כותרות אחרונות
Search

חברת "ביקונקט" משיקה את סדרת שואבי האבק הרובוטים החכמים של המותג האמריקאי "NEATO".

 

 

לא מעגליD פינות!

חברת "ביקונקט" משיקה את סדרת שואבי האבק הרובוטים החכמים של המותג האמריקאי "NEATO".

 

צילום: אבי בר

 

השואב בנוי צורה של D לשאיבה בפינות ששואבים אחרים לא מגיעים אליהן, ניווט לייזר "LIDAR", מיכל איסוף הגדול בקטגוריה, עד 5 שעות ניקיון בטעינה בודדת, חזרה אוטומטית לניקוי לאחר טעינה, תיקון ואיסוף מבית הלקוח עד 6 ימים, עדכוני תוכנה בצורה אוטומטית ואיכות ללא פשרות.

 

חברת "ביקונקט טכנולוגיות", המתמחה בייבוא, שיווק והפצה של מוצרים מעולמות הטכנולוגיה משיקה את סדרת שואבי האבק החדשים של המותג האמריקאי "NEATO"  אשר מפתחת מוצרים באיכות גבוהה וללא פשרות תוך עמידה על איכות וניסיון.

 

"NEATO"  הייתה הראשונה בעולם בין היתר, בפיתוח שואב רובוטי בצורה של האות D, קישוריות ויי-פיי, שאיבה מונחת לייזר, תמיכה באפליקציה עם שעון חכם, תמיכה באמזון אלכסה ועוד…

 

סדרת השואבים החדשה כוללת 3 שואבים חכמים (D8, D9 ו- D10) ברמות מחיר שונות הכוללות טכנולוגיה מתקדמת, עיצוב מלוטש ותכונות רבות אשר מעמידות אותם בחזית החדשנות.

 

צילום: אבי בר

 

שלושת הרובוטים החכמים המושקים בישראל במקביל להשקה העולמית כוללים טכנולוגיית LaserSmart ומשתמשים באותה סוג של טכנולוגיית "LiDAR" שנמצאת במכוניות אוטונומיות רבות כדי לתמוך בניווט SLAM (Simultaneous Location And Mapping). בניגוד לשואבי אבק רובוטים אחרים מבוססי מצלמה הלוכדים תמונות של משתמשים וסביבתם, טכנולוגיית ה-"LiDAR" של "Neato" מאפשרת ל-"Neato" לסרוק את סביבתה באמצעות לייזרים ולנקות בתנאי אור חלש עד חושך, כולל בלילה ומתחת לרהיטים, כל זאת מבלי לפגוע בפרטיות ובביטחון המשתמשים. "Neato" מציעה גם הצפנה ברמה עולמית לאחסון קואורדינטות המיפוי הן על גבי המוצרים והן בענן, ואינה משתפת או מוכרת נתוני משתמשים.

 

"ניטו" הוא שואב חכם יותר; צורת ה- D מאפשרת לשואב שימוש במברשות שמגיעות לפינות ששואבים עגולים לא מגיעים אליהן, אפשרות תכנות אזורי GO-NO למניעת מכשולים ותכנות אזורים לניקיון בתדירות גבוהה יותר, מצב MAX לניקוי עמוק גם כזה שלא ניתן לראות ולבתים עם חיות מחמד ולניקוי עמוק ויסודי על גבי משטחים סיביים, מסנני True HEPA ללכידת 99.7% מהחלקיקים האלרגניים עד 0.3 מיקרון, עד 5 שעות עבודה לטעינה בודדת, כיסוי של 250 מ"ר, אפשרות לשמירת תוכנית הפעלה לכל קומה בבית עד 3 קומות עם אזורי שאיבה מוגדרים ועוד…

 

שואבי "NEATO" החכמים עם יניקה עוצמתית ממפים את חדרי הבית והחלל באמצעות הלייזר ולא מסתובבים בינהם, הם אומדים את מיקומם במרחב, ומנקים את הבית בצורה שיטתית. בנוסף, אם בכל זאת יש צורך בטעינה נוספת במהלך פעולת השאיבה, "NEATO" חוזר לתחנת העגינה לטעינה, ומיד לאחר מכן מחדש את הניקוי עד סיום העבודה.

 

השואבים מאפשרים 4 מצבי ניקוי, הכוללים תזמון מראש, ניקוי בית מלא, ניקוי רב אזורי, וניקוי extra-care, אפשרות למצב חסכון באנרגיה- ECO, מצב טורבו לניקיון יסודי ומעמיק, אוטומטי המתאים את סוג הניקיון לפי סוג המשטח שעליו נמצא השואב הרובוטי ו- MAX לחיות מחמד בנוסף, התאמה לפקודות קוליות של  Alexa, ו- Google Assistant.

 

רונן ברקוביץ מנכ"ל "ביקונקט" מציג את סדרת שואבי ניטו החדשים צילום: אבי בר

 

באמצעות שימוש באפליקציית "MyNeato" וחיבור "Bluetooth" לשואב ניתן להגדיר בצורה קלה ופשוטה את אזורי הניקוי הרצויים וגם אזורים שאליהם הרובוט לא יגיע. האפליקציה מאפשרת גם צפיה במפת הניקיון (עד 3 מפות שונות), צפיה בהיסטוריית הניקיון והגדרת אזורים ללא כניסה.

 

בנוסף, "NEATO"  שולחת עדכוני תוכנה בצורה אוטומטית, כך שתמיד לשואב יהיו את הפיצ'רים העדכניים ביותר ברגע שהם זמינים.

 

גם באביזרים "NEATO" מובילה עם נפח מיכל איסוף הגדול בקטגוריה בנפח של 0.7 ליטר, והמברשת הרחבה בקטגוריה באורך 28 ס"מ אשר מאפשרים איסוף רב יותר וריקון פחות תכוף, 2 פילטרים נוספים, מברשת צידית נוספת וכלי נקיון למברשות.

 

חברת"ביקונקט" תעניק שנת אחריות עם שרות איסוף מבית הלקוח במקרה של תקלה תוך 48 שעות והחזרה עד 4 ימים נוספים – סך הכל מדובר תהליך תיקון של 6 ימים. כמו כן שרות תמיכה טלפונית בעברית ומרכז שרות מקצועי ומנוסה.  "NEATO" עצמה מציעה תמיכת לקוחות חינם באמצעות הטלפון, צ'ט, מייל או ברשתות החברתיות 24/7.

*מתייחס ל- 10D

 

רונן ברקוןביץ מנכ"ל "ביקונקט" מציג את סדרת שואבי ניטו החדשים צילום: אבי בר

 

שואב אבק רובוטי Neato D8 הבחירה הברורה לניקיון! 

השואב הרובוטי D8 מגיע עם חותמת האיכות של Neato וצורת ה- D הייחודית המאפשרת ניקיון מדהים גם בפינות הבית, תוך שימוש בטכנולוגיית LaserSmart החדשנית המאפשרת לו לשאוב גם בפינות החשוכות ומתחת לרהיטים. הבחירה היא ברורה – Neato עוזרים לכם לנקות את הבית מתי שתרצו, איך שתרצו, ומגיעים למקומות ששואבים עגולים לא יכולים להגיע אליהם!

 

יתרון צורת ה-D: אי אפשר לנקות פינות עם מוצרים עגולים. לכן הצגנו את צורת ה-D לפני יותר מ-15 שנה. צורת ה-D מאפשרת שימוש במברשות שמגיעות לפינות שאף שואב אחר לא מגיע אליהן. יחד עם מיכל הפסולת הגדול של ה- D8, ניתן לנקות את כל הבית מקיר לקיר!

 

עוצמתי ויעיל:  עם משך שימוש של עד 100 דקות ופילטר עוצמתי המסוגל לסנן עד 99% מהאלרגנים וחלקיקי האבק, ה- D8 מציע מצב שאיבה חסכוני באנרגיה עבור ניקיון רגיל, ומצב טורבו לביצועים גבוהים במקומות הדורשים ניקיון יסודי.

 

ניווט LaserSmart: הרובוט משתמש בטכנולוגיית לייזר LIDAR כדי למפות את הבית ולאמוד את מיקומו במרחב. ברגע שהסוללה מתרוקנת, הרובוט יכול לכוון את עצמו לעמדת הטעינה, ובסיומה לחזור למקום המדויק שבו היה ולהמשיך בפעולתו. חוששים מהמדרגות? אין צורך! ה- D8 לומד תוך כדי פעולת המיפוי הראשונית, ולאחר מכן גם תוך כדי תנועה, להתרחק מהמדרגות ולהימנע ממקומות שיש בהם שינויי גובה. אין צורך להשגיח על הרובוט בזמן שהוא עובד- פשוט תנו לו לעשות את העבודה לבד!

 

התקנה קלה ופשוטה: התחילו לנקות תוך דקות! עם חיבור Bluetooth ושימוש באפליקציית MyNeato להגדרה קלה ופשוטה של איזורים שאליהם הרובוט לא יגיע.

 

מפרט טכני: 

  • תכולת מיכל הפסולת: 0.7 ליטר
  • סוללה: 2100mAH 14.4V lithium-ion
  • משך עבודה: עד 100 דקות (נבדק בתנאי מעבדה)
  • טעינה אוטומטית וחידוש פעולה, טעינה אוטומטית באמצע פעולת הניקוי
  • מברשות: מברשת Spiral Combo – 28 ס"מ, מברשת צידית.
  • פילטר: E11 לסינון של עד 99% מהאלרגנים
  • חיבור Bluetooth להתקנה מהירה וחיבור לרשת 2.4GHz Wi-Fi
  • כפתור חיווי למצב הפעולה הכולל חיווי קולי למצב עבודה או התראות שגיאה
  • מצבי ניקיון לבחירה: תזמון מראש, ניקוי בית מלא, מצב חסכון באנרגיה, מצב טורבו, תאימות לפקודות קוליות.
  • נורית לד לחיווי מצב הסוללה
  • אפליקציית MyNeato: צפייה במפת הניקיון, צפייה בהיסטוריית ניקיונות, הגדרת איזורים ללא כניסה.
  • מידות המוצר: רובוט- 10*33*34 ס"מ, עמדת הטעינה- 11*17*8 ס"מ. 
  • משקל: רובוט- 3.7 ק"ג, עמדת הטעינה: 0.5 ק"ג
  • מה בערכה: שואב רובוטי D8 עם מברשת ספירלית, מעמד טעינה, כבל טעינה באורך 2 מטרים, 2 פילטרים נוספים, כלי ניקיון למברשות, מברשת צידית, הוראות שימוש.

 

שואב אבק רובוטי Neato D9 שואב רובוטי בצורת D שעושה בשבילכם את העבודה המלוכלכת! 

 

השואב הרובוטי "D9" עוזר לכם עם העבודה המלוכלכת באמצעות סוללה עוצמתית יותר מה-"D8" שמספקת לו משך שימוש ארוך יותר בכל טעינה, ומסנן באיכות ביצועים מעולה שמסנן עד 99.5% מהאלרגנים וחלקיקי אבק. עם מיכל אבק ענקי, מברשת ניקוי רחבה במיוחד ויכולות טעינה עצמאית ותזמון שאיבה אוטומטי, Neato ינקה מה שתרצו, מתי שתרצו. 

 

יתרון צורת ה-D: אי אפשר לנקות פינות עם מוצרים עגולים. לכן הצגנו את צורת ה-D לפני יותר מ-15 שנה. צורת ה-D מאפשרת שימוש במברשות שמגיעות לפינות שאף שואב אחר לא מגיע אליהן. יחד עם מיכל הפסולת הגדול של ה- D9, ניתן לנקות את כל הבית מקיר לקיר! ה-D9  מעוצב ומתוכנן לעבודה קשה והוא בעל גימור פרימיום שחור מוברש, המתאים מאוד לכל סביבת מגורים. 

 

ניווט LaserSmart: הרובוט משתמש בטכנולוגיית לייזר LIDAR כדי למפות את הבית ולאמוד את מיקומו במרחב. ברגע שהסוללה מתרוקנת, הרובוט יכול לכוון את עצמו לעמדת הטעינה, ובסיומה לחזור למקום המדויק שבו היה ולהמשיך בפעולתו. חוששים מהמדרגות? אין צורך! ה- D9 לומד תוך כדי פעולת המיפוי הראשונית, ולאחר מכן גם תוך כדי תנועה, להתרחק מהמדרגות ולהימנע ממקומות שיש בהם שינויי גובה. אין צורך להשגיח על הרובוט בזמן שהוא עובד- פשוט תנו לו לעשות את העבודה לבד!

 

התקנה קלה ופשוטה: התחילו לנקות תוך דקות! עם חיבור Bluetooth ושימוש באפליקציית MyNeato להגדרה קלה ופשוטה של איזורים שאליהם הרובוט לא יגיע.

 

עוצמתי ויעיל: ה-D9 מנקה יותר אבק ולכלוך מכל סוגי הרצפות עם משך שימוש של עד 200 דקות (נוסה בתנאי מעבדה) ופילטר באיכות מעולה מסוג HEPA, המסנן יותר מ-99.5% מהחלקיקים והאלרגנים בבית.  ניתן לבחור בין מצב חסכוני לניקוי רגיל, לבין מצב טורבו לניקוי עוצמתי באיזורים הזקוקים לניקוי יסודי.

 

מפרט טכני: 

  • תכולת מיכל הפסולת: 0.7 ליטר
  • סוללה: 4200mAH 14.4V lithium-ion
  • משך עבודה: עד 200 דקות (נבדק בתנאי מעבדה)
  • טעינה אוטומטית וחידוש פעולה, טעינה אוטומטית באמצע פעולת הניקוי
  • מברשות: מברשת Spiral Combo – 28 ס"מ, מברשת צידית.
  • פילטר: HEPA-style E11 לסינון של עד 99.5% מהאלרגנים
  • חיבור Bluetooth להתקנה מהירה וחיבור לרשת 2.4GHz Wi-Fi
  • כפתור חיווי למצב הפעולה הכולל חיווי קולי למצב עבודה או התראות שגיאה
  • מצבי ניקיון לבחירה: תזמון מראש, ניקוי בית מלא, ניקוי רב-איזורי, ניווט Extra-Care, עד 3 מפות שמורות, מצב חסכון באנרגיה, מצב טורבו, תאימות לפקודות קוליות (Alexa, Google Assistant).
  • נורית לד לחיווי מצב הסוללה
  • אפליקציית MyNeato: צפייה במפת הניקיון, צפייה בהיסטוריית ניקיונות, הגדרת איזורים ללא כניסה.
  • מידות המוצר: רובוט- 10*33*34 ס"מ, עמדת הטעינה- 11*17*8 ס"מ. 
  • משקל: רובוט- 3.7 ק"ג, עמדת הטעינה: 0.5 ק"ג
  • מה בערכה: שואב רובוטי D8 עם מברשת ספירלית, מעמד טעינה, כבל טעינה באורך 2 מטרים, 2 פילטרים נוספים, כלי ניקיון למברשות, מברשת צידית, הוראות שימוש.

 

 

"ניטו" D10 ביצועים מעולים לניקיון מעולה! 

 

השואב הרובוטי של "Neato" מגיע לכל הפינות בבית ומעניק לכם ניקיון יסודי יותר. דגם ה- D10 יעניק לכם עד 300 דקות שימוש* בטעינה בודדת – משך הזמן המוביל לשואב רובוטי מסוג זה, פילטר HEPA אמיתי שמסנן עד 99.97% מהאלרגנים וחלקיקי האבק, 4 מצבי ניקוי, טעינה אוטומטית וניווט אוטונומי – כל מה שצריך משואב רובוטי איכותי! את הרובוט הזה לא תשאירו בארון.

 

יתרון צורת ה-D: לא ניתן לנקות פינות עם מוצרים עגולים. לכן הצגנו את צורת ה-D לפני יותר מ-15 שנה. צורת ה-D מאפשרת שימוש במברשות שמגיעות לפינות שאף שואב אחר לא מגיע אליהן. יחד עם מיכל הפסולת הגדול של ה- D10, ניתן לנקות את כל הבית מקיר לקיר!

 

ניקיון ברמה הגבוהה ביותר:  אנחנו יודעים שאתם מחפשים את הניקיון הכי טוב שיש, ולכן יצרנו את ה-D10  – מוצר הדגל שלנו העושה שימוש בפילטרים מסוג True HEPA המסוגלים לסנן עד 99.97% מחלקיקי האבק והאלרגנים, עד לגודל של 0.3 מיקרון. 

 

פונקציה ייחודית ל-D10: Max-Mode- פונקציית ניקיון המיועדת לבתים שיש בהם חיות מחמד, ומספקת ניקוי עמוק ויסודי על גבי משטחים סיביים. הפונקציות האחרות לניקיון הן מצב ECO לחיסכון באנרגיה, מצב טורבו לניקיון יסודי ומעמיק ומצב אוטומטי המתאים את סוג הניקיון לפי סוג המשטח שעליו נמצא השואב הרובוטי.

 

ניווט LaserSmart: הרובוט משתמש בטכנולוגיית לייזר LIDAR כדי למפות את הבית ולאמוד את מיקומו במרחב, אפילו בחושך, ומתחת לריהוט. 

 

התקנה קלה ופשוטה: התחילו לנקות תוך דקות! עם חיבור Bluetooth ושימוש באפליקציית MyNeato להגדרה קלה ופשוטה של איזורי הניקוי הרצויים וגם איזורים שאליהם הרובוט לא יגיע. האפליקציה מאפשרת לתזמן את הניקוי מראש ולבחור איזורים מסויימים בבית לניקוי.

 

עוצמתי ויפהפה: הסוללה העוצמתית של ה-D10 מעניקה משך שימוש של עד 300 דקות* בטעינה בודדת, והוא מעוצב בגימור כסוף מוברש איכותי – מתאים מאוד ומשתלב באלגנטיות בכל סביבה ביתית.

 

* נבדק בתנאי מעבדה

 

מפרט טכני: 

  • תכולת מיכל הפסולת: 0.7 ליטר
    • סוללה: 6200mAH 14.4V lithium-ion
    • משך עבודה: עד 300 דקות (נבדק בתנאי מעבדה)
  • טעינה אוטומטית וחידוש פעולה, טעינה אוטומטית באמצע פעולת הניקוי
  • מברשות: מברשת Spiral Combo – 28 ס"מ, מברשת צידית.
  • פילטר: True HEPA-style H13 לסינון של עד 99.97% מהאלרגנים
  • חיבור Bluetooth להתקנה מהירה וחיבור לרשת 2.4GHz Wi-Fi
  • כפתור חיווי למצב הפעולה הכולל חיווי קולי למצב עבודה או התראות שגיאה
  • מצבי ניקיון לבחירה: תזמון מראש, ניקוי בית מלא, ניקוי רב-איזורי, ניווט Extra-Care, מצב חסכון באנרגיה, מצב טורבו, מצב Max (מתאים לחיות מחמד), מצב אוטומטי, תאימות לפקודות קוליות (Alexa, Google Assistant).
  • נורית לד לחיווי מצב הסוללה
  • אפליקציית MyNeato: צפייה במפת הניקיון, עד 3 מפות שמורות, צפייה בהיסטוריית ניקיונות, הגדרת איזורים לניקיון ואיזורים ללא כניסה.
  • מידות המוצר: רובוט- 10*33*34 ס"מ, עמדת הטעינה- 11*17*8 ס"מ. 
  • משקל: רובוט- 3.7 ק"ג, עמדת הטעינה: 0.5 ק"ג
  • מה בערכה: שואב רובוטי D10 עם מברשת ספירלית, מעמד טעינה, כבל טעינה באורך 2 מטרים, 2 פילטרים נוספים, כלי ניקיון למברשות, מברשת צידית, הוראות שימוש.