כותרות אחרונות
Search

חברת הנדל״ן הוותיקה HomeLand בחרה במערכת CallMarker לשמש אותה במערך הטלמרקטינג של החברה

חברת הנדל״ן הוותיקה HomeLand בחרה במערכת CallMarker לשמש אותה במערך הטלמרקטינג של החברה

  הסטארטאפ הישראלי בתחום הטלמרקטינג, שרק לא מזמן הושק CallMarker  אשר פועל באמצעות מערכת בינה מלאכותית ומייעל בצורה משמעותית את תפעול הטלמרקטינג, נבחר לאחרונה על ידי  חברת הנדל"ן HOMELAND  להיות המערכת באמצעותה תנהל את התקשורת הטלפונית אל מול הפונים אליה ואל לקוחותיה .

דקל יצחק, מנהל מחלקת שיווק פרויקטים בחברה מסר:  ״החלטנו להשקיע בכלי טכנולוגיה חדשים בתחום השיווק והמכירות ונחשפנו למוצר החדש של הסטארט-אפ CallMarke.  מערכת  CallMarker  כשמה כן היא, הטביעה חותם משמעותי באחוזי ההצלחה שלנו ובתוך 3 חודשים בשימוש בה  הגדלנו בלמעלה מ 70% את ההמרות לפגישות וחסכנו אלפי דקות על שיחות מבוזבזות. בנוסף, קיצרנו את זמן המענה לחזרה ללקוחות לשעות בודדות. זו הסיבה שקיבלנו החלטה  לבחור ב  CallMarker כפתרון האולטימטיבי עבורנו  עם תוצאות מרשימות מאוד".

Smiling Woman on the Phone טלמרקטינג – צילום: יח"צ

מערכת CallMarker מנהלת את השיחות היוצאות והנכנסות של נציגי המכירות ודואגת להתקשר לצרכנים בשם אנשי המכירות באופן חכם. ראשית המערכת מוודאת כי המתעניינים יכולים ומעוניינים לשוחח עם נציג המכירות ורק במידה שכך, היא מחברת את נציג הטלמרקטינג אל שיחת הטלפון. לאחר מכן, המערכת מנתחת את הפוטנציאל של אותו מתעניין ומדרגת אותו. בהמשך, המערכת מתעדפת את השיחות היוצאות והנכנסות באופן כזה שהמתעניינים אשר באמת מעוניינים בשירות או המוצר של החברה יהיו ראשונים.

דורי שבת, מנכ"ל CallMarker – צילום: יח"צ

דורי שבת, מנכ"ל CallMarker מסר: המערכת שלנו העבירה את הטלמרקטינג מלואו-טק להיי-טק. אנחנו מאושרים שחברה ותיקה ומובילה בתחום הנדל"ן שעבדה עם מערכות טלמרקטינג בעבר, רואה וחשה את ההבדל במערכת החכמה שלנו. אין ספק שהבאת פלטפורמת הטלמרקטינג לתחום הטכנולוגי  מקפיצה את תוצאות המכירה. עולם הטלמרקטינג נשאר כפי שהיה בעשורים האחרונים, מערכת CallMarker החייתה אותו והמציאה אותו מחדש".

 

אודות CallMareker

CallMarker הוקמה ע"י דורי שבת ואולג קריימר שני יזמי טכנולוגיה סדרתיים המיזם שנמצא בשלבי ה'סיד' שלו, בהשקעתם הפרטית של המייסדים המוערכת ב-ככמעט שני מיליון ₪ ללא משקיעים חיצונים בשלב זה, החל כבר לצאת אל השוק, לצד פיתוח  המוצר וטיובו.

 

לאתר החברה: www.callmarker.com