כותרות אחרונות
Search

ננו ג'ולרי – קולקציית תכשיטים יוקרתית עם "טוויסט" ייחודי !

ננו ג'ולרי – קולקציה יוקרתית עם טוויסט ייחודי

חברת ננו ג'ולרי הוקמה על-ידי זוהר עזרא, מעצב תכשיטים בעל ניסיון ומוניטין רב שנים.

*

את דרכו בענף התחיל זוהר במקרה, במזרח הרחוק ובאירופה.

*

עם הזמן נמשך לתחום בצורה מקצועית, החל לנהל חנויות תכשיטים, התוודע לטעמם של הקהלים המקומיים והוקסם מנקודות הדמיון והשוני ביניהם ומהאופן בו תכשיט יכול לגשר על פערים תרבותיים וחברתיים.

 

זוהר עזרא, מעצב תכשיטים בעל ניסיון ומוניטין רב שנים – צילום דביר כחלון

אני אוהב אותך ב- 120 שפות – צילום: יח"צ

כשחזר לארץ, חבר זוהר למפעל שפיתח טכנולוגיה ייחודית, המחברת בין מתכות לאבנים. יחד עם העיצובים המרהיבים של ננו ג'ולרי, החל מהלך פיתוח הכולל התאמה של הטכנולוגיה לתכשיטים והתגברות על אתגרים שצצים בהתמודדות עם חומרי הגלם השונים.

 

צילום: אבי בר

עד כה נמכרו התכשיטים באתר המכירות המשגשג אמזון. כעת, מספר זוהר, נעשות הכנות להשקת בוטיק תכשיטים, שימכור בישראל את התוצרים הנפלאים שטרם נראו כמותם בארץ ובעולם.

 

היחס לכל קונה הוא אישי ועובדי המקום עושים הכל כדי להתאים לו/ה את התכשיט המתאים להם.

 

האווירה במקום נינוחה ומאפשרת בחירה נכונה בסביבה תומכת, רגועה ומפרגנת.

צילום: יח"צ

הקולקציה הנדירה של ננו ג'ולרי כוללת כמה הפתעות מעניינות. למשל, קולקציה שלמה בה מוטבע בכתב מיניאטורי המשפט "אני אוהב אותך" ב-120 שפות, בנוסף היכולת של הלקוח "להרכיב" ולעצב בעצמו תכשיט, מאלמנטים מוכנים מראש כמו אבנים מסוגים שונים ושרשראות כסף וזהב. גולת הכותרת של התכשיטים הם הכיתובים והמסרים המוטבעים עליהם, הנעשים גם בהתאמה אישית. כיתוב יכול להיות ברכות למקבל התכשיט, פירוט תכונות המזל האסטרולוגי שלו, משפטי העצמה, תפילות של מבחר דתות, מסרים רומנטיים, משפטי השראה ועוד, הכל במגוון שפות וסגנונות.

צילום: יח"צ

הטבעת המסרים המיניאטוריים על האבנים נעשית באמצעות טכנולוגיה חדשנית וייחודית. בעתיד הקרוב, ניתן יהיה לקנות יהלומים עם מסרים מוטבעים עליהם, לשדרוג כל הצעת נישואין ומחווה רומנטית. לגבי שאר המסרים, ננו ג'ולרי מקפידה כי הם יהיו חיוביים, עם אופי אוהב, נעים ובעל ערך מוסף. זוהר מעיד כי הייחודיות של התכשיטים מהווה מקור השראה ומעוררת עניין רב ולכן פעמים רבות מתפתחת שיחה סביבם וסביב המסר שהם נושאים. לכן, יש הקפדה יתרה על יצירת תכשיטים הנושאים מסרים בעלי אג'נדה חברתית. המתקשים בקריאת המסרים יכולים להיעזר בזכוכית המגדלת היוקרתית שמצרפת ננו ג'ולרי לכל פריט המיוצר, על-מנת לוודא כי המסר אינו נעלם מעיניו של אף אחד.

צילום: יח"צ

הקולקציה היוקרתית כוללת אבנים שונות, אך זוהר מדגיש כי הן חייבות להיות חלקות לגמרי. לכן, לא תמצאו תכשיטים מאבנים כמו טורקיז, מונסון וטיגריי. הכוכבות של ליין התכשיטים הן אם כך אבנים סינטטיות כמו זרקוניה, סברובסקי ואונקס. הפוליש והחיתוך של כל אבן, עולים בהרבה על הסטנדרט הממוצע והתוצאה היא תכשיט ללא רבב, בעל עיצוב ייחודי ונדיר ובעל טוויסט מיוחד במינו.

צילום: יח"צ

את התכשיטים המיוחדים ניתן לרכוש באתר של ננו ג'ולרי, בחנות אמזון וכמובן בבוטיק החדש. החברה מבצעת משלוחים לכל חלקי הארץ ומציעה אפשרות להזמנות גדולות.

צילום: יח"צ

ומה צופן העתיד? זוהר מבטיח שזו רק ההתחלה. צמידים מעוצבים, טבעות עם מסרים עוצמתיים, יהלומים שטרם נראו בעולם ועוד שימושים חלומיים בטכנולוגיה העתידנית – כל אלו יגיעו, ומהר יותר ממה שנדמה.

 

ניתן להשיג:

רבי יוחנן 6 תל אביב

www.nano-jewelry.co.il

1-700-55-61-66

פייסבוק: NANO Jewelry / תכשיטי ננו

אינסטגרם: nanostylejewelry