כותרות אחרונות
Search

מבצע לסטודנטים ב – iDigital – מחשב mac בתשלומים ובאחריות

מבצע לסטודנטים – מחשב mac בתשלומים ובאחריות

אחריות לכל שנות התואר

144 שקלים לחודש

הנחה בקניה

וה MAC שלכם!

המבצע יימשך עד ה-3.12.2017

iDigital, רשת החנויות הרשמית של מוצרי Apple בישראל, מציעה לסטודנטים לקראת שנת הלימודים האקדמית את מחשב Mac – המחשב הנייד האיכותי, המהיר והחזק במבצע משתלם ביותר שכולל מחיר ואחריות: רק 144 ₪ לחודש, כולל אחריות במעבדה הרשמית של Apple בישראל לכל שנות התואר!

איילת צרפתי רוזן, מנכ”לית iDigital: "השנה אנחנו ב- iDigital , כרשת ה-APR הרשמית שלApple  בישראל,  גאים להשיק מבצע ייחודי לסטודנטים המאפשר להם לרכוש את מחשב ה-Mac  העוצמתי בתשלום חודשי אטרקטיבי השווה לכל כיס, ובנוסף ליהנות משקט נפשי לכל התואר עם אחריות יצרן בלעדית״.

 

במסגרת מבצע ה- Mac to school שמתחיל בימים אלו, מאפשרתiDigital  לסטודנטים ליהנות מהמחשב הנחשק בעולם בהנחה משמעותית, בפריסת תשלומים נוחה ל-36 תשלומים עם אחריות מורחבת ל-3 שנים, כך שב החל מ- 144 ש״ח לחודש, יוכל הסטודנט ליהנות ממק חדש עם אחריות לכל התואר.

(צילום ארכיון) יהודה אורן – מנכ"ל קניון עופר רחובות יחד עם איילת צרפתי-רוזן מנכ"לית idigital צילום: עמית שמש

אחריות זו תעניק לסטודנטים אחריות יבואן רשמי לשנתיים נוספות במעבדה של   iDigital- המעבדה הרשמית של Apple. מעבדה רשמית היא המקום היחיד המשתמש רק בחלקים מקוריים וחדשים של Apple.

 

מעבר לפריסת התשלומים- כל סטודנט עם תעודת סטודנט בתוקף ייהנה מ-12% הנחה על כל מחשבי ה- Mac הניידים מדגמי MacBook, MacBook Air ו- MacBook Pro  עם ה- Touch Barהמהפכני.

 

הנחה מוגדלת של  15%על כל מחשבי ה- Mac הניידים, תינתן לסטודנטים ברכישת אחריות מורחבת ל- 3 שנים- iDigital Care .

 

בנוסף  למבצעים על מחשבי ה Mac  יוכלו הסטודנטים ליהנות מהנחה משמעותית של 15% הנחה על כל האביזרים הנלווים למחשבי MAC – ברכישת מחשב.

 

כל מחשבי ה- Mac מגיעים עם  חבילת iWork, חבילת התוכנות הידידותיות של Apple: מעבד התמלילים Pages, תוכנת המצגות  Keynote ותוכנת הגיליון האלקטרוני – Numbers. כל התוכנות תומכות בעברית ובעלות הממשק הידידותי הידוע של Apple. תוכנות ה- iWork יאפשרו לסטודנט למלא בקלות ובנוחות את כל הדרישות האקדמיות שלו החל מכתיבת החומרים בזמן ההרצאה, כתיבת עבודות, תרגילים ומצגות.

 

סטודנטים שרגילים לעבוד על סביבת העבודה של Office יכולים לרכוש בחנויות iDigital ה- Office בתמיכה מלאה לעברית ל- Mac.

 

*כל המבצעים ניתנים למימוש באמצעות הצגת תעודת סטודנט בתוקף או בהצגת מסמך רשמי ממוסד אקדמי מוכר.

 

רשת iDigital הינה רשת APR (Apple Premium Reseller ) היחידה בישראל, המהווה את הפורמט הקמעונאי היוקרתי  ביותר של Apple.

 

חנויות ה- APR ברחבי העולם הם חנויות הפועלות על פי גיידליין ספציפי שנקבע ע"י Apple  וצוותי המכירות והיעוץ שבחנויות מקבלים הכשרה והסמכה במתודולוגיות ייחודיות שפותחו ע"י Apple עבור פורמט ה- APR.

 

החברה פועלת תחת חברת האם iCon Group, היבואנית הרשמית של מוצרי Apple בישראל והמפיצה הבלעדית של מחשבי הMac בישראל. בנוסף למוצרי Apple , מציעה iDigital את עולם הבית החכם ומגוון מוצרים ומותגים של חברות מובילות בעולם בתחום סגנון החיים הדיגיטלי ביניהם: iHome, Speck, Griffin, Bose, incase, Lacie, KNOMO Sena, RHA

 

רשימת סניפי iDigital ברחבי הארץ:

  • תל אביב – קניון רמת אביב, קניון דיזינגוף סנטר, מתחם שרונה, קניון עזריאלי.

  • חיפה – גרנד קניון.

  • קריות – הקריון.

  • נתניה – מתחם ביג פולג.

  • כפר סבא – קניון G .

  • ראשל"צ – קניון קניון G .

  • רחובות – קניון רחובות.

  • אשדוד – מתחם ביג פאשן.

  • ירושלים – קניון מלחה.

  • באר שבע – גרנד קניון.

  • אילת – קניון מול הים.