כותרות אחרונות
Search

חברת הביטוח AIG מובילה מהפיכה בעולם הביטוח – תשיק ב- 2018 את 'AIG Safe Life' ו- 'AIG Safe Home'

חברת הביטוח AIG מובילה מהפיכה בעולם הביטוח

 תשיק ב- 2018 את 'AIG Safe Life' ו- 'AIG Safe Home': מוצרים טכנולוגים שיבססו את מעמדה כחברת הביטוח היחידה בישראל המשווקת מוצרי ביטוח המותאמים אישית ללקוח !

  • 'AIG Safe Life', אשר יושק במהלך 2018, יהיה מוצר בריאות המבוסס על פלטפורמה טכנולוגית המקטינה סיכונים בריאותיים ע"י עידוד אורח חיים בריא, ומעניק הטבות ללקוחות המנהלים אורח חיים כזה.

*

  • 'AIG Safe Home', אשר יושק גם הוא במהלך 2018, הוא מוצר ביטוח דירה המעניק הנחה למתקיני מערכות לניטור נזקי מים, וכולל כלים טכנולוגיים להקטנת סיכוני סייבר ביתיים.

*

  • חברת AIG מחזקת את מובילותה בתחום הדיגיטל, הופכת לחברת הביטוח הדיגיטלית הראשונה בישראל ומציעה פלטפורמה דיגיטלית מלאה ללא ניירת, הכוללת גם פתיחת תביעה אונליין ללא נציג.

*

  • ב- 2018 תשיק, לראשונה בעולם הביטוח, "צ'ט בוט" שגם ימכור ביטוחים ולא רק ייתן מענה שירותי ללקוחות. הבוט פותח במסגרת פעילות ה- Insurtec עליה הכריזה AIG אשתקד.

*

  • שי פלדמן מנכ"ל AIG: "המוצרים החדשים הם המשך ישיר של האסטרטגיה שלנו להקטין את הסיכון ולהשיא ערך ללקוחותינו, ולפעול למען עולם בטוח יותר. זו המהפכה האמיתית בעולם הביטוח. לצד חדשנות טכנולוגית ויישומים דיגיטליים, אנו שואפים להעניק ערך אמיתי ללקוחותינו, כי אם יש משהו שהם יעדיפו יותר מלקבל תשלום מהיר במקרה נזק, זה שהנזק כלל לא יתרחש"

*

חברת הביטוחAIG  תשיק במהלך 2018 שני מוצרים חדשים, כחלק ממשפחת ה- AIG Safe, וכהמשך ל- AIG Safe Drive המוצלח: AIG Safe Life ו- AIG Safe Home. מוצרים אלה יחזקו את האסטרטגיה של AIG לפעול למען עולם בטוח יותר ויעמיקו את אחיזתה בעולמות של הקטנת הסיכונים למבוטחיה.

 

'AIG Safe Life' הוא מוצר חדשני שיעודד ניהול אורח חיים בריא, ויעניק הטבות ללקוחות אשר יעשו כן. המוצר הייחודי, אשר יושק במהלך 2018, יהיה המוצר הראשון בישראל אשר יבטיח הטבות והנחות ללקוחות אשר שומרים על בריאותם ומנהלים אורח חיים בריא. המוצר מתמקד בגורמים המרכזיים התורמים לבריאות, בהם פעילות גופנית ותזונה נכונה, ומתגמל לקוחות על ניהול אורח חיים בריא בממדים אלה.

 

פוליסת בריאות אשר מוצעות היום הן אחידות ובאופן כללי מבוססות על מודל תמחור סטטי עם פרמטרים קבועים לתמחור: גיל, מין, עישון ו – BMI. במצב הזה לא יכולות חברות הביטוח לתמחר כל  שיפור עתידי ולכן נוצר מצב כי מבוטח בן 50 שמקיים אורח חיים בריא, שומר על תזונה ומבצע פעילות ספורטיבית, יכול לשלם יותר ממבוטח בן 40 שלא שומר על עצמו.

 

שי פלדמן, מנכ"ל AIG – צילום: סיון פרג'

 

שי פלדמן, מנכ"ל "AIG: "AIG מובילה מהפיכה אמתית בעולם הביטוח. עד היום, הלקוחות פנו אלינו בעת רכישת הפוליסה ובעת הגשת התביעה. היכולת שלנו להשיא ערך ללקוחותינו כבר משלב ההצטרפות לביטוח עם תכניות ביטוח אישיות המסייעות ללקוחות באופן שוטף להקטין את הסיכונים שלהם ולהמשיך בשגרת חייהם. המוצרים החדשים עליהם אנחנו מכריזים היום הם המחשה של האסטרטגיה שלנו, לפעול למען עולם בטוח יותר עבור לקוחותינו. לפני שלוש שנים השקנו את ה- AIG Safe Drive בהצלחה רבה, ועשרות אלפים כבר הצטרפו לתוכנית. השנה נשיק שני מוצרים נוספים שיחזקו את פעילותנו בעולמות הקטנת הסיכון. AIG Safe Life לא רק יתגמל אנשים שמנהלים אורח חיים בריא, אלא יעודד ניהול אורח חיים בריא בקרב אלה שלא עושים כן – תזונה נכונה, פעילות גופנית, הפסקת עישון וכו'. AIG Safe Home יתגמל בעלי דירות אשר פועלים באופן אקטיבי להקטנת הסיכונים המרכזיים לביתם ורכושם. במילים אחרות, שני המוצרים החדשים ישלימו משפחה של מוצריAIG Safe  שיתרמו להקטנת הסיכון ל- 3 הדברים החשובים ביותר בחיינו: הבריאות שלנו, הבית שלנו, והרכב שלנו".

 

בימים אלה נמצאת AIG ישראל בשלבים האחרונים של גיבוש האלגוריתמים שנועד להבטיח שכל מבוטח אשר יחיה חיים בריאים יותר, יזכה להנחה כספית על הביטוח תוך קביעה של הפרמטרים שיקבעו את הפרמיה של הפוליסה כגון תזונה, ספורט, שינה וכד'.

 

'AIG Safe Home' יכלול שני אלמנטים: הנחה בביטוח הדירה ללקוחות שיתקינו מערכות לזיהוי נזקי צנרת וכן קבלת מערכות לזיהוי והקטנת סיכוני סייבר ביתיים. המוצר מתבסס על ההבנה שנזקי מים מהווים את אחת הסיבות המרכזיות לרכישת ביטוחי דירה, וכן על ההבנה שככל שמספר המכשירים המחוברים לרשת במשק הבית הולך וגדל כך רמת הסיכון לנזקי סייבר ביתיים הולכת וגדלה. את שני הנזקים הללו, נזקי צנרת ונזקי סייבר, יש לצמצם ואף לנסות למנוע.

 

השקת המוצרים הם המשך ישיר להצלחת ה-,'AIG Safe Drive'  שזכה בתואר "מוצר השנה בתחום החדשנות בביטוח" לשנת 2017. כזכור, המוצר מתגמל בהנחה נהגים שנהגו באופן זהיר. שלוש שנים אחרי שהושקה, הנתונים מצביעים על כך ש- 40% מהנהגים שהצטרפו לתוכנית מקבלים הנחה בביטוח בזכות נהיגה בטוחה. על פי הנתונים, המערכת מצדיקה את עצמה בזיהוי נכון של הסיכון בביטוחי לפיו רמת המעורבות בתאונות של נהגים בעלי ציון 60 ומטה גבוהה ב– 60% מרמת המעורבת בתאונות של נהגים בעלי ציון 80 ומעלה.

יפעת רייטר – סמנכ"ל ביטוח תאונות אישיות, חיים ובריאות ב AIG צילום: יח"צ

 

החברה הראשונה המציעה פלטפורמה דיגיטלית מלאה

AIG מסכמת שנה מוצלחת מאד בתחום הדיגיטל, שבסיומה היא הפכה למעשה לחברת ביטוח דיגיטלית לכל דבר עבור לקוחותיה שיהיו מעוניינים בכך. למעלה מ- 70% מפניות הלקוחות לרכישת ביטוח רכב ודירה הגיעו אל החברה בערוצים דיגיטליים; היקפי הרכישות אונליין ללא מגע נציג הכפילו את עצמם זו השנה השנייה ברציפות; למעלה מ- 50% מלקוחות ביטוח הרכב והדירה מתקשרים עם החברה רק בערוצים דיגיטליים – מייל, סמס, צ'אט, פייסבוק, ולא בטלפון; 95% מלקוחות החברה ויתרו על הדואר המודפס ומקבלים את המסמכים במייל; השנה השיקה AIG טפסים דיגיטליים, שלמעשה מייתרים את השימוש בפקס ובסורק, והיא חברת הביטוח הראשונה שלא דורשת שימוש בהם באף שירות. בנוסף, AIG השיקה השנה שירות של הגשת תביעת ביטוח באופן עצמאי, ללא צורך בנציג, המתווסף לשירות בדיקת סטטוס התביעה הדיגיטלי של החברה.

 

במהלך 2017 פעלה AIG באופן אינטנסיבי בתחום ה- Insurtech: כזכור אשתקד הודיעה החברה כי בכוונתה לפנות לסטרטאפים מתחומי ה- Insurtech השונים מתוך כוונה להרחיב את פעילותה בתחומים אלה. ולאחר בחינת מאות מיזמים וסטרטאפים, תשיק החברה במהלך השבועות הקרובים יישומים חדשניים מתחום ה- AI, רובוטיקה והמוקדים הטלפוניים. אחד מיישומים אלה הוא צ'ט בוט, שבשונה מהבוטים שהושקו עד כה בישראל, הבוט של AIG גם יידע לבצע מכירה מלאה של פוליסות, ויהיה הבוט הראשון בישראל שיודע לעשות זאת. המהלך הוא תוצאה של השקעה בחברות סטארט-אפ ישראליות העוסקות בחדשנות בביטוח.

גיל שגיב, סמנכ"ל השיווק של AIG – צילום: יח"צ

גיל שגיב, סמנכ"ל הדיגיטל והשיווק ב- AIG: "AIG היא, הלכה למעשה, חברת הביטוח הדיגיטלית הראשונה בישראל, וככזו אנו מעניקים ללקוחותינו חווית לקוח טובה יותר, המבוססת דיגיטציה ואוטומציה. אנחנו מאפשרים ללקוחותינו לרכוש ביטוח אונליין מבלי להתקשר, לחדש ביטוח אונליין, לקבל את כל המסמכים והאישורים במייל, להוריד כל מסמך למחשב או לסמארטפון מכל מקום ובכל זמן ולנהל את תיק הביטוח שלהם באמצעות אזור אישי מקוון. ניתן להגיש תביעה אונליין, לעקוב אחר הסטטוס שלה אונליין ובקרוב אף נשלם תביעות אונליין תוך מספר שניות. לפני כמעט שנה נפרדנו מהפקס, גם מדפסת וסורק כבר לא צריך, כי אנחנו מטמיעים עוד ועוד טפסים דיגיטליים שניתן למלא ולחתום אונליין. אנחנו מעניקים חווית לקוח טובה יותר בזכות הטכנולוגיה, אבל לא מתנכרים לאלה שעדיין מעדיפים את ערוצי התקשורת המסורתיים יותר. נציגי השירות שלנו הם נציגים היברידיים, ותומכים בכל ערוצי התקשורת האפשריים, במעבר ביניהם, ומרחיבים אותם, לדוגמה הצ'טבוט שיושק בעוד מספר שבועות".

 

סייבר: היקף המכירות הכפיל את עצמו

עוד מדווח שפוליסות הסייבר בהן החברה מובילה את השוק, ביצעו קפיצה נחשונית בשנתיים האחרונות, כשהיקף המכירות בשנה האחרונה הכפיל את עצמו. בחינת מגוון הלקוחות בענף זה מראה על התפתחות הענף למגוון מגזרים שחלקם כלל לא היו על המפה לפני שנתיים – חברות טכנולוגיה (30% השנה לעומת 19% אשתקד), משרדי עורכי דין, חברות תחבורה, רשתות קמעונאיות, חברות תחבורה ועוד.

אבירם גביש, הסמנכ"ל המשפטי של AIG – צילום: יח"צ

אבירם גביש, סמנכ"ל ביטוח מסחרי ומשפטי: "אנחנו רואים יותר ויותר הכרה בצורך בביטוח סייבר. יותר ויותר ארגונים תלויים בתקינותם ואבטחתם של מאגרי מידע אלקטרונים ומנגד התקפות סייבר הופכות להיות יותר ויותר מתוחכמות ולכן אנו עדים לעלייה בביקושים. החברה מתכננת לשפר את פוליסת ביטוח הסייבר, לפי דרישות השוק, ולפרוץ למגזרים רבים נוספים".