כותרות אחרונות
Search

חברת "הולנדיה" קיבלה את הזיכיון לשיווק והפצה של מותג המזרנים היוקרתי הבריטי – VISPRING

בתמונה: ג'וליה היל,  מר דיוויד קוורישגריר בריטניה בישראל   ואבי ברססט גוזרים את הסרט

המזרנים היקרים ביותר בעולם הגיעו לישראל

חברת "הולנדיה" קיבלה את הזיכיון לשיווק והפצה של מותג המזרנים היוקרתי הבריטי – VISPRING

המזרנים עליהם ישנים המלכה אליזבת, המלכה אליזבת, הדוכס והדוכסית של קיימברידג'(וויליאם וקייט), מלך ומלכת של ירדן, ג'ואן קולינס (שחקנית), דייויד וויקטוריה בקהאם (כדורגלן וזמרת- אייקון אופנה), קיילי מינוג (זמרת), גווינת פלטרו (שחקנית), בריאן אדמס (מוזיקאי), אל מקפירסון (דוגמנית), נואל גלאגר (מוזיקאי), אלטון ג'ון (מוזיקאי), פול מקרטני (מוסיקאי) ועוד רבים אחרים, מגיעים לישראל. 

ארוע ההשקה עמד בסימן בריטי אותנטי, בהשתתפות שגריר בריטניה בישראל מר דיוויד קווריי ששיבח את שיתוף הפעולה בין הולנדיה ל-VISPRING וקנה את הקהל כשסיים את נאומו במספר מילות ברכה בעברית.

שומרי המלכה עם מר דיוויד קווריי שגריר אנגליה בישראל ואבי ברססט בעלים ומנכ"ל הולנדיה – צילום: יחצ

Vispring ידוע כמותג המזרונים היוקרתי בעולם. מדובר במזרנים הנתפרים בתפירה אישי ולפי מידה. עם רכישתם ניתנת עליהם אחריות לכל החיים, מה שהופך אותם ברבות השנים לנכס משפחתי, כזה שעובר בירושה מדור לדור. בהתחשב בעובדה שעלות מזרן יכולה להגיע ל-60,000 פאונד – אין פלא בכך.

במהלך אירוע ההשקה שהתקיים בסניף הולנדיה בדן דיזיין סנטר בבני ברק, ציין אבי ברססט מנכ"ל הולנדיה, כי יש כבר לקוחות ישראליים שהזמינו מזרני Vispring. לדבריו יותר ויותר לקוחות מבינים את חשיבות השינה על מזרן איכותי, לחיים תקינים ובריאים לאורכו של יום ומוכנים להשקיע במזרן טוב, עליו ישנים כ- 1/3 משעות היממה, יותר מאשר במכונית למשל..

רוקדים כל הדרך אל המזרן היוקרתי Vispring – צילום: יחצ

את באי האירוע קיבלו שומרים בלבוש 'משמר המלכה' מארמון בקינגהאם, בר משקאות ובו בירת פאב בריטי, ג'ין, וויסקי ומופע מרהיב של ריקודי פוקסטרוט בריטי מהמאה הקודמת.

אבי ברססט מנכ"ל הולנדיה עם הרקדנים המקסימים – צילום: יחצ

באו לפרגן ולנסות את המזרנים: שגריר אל-סבדור- מר ורנר מאטיאס רומרו,  שגרירת פנמה, גב' אדיס אורייטה ווגה, ד"ר איריס טרומן, מומחית למשפט בינלאומי, תרצה ברודי, כוהנת הפילאטיס, מוטי כוזהינוב, איש העסקים ומבעלי פרוייקט הנדל"ן בראשית, אורנה נאווי (אשתו של איש העסקים שאול נאווי), ארז אדלשטיין מאמן הכדורסל  ועוד רבים וטובים.