כותרות אחרונות
Search

חברת "הגלידות של פלדמן" משיקה אריזת 6 יחידות נוחה וקשיחה של "מנבו" בטעמים של הקרמבו המסורתי ואהוב

חברת "הגלידות של פלדמן" משיקה אריזת 6 יחידות נוחה וקשיחה עטופה באריזת פולפרופילן השומרת על הקרמבו המסורתי ואהוב.

"הגלידות של פלדמן" משיקה את ה "מנבו" לשנת 2019 בטעם של פעם בטעמים וניל ומוקה. כל מנבו ארוז בעטיפת אלומיניום יחידנית, באריזת שישייה נוחה וקשיחה לשמירה על המוצר.

 

דרור אשל מנכ"ל חברת 'הגלידות של פלדמן' מוסר: " השנה שידרגנו את אריזת השישיות של המנבו בשל עדינותו הרבה של המוצר. האריזה החדשה נוחה לשימוש והכי חשוב- שומרת על המוצר על מנת שיגיע ללקוח בצורה האופטימלית".

 

מארז שישייה של מנבו בטעם מוקה של הגלידות של פלדמן צילום סטודיו פלדמן

 

שי שלו סמנכ"ל השיווק מוסר: ישראל היא המדינה בה נמכרת כמות הקרמבואים הרבה ביותר בעולם.  בכל חורף אוכלים בישראל כ-50 מיליון קרמבואים, מתוכם פלדמן מייצרת למעלה מ– 10 מיליון, כולל ייצוא לחו"ל. הישראלי הממוצע אוכל כ-10 קרמבואים בעונה, כאשר הטעם הפופולרי ביותר הינו טעם הווניל – המהווה כ-60% מהמכירות של המנבו."

 

בחברת "הגלידות של פלדמן" פיתחו מתכון ייחודי המאפשר להקפיא את המנבו ולהאריך את חיי המדף של המוצר. על אריזות המנבו ישנה המלצה לשמור בהקפאה ולהפשיר מספר דקות לפני האכילה – פעולת ההקפאה שומרת על טריות המוצר לאורך זמן! אם לא ניתן להקפיא – מומלץ לשמור במקרר בטמפרטורה ממוצעת של כ- 4 מעלות.

 

מארז שישייה של מנבו בטעם וניל של הגלידות של פלדמן צילום סטודיו פלדמן

 

  • אריזה משפחתית של 20 יח' בטעמים וניל ומוקה

  • מחיר מומלץ לצרכן: 25.90 ₪ כולל מע"מ

 

  • אריזת שישייה בטעמים וניל ומוקה

  • מחיר מומלץ לצרכן: 11.90 ₪ כולל מע"מ

 

  • את ה"מנבו" של פלדמן ניתן להשיג ברשתות השיווק, רשת חנויות המפעל, מכולות ופיצוציות בכל רחבי הארץ.

 

  • כשר פרווה בהשגחת בד"ץ מהדרין חוג חתם סופר ב"ב.

 

ההיסטוריה של המנבו

המנבו הומצא בדנמרק הקרה לפני כ-200 שנים והפך פופולארי בישראל, כאשר המתכון נשאר כמעט ללא שינוי. עונת המנבו בישראל מתחילה בסתיו ונמשכת כ-6 חודשים. גלידות פלדמן החלו לייצר את המנבו בשנת 1965, כאשר נפתח המפעל באזור התעשייה ברחובות. משמעות השם "מנבו": מן שנתן אלוקים לבני ישראל – בתוכו. מן-בו.

 

חברת הגלידות של פלדמן נוסדה בשנת 1945 ונמצאת בבעלות משפחת פלדמן – שלו. לחברה קו מוצרים רחב לשוק הפרטי, לבתי העסק ולשוק המוסדי המונה למעלה מ- 250  מוצרים שונים. ל"הגלידות של פלדמן" רשת של 64 חנויות מפעל ברחבי הארץ.  את מוצרי "הגלידות של פלדמן" ניתן להשיג ברשתות שיווק, ברשת חנויות המפעל ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ. http://www.fld.co.il