעינה, ג'ינרג'י תבצע הגדלה של חיבור החשמל המסופק לבניין המשותף ללא עלות מצד דיירי הבניין או הוועד. את החיוב בגין החשמל הנצרך תבצע "ג'ינרג'י" באופן שוטף, ישירות מול המשתמשים, על פי הצריכה בפועל.

 

ועד הבית/נציגות הדיירים לא יישאו בכל הוצאה בגין פריסת המערכת. דיירים אשר יהיו מעוניינים בפתרון טעינה בחנייתם הפרטית, יעשו זאת על ידי התקשרות ישירה מול ג'ינרג'י לצורך התקנת עמדת הטעינה הפרטית, תשלום דמי המנוי וחיוב בגין עלויות החשמל הנצרך. במקביל, "ג'ינרג'י" תזכה את וועד הבית באופן מרוכז בגין צריכת החשמל. 

           

רן אלויה מנכ"ל ובעלים של קבוצת ג'ינרג'י: "ג'ינרג'י ממשיכה לפתח ולספק פתרונות לחסמים בשוק הטעינה. לאחר כ-12,000 התקנות פרטיות במהלכן נתקלנו שוב ושוב במספר רב של חסמים להתקנת עמדות טעינה בבתים משותפים, אנו גאים להציע את המערכת האמורה כפתרון הנכון לטעינה בבניינים משותפים. ג'ינרג'י, חלוצת התחום של טעינת כלי רכב חשמליים, מחויבת להמשיך ולספק פתרונות יצירתיים לטעינה כדוגמת דלקן חשמלי, טעינה בחניונים, מגדלי חניה רובוטיים, רשתות טעינה וירטואליות ועוד"…

 

צילום: יח"צ

 

אודות קבוצת "ג'ינרג'י":

"ג׳ינרג׳י" הינה חברה ישראלית, חלק מקבוצת "OPC אנרגיה בע"מ", יצרנית החשמל הראשונה בישראל. "ג'ינרג'י" פעילה בתחום טעינת רכבים חשמליים החל משנת 2008, בעלת ניסיון בינלאומי רב ושיתופי פעולה עם יצרני רכב מובילים, חברות חשמל בינלאומיות, חברות נדל"ן ועוד. פעילות החברה בתחום הרכבים החשמליים החלה תוך כדי שיתוף פעולה עם יצרן הרכב ניסאן, פיתוח עמדות טעינה מותאמות, השתתפות בוועידות תקינה בינלאומיות לעמדות טעינה ואישור המוצרים על ידי יצרניות הרכב המובילות ביותר בעולם.

 

בשנת 2013 רכשה "ג׳ינרג׳י" את פעילות חברת "בטר פלייס", פעילות אשר כללה רשת טעינה ציבורית ענפה וידע הנדסי ייחודי בתחום פיתוח וייצור עמדות טעינה. כשנה לאחר הרכישה השיקה "ג׳ינרג׳י" סדרת מוצרים חדשה לתחום הטעינה בעלת מאפיינים ייחודיים המספקות ערך רב למשתמש. בנוסף הושקו מערכות ניהול מתקדמות לניהול טעינה כמו גם מערכות לניהול עומסי טעינה עבור חברות חשמל. בזכות אלו החלה "ג׳ינרג׳י" לספק שירותי ניהול טעינה ומוצרים בתחום עבור חברות חשמל אירופאיות מובילות.

 

פעילות החברה נחלקת כיום לשני תחומים עיקריים – פעילות מוצרי חומרה ותוכנה לתחום הרכבים החשמליים ופעילות שירות בתחום ניהול טעינת רכבים חשמליים. כל מוצרי החברה הינם מוצרים פרי פיתוחה, החל משלב התכנון ועד הייצור. קבוצת "ג׳ינרג׳י" כוללת חברה בת בספרד העוסקת בתחום החומרה וחברה בת בהודו העוסקת בתחום התוכנה. החברות בקבוצת "ג'ינרג'י" כוללות עשרות מהנדסים המתמחים באלגוריתמים, עיצוב ותכנון עמדות הטעינה. מרבית מוצרי החברה מיוצרים בישראל במפעל שבבעלות החברה הממוקם באשקלון. עד כה יצרה החברה עשרות אלפי עמדות טעינה מסוגים שונים, כאשר כמחצית מהן מותקנות בערים אירופאיות.

 

"ג׳ינרג׳י" מספקת את מגוון השירותים המוצעים על ידה כאמור על ידי צוות מומחים בתחום השירות, ההתקנות והתמיכה. ההתקנות והשירות לעמדות הטעינה מתבצעים על ידי צוותים המתמחים ועוסקים בטעינת כלי רכב חשמליים בלבד. צוות החברה הוסמך על ידי יצרני רכב וספקי עמדות נוספים, עובר קורסים והכשרות פנימיות. בשנים האחרונות התקין צוות "ג׳ינרג׳י" כ-12,000 עמדות טעינה בישראל.

 

"ג׳ינרג׳י" פועלת בתחום טעינת רכבים חשמליים בשיתוף עם יבואני הרכב המובילים בישראל תוך הקפדה על רמת שירות גבוהה ביותר ותמיכה רבה מצד היבואנים. בנוסף, לחברה רשת טעינה ציבורית ענפה הכוללת עמדות טעינה מהירות המאפשרות טעינה בהספקים של עד 180 קילוואט שעה וטעינה של שני כלי רכב בו זמנית. העמדות הפרוסות ברשתות חניונים, חברות נדלן מובילות, קבוצות קניונים ומסחר.

 

לאתר ג'ינרג'י:

https://www.gnrgy.co.il/