כותרות אחרונות
Search

חברת ההיי טק "Ok2go" פיתחה אפליקציית שעון נוכחות לעבודה מהבית.!

 

 

חברת ההיי טק "Ok2go" פיתחה אפליקציית שעון נוכחות המהווה פתרון אידיאלי, לאור אתגרי הקורונה והנחיות משרד הבריאות, לעבודה מהבית עבור רשויות מקומיות, חברות ייצור ומפעלים בתעשייה.

האפליקציה מאפשרת לעובדים לדווח כניסה ויציאה לעבודה בקלות וכן  "להחתים כרטיס" ישירות מהנייד בכל זמן ומכל מקום, גם אם הם בבית.

בשבועיים האחרונים הצטרפו למיזם עשרות עסקים ביניהם רשויות מקומיות ומשרדי ממשלה.

 

חברת ההיי טק Ok2go פיתחה אפליקציית שעון נוכחות המהווה פתרון אידיאלי, לאור אתגרי הקורונה והנחיות משרד הבריאות, לעבודה מהבית עבור רשויות מקומיות, חברות ייצור ומפעלים בתעשייה.

 

האפליקציה מאפשרת לעובדים לדווח כניסה ויציאה לעבודה בקלות וכן  "להחתים כרטיס" ישירות מהנייד בכל זמן ומכל מקום, גם אם הם בבית. בשבועיים האחרונים הצטרפו למיזם עשרות עסקים ביניהם רשויות מקומיות ומשרדי ממשלה. יכולות נוספות שמאפשרת האפליקציה: עדכון תוכנות שכר; דיווח על משימות ופרויקטים, דיווח על היעדרויות, צירוף מסמכים ואישורים, צפייה בדו"חות ועוד. דיווח נוכחות מבוסס מיקום באפליקציה או חיוג סלולארי משרת כיום אלפי רופאים במשרד הבריאות ועוד מגוון עובדי ציבור במשרדי הממשלה ורשויות מקומיות.

 

שמואל מדר מנכ"ל Ok2go, מציג את האפליקציה – צילום: יח"צ

 

האפליקציה שומרת על בריאות העובדים לנוכח אתגרי הקורונה ומאפשרת המשך עבודה על פי ההנחיות וההגבלות תוך שמירה על שגרת הארגון. האפליקציה מאפשרת לעובדים לדווח כניסה ויציאה לעבודה בקלות וכן  "להחתים כרטיס" ישירות מהנייד בכל זמן ומכל מקום, גם אם הם בבית. ניתן לסמן את מקום העבודה על גבי האפליקציה ברדיוס מסוים ולדווח על נוכחות. האפליקציה מתעדכנת בזמן אמת ומספקת את מיקום העובד בשעת הדיווח באמצעות GPS. לחברה שיתוף פעולה עם כל המפעילים הסלולאריים כך שניתן גם למי שיש מכשיר כשר לדווח דרך כוכבית באמצעות חיוג סלולארי ולקבל את מיקום הדיווח דרך אנטנת הסלולר. האפליקציה מאפשרת לכל ארגון או עסק שמתמודד עם אתגרי הקורונה לקבל ממשק תואם המאפשר ממשק ישיר ואוטומטי בין שעות העבודה המדווחות לעדכון תוכנות הנוכחות/ שכר.

 

המנהל צופה באפליקציה ומקבל עדכונים והתראות. הדיווחים מתקבלים בארגון ומתממשקים למערכות השכר.

 

Ok2go מתמחה כבר 15 שנה בתחום שעוני הנוכחות ובקרת עובדים מהשטח – והיא מציעה מגוון רחב של אמצעי דיווח מבוססי מיקום לנוכח האתגר החדש. Ok2go מספקת לאלפי רופאים במשרד הבריאות ושירותי בריאות כללית דיווח נוכחות על שעות העבודה באמצעות אפליקציית clock2go ובאמצעות שעון נוכחות סלולרי בחיוג.

 

מנכ"ל Ok2go, שמואל מדר – צילום: יח"צ

 

מנכ"ל Ok2go, שמואל מדר: "פתרון דיווח באפליקציה או חיוג סלולארי הוא פתרון דיווח אישי של כל עובד ועובד והוא מהווה פתרון אידיאלי למקומות העבודה החיוניים אשר ממשיכים לעבוד גם בהתאם להגבלות משרד הבריאות. כמו כן אנו נתקלים במקומות בהם העובדים לא רוצים להקיש על שעון הנוכחות בגלל מגבלות הקורונה. הדיווחים מתקבלים למערכת ומתממשקים לכל תוכנת שכר כדי לדאוג שלעובדים יסופק דו"ח נוכחות ותלוש משכורת מדויק ואמין".

 

https://www.youtube.com/watch?v=eOhk84Lo7Bk

www.ok2go.co.il