כותרות אחרונות
Search

חברת האיפור SACARA גאה להשיק: LASH PRIMER- פריימר לריסים הקוסם הפרטי שלך לריסים מעוצבים בקפידה

THIS IS KIND OF MAGIC

חברת האיפור SACARA גאה להשיק: LASH PRIMER– פריימר לריסים הקוסם הפרטי שלך לריסים מעוצבים בקפידה

עבים, מעוגלים, רכים וברורים. ככה בדיוק תרצי וודאי  שהריסים שלך יראו מדי יום. פריימר הריסים החדש של SACARA  שפותח בשיתוף עם מאפרת הבית של המותג, מישל אדרי, מאפשר לחלום שלך להפוך למציאות יום יומית. במריחה פשוטה הוא מצליח להאריך ריסים קצרים, לעבות ריסים דקים, לעגל, לרכך ולהעצים את מראה המסקרה.

צילום: יח"צ

כמו כל פריימר, גם זה הייעודי לריסים מתפקד כשכבת בסיס ראשונה המכין את האזור למריחת המסקרה: הוא מאחד את טקסטורת הריסים, מונע הדבקות ריסים ויצירת גושים, מאפשר מריחה הומוגנית על כל ריס וריס ומשפר את עמידות המסקרה לאורך זמן. התוצאה: ריסים מעוצבים, מעוגלים ועוצרי נשימה.

בעזרת LASH PRIMER של SACARA גם את תופתעי ממראה הריסים שלך –בטווח הקצר והארוך. מיד לאחר המריחה, כשהחומר הלבן יתייבש ויהפוך לחצי שקוף, תוכלי למרוח את המסקרה בקלות ולהנות מריסים מהממים. לאחר שימוש תקופתי תוכלי להרגיש בהבדל: הריסים נעימים וחזקים יותר  כיוון שנעטפו בנגזרות ויטמינים מזינות לאורך זמן.

צילום: יח"צ

הוראות שימוש:

לפני הנחת המסקרה מורחים שכבה אחידה מבסיס הריסים ועד הקצה, ממתינים שהנוזל הלבן יתייבש ויהפוך לחצי שקוף ומסיימים במריחת המסקרה הרצויה.

מחיר לצרכן: 14.90 ₪

ניתן להשיג ברשת חנויות SACARA ברחבי הארץ

סרטון – מישל אדרי מאפרת הבית של SACARA  מציגה את LASH PRIMER: לחץ כאן

 

אודות SACARA

חברת SACARA הינה חברת קוסמטיקה ישראלית שהוקמה בשנת 2013 על ידי האחים – דוד, יעקב ומשה גולברי ועל ידי המנכ"ל אביב בן יעקב. תוך זמן קצר נפרסה הרשת ברחבי הארץ ונכון לרגע זה הרשת מונה כ 44 חנויות .  SACARA מציעה לצרכן הישראלי מוצר איכותי במחיר נוח בחוויית קנייה ייחודית ובינלאומית. SACARA   משקיעה בפיתוח מוצרים המשולבים בחידושים וחדשנות מעולם היופי ומתעשיית הקוסמטיקה כדי להעשיר את תמהיל המוצרים הרחב של החברה המכיל מוצרי קוסמטיקה, טואלטיקה, אקססוריז ומוצרי טיפוח לשיער  ולציפורניים.