כותרות אחרונות
Search

חברת דואר ישראל ערוכה לקליטה של כ-8 מיליון חבילות בהן גם תחפושות לפורים הצפויות להגיע לישראל עד אמצע מרץ.

בתמונה: מורן קירשנר גולדברג, סמנכ"לית שיווק, חדשנות ופיתוח עסקי בדואר ישראל – צילום: רמי זרנגר

 

חברת דואר ישראל ערוכה לקליטה של כ-8 מיליון חבילות בהן גם תחפושות לפורים שצפויות להגיע עד אמצע מרץ.

האתרים הפופולריים ביותר לרכישת תחפושות הם אותם האתרים שאנחנו מכירים כמובילי הסחר לאורך השנה כולה, ובראשם עלי אקספרס, אמזון ו-ebay,  כאשר בכל הנוגע לאקססוריז, אתר שיין (Shein) תופס תאוצה בזכות מחירים אטרקטיביים ומוצרים איכותיים.

 

 

 

1. הציבור הישראלי לא בהכרח מעדיף לקנות זול אלא מתמקד בבטיחות תחפושות הילדים ותו תקן.

2. האתרים הפופולריים ביותר לרכישת תחפושות הם עלי אקספרס, אמזון, איביי ושיין.

3. דואר ישראל ערוך לקליטה של כ- 8 מיליון חבילות רבות מהן תחפושות לפורים האמרות להגיע לארץ עד מרץ.

4. המלצות על כיצד לוודא שהחבילה תגיע ליעדה וללא עיכובים.

 

מורן קירשנר גולדברג, סמנכ"לית שיווק, חדשנות ופיתוח עסקי בדואר ישראל – צילום: רמי זרנגר

 

מורן קירשנר גולדברג, סמנכ"לית שיווק, חדשנות ופיתוח עסקי בדואר ישראל: "בעוד כחודשיים נחגוג את חג הפורים, ודווקא עכשיו כשאנחנו לקראת שיאו של הגל החמישי, רבים מוצאים נחמה בתכנון היום שאחרי, המסיבות והחגיגות של החג הכי שמח שיש. אתרי הקניות הבינלאומיים מציעים עדיין את מכירות החיסול של חג ליל כל הקדושים (האלווין), לצד סיילים הנמשכים בכל השנה. אנחנו רואים שבשנים האחרונות, המגמה היא לא בהכרח לבחור בזול ביותר, בעיקר בכל הנוגע לתחפושות ילדים, כאשר קיימת מודעות גוברת לנושאי בטיחות, ממקדת את הצרכנים באתרים מוכרים ובמוצרים בעלי תו תקן."

 

מוסיפה מורן קירשנר גולדברג: "חברת דואר ישראל ערוכה לקליטה של כ-8 מיליון חבילות שצפויות להגיע עד אמצע מרץ, ואנחנו צופים המשך למגמת הגידול במשקל הממוצע של כל חבילה, בעקבות איחוד חבילות על ידי אתרי הסחר והגדלת ההזמנות על ידי הקונים הישראלים. ההמלצה הכי חשובה על מנת לוודא שהמשלוח מגיע בזמן היא להקפיד על מילוי פרטי הכתובת בצורה מדויקת בעת ביצוע ההזמנה באתר, כולל מיקוד וטלפון נייד לקבלת עדכונים לגבי סטטוס החבילה בהודעת טקסט. ואם תזמינו כבר עכשיו, עוד יישאר לכם די והותר זמן גם להחזיר את המוצר ולהזמין חדש במידה ואינו מתאים, בכל אחת מיחידות הדואר. שימו לב, אתרים רבים מאפשרים החזרה בגוביינא, ללא עלות לשולח."