כותרות אחרונות
Search

חברת "הגלידות של פלדמן" שואלת?: מה קודם למה? הקצף או העוגייה? ולמה בכלל מומלץ לשמור אותו בהקפאה?

"מנבו" בטעמים וניל ומוקה

96 קלוריות בלבד ליחידה – קינוח מפנק

גם לשומרים על המשקל

חברת "הגלידות של פלדמן" משיקה אריזת 12 יח' במהדורה מוגבלת המכילה קרם קישוט "צייר לי פרצוף" מתנה. בעזרת קרם הקישוט ניתן לצייר על המנבו לפני האכילה

feldman 2

צילום סטודיו פלדמן

 

חברת "הגלידות של פלדמן" החליטה להיענות לצרכי לקוחותיה, לחדש ולייצר מארז במהדורה מוגבלת של 'הביסקוויט של המנבו' באריזה המכילה 36 יחידות של ביסקוויט מצופה– הביסקוויט והציפוי המקוריים של המנבו

שי שלו, מבעלי חברת 'הגלידות של פלדמן' ומנהל השיווק של החברה, מוסר: "ישראל היא המדינה בה נמכרת כמות הקרמבואים הרבה ביותר בעולם.  בכל חורף אוכלים בישראל כ-50 מיליון קרמבואים, מתוכם פלדמן מייצרת למעלה מ–20 מיליון, כולל ייצוא לחו"ל. הישראלי הממוצע אוכל כ-10 קרמבואים בעונה, כאשר הטעם הפופולרי ביותר הינו טעם הווניל – המהווה כ-60% מהמכירות של המנבו."

שי שלו מסר בנוסף: "השנה שידרגנו את אריזת מנבו תריסרים והוספנו לאריזה החדשה שפורפרת של קרם קישוט "צייר לי פרצוף", בעזרתה ניתן לקשט את המנבו לפני האכילה. האריזה החדשה תימכר בשלב ראשון במהדורה מוגבלת בחנויות המפעל של גלידות פלדמן בלבד".

כ-70% מהישראלים מעדיפים לאכול אותו מלמעלה – קודם את הקצף ואח"כ את העוגייה, כ-15% מעדיפים לאכול קודם את העוגייה ורק אח"כ את הקצף, כ-10% אוכלים יחד את הקצף והעוגייה ולכ-5% לא ממש משנה מה קודם למה.

בחברת "הגלידות של פלדמן" פיתחו מתכון ייחודי המאפשר להקפיא את המנבו ולהאריך את חיי המדף של המוצר. על אריזות המנבו ישנה המלצה לשמור בהקפאה ולהפשיר מספר דקות לפני האכילה – פעולת ההקפאה שומרת על טריות המוצר לאורך זמן! אם לא ניתן להקפיא – מומלץ לשמור במקרר בטמפרטורה ממוצעת של כ- 4 מעלות.

המנבו של פלדמן נמכר ב- 3 אריזות:

  1. אריזה משפחתית של 20 יח' בטעמים וניל ומוקה – מחיר מומלץ לצרכן: 22.90 ₪ בלבד.

  2. אריזה משפחתית של 12 יח' בטעם וניל עם קרם לקישוט – מחיר מומלץ לצרכן: 17.90 ₪

  3. אריזת שישיות בטעמים וניל ומוקה – מחיר מומלץ לצרכן:  10.90 ₪ בלבד.

חטיף מנבו שוקל 24 גרם וערכו הקלורי 96 קלוריות ליח' בלבד. אינו מכיל כולסטרול. צבעי מאכל טבעיים. המנבו מורכב מביסקוויט פריך במיוחד, קצף מחלבון ביצה (אלבומין) עם סירופ סוכר, חומרי טעם וריח, צבעי מאכל טבעיים וציפוי "צמקאו".

את חטיפי המנבו ניתן להשיג ברשתות השיווק, רשת חנויות המפעל, מכולות ופיצוציות בכל רחבי הארץ. כשרות: מנבו פלדמן הינו כשר פרווה בהשגחת בד"ץ מהדרין חוג חתם סופר ב"ב

הביסקוויט של מנבו

חברת הגלידות של פלדמן, שזיהתה בקרב צרכנייה פופולריות גדולה לביסקוויט של המנבו החליטה לחדש ולייצר מארז במהדורה מוגבלת של הביסקוויט של המנבו בלבד. הביסקוויט יימכר באריזה של 36 יחידות של ביסקוויט מצופה  – הביסקוויט והציפוי המקוריים של המנבו.

שי שלו, מבעלי חברת 'הגלידות של פלדמן' ומנהל השיווק של החברה מסר: "ממחקרים שעשינו מצאנו שצרכני המנבו מאוד אוהבים את הביסקוויט המיוחד שלו, ולכן החלטנו לייצר את הביסקוויט בפני עצמו כעוגייה מפנקת."

feldman 3

צילום סטודיו פלדמן

  • מארז 36 יחידות של "הביסקוויט של מנבו" – מחיר מומלץ לצרכן: 15.90 ₪

  • כשר פרווה, בהשגחת חוג חתם סופר ב"ב. 

  • ניתן להשיג בחנויות המפעל של "הגלידות של פלדמן" ברחבי הארץ.