כותרות אחרונות
Search

חברת "דורות" מציעה עשבי תיבול קפואים שגידולם והדברתם מפוקחים !

תיבול נקי ! עם חברת "דורות"

דו"ח ניטור שאריות חומרי הדברה במזון לשנת 2016 קובע כי נמצאו חריגות בפירות ובירקות בהם בזיליקום ופטרוזיליה

חברת "דורות" מציעה צריכה של עשבי תיבול קפואים מבוקרים מתהליך הגידול ועד להקפאה והאריזה

דו"ח ניטור שאריות חומרי הדברה במזון בישראל לשנת 2016 אשר מתפרסם בימים אלה, קובע כי בחלק מהפירות והירקות בישראל נמצאו שאריות הדברה שחורגות מהמותר. מהדו"ח עולה כי עיקר החריגות נמצאו בקיווי, מנגולד, בזיליקום ופטרוזיליה. כ- 25 אחוזים מהדגימות נמצאו חריגות בחומרי הדברה בבזיליקום וכ-17 אחוזים מדגימות הפטרוזיליה.

צילום: ארקדי רסקין

חברת דורות, יצרנית מוצרי השום והתיבול מקיבוץ דורות, מעודדת צריכה של תיבול קפוא ומסבירה, כי במגשיות עשבי תיבול קפואות נעשה שימוש בחומרי גלם שגידולם והדברתם מפוקח על ידי אגרונום החברה. כמו כן, כל חומרי הגלם עוברים שטיפה ממוכנת מספר פעמים לפני קציצתם והקפאתם, מה שמהווה יתרון מובהק נוסף לשימוש במוצרים אלה, בתוספת לקלות, לזמינות ולנוחות השימוש.

חברת דורות חוללה מהפיכה בתחום צריכת תבלינים ועשבי תיבול. החברה משווקת מוצרי שום ותיבול מתוצרתה באריזות נוחות חדשות ובעיצוב חדש בהם שום כתוש, בצל קצוץ ומטוגן, כוסברה, פטרוזיליה, בזיליקום, ג'ינג'ר ומגוון רטבים בהם שום ודבש, עגבניות בזיליקום, פסטו, סצ'ואן ועוד, מוגשים במארזי נוחות להקפאה, מחולקים ליחידות בכמויות מדודות המאפשרות שימוש לפי טעם רצוי.

לדברי איילת שעבני, מנהלת השיווק של דורות, מוצרי התיבול הקפוא של דורות מיוצרים על פי תקנים בינלאומיים מחמירים. "עשבי התיבול של החברה נקטפים טריים ישירות מהשדה, עשירים ברכיבים התזונתיים של כל צמח. העלים נשטפים היטב בתהליך הייצור, נקצצים טריים ומיד עוברים לאריזה והקפאה במגשיות, מה שמבטיח שמירה על האיכויות הגבוהות של הירק".