כותרות אחרונות
Search

מחקר שוק שביצעה חב' "מאגר מוחות" עבור חב' "בריקסטון" המפעילה מתחמי כספות מעלה ש- 79% מהישראלים חוששים מאובדן או גניבה של כסף וחפצי ערך….

בישראל יש כמיליון כספות פרטיות המותקנות בבתים פרטיים ובבתי עסק

* מחקר שוק שערכה חב' "בריקסטון" המפעילה את מתחם הכספות הפרטי הראשון בישראל מעלה כי כ-מיליון כספות פרטיות מותקנות בבתים פרטיים ובבתי עסק.

* הישראלים מחזיקים כ– 30 אלף כספות אישיות במתחמי הבנקים בישראל.

מחקר שוק שערכה חב' "בריקסטון" מעלה כי בישראל מותקנות כ- מיליון כספות פרטיות מסוגים שונים ובגדלים שונים בבתים פרטיים ובתי עסק. מתוכם כ- 42% כספות בבתי עסק וכ- 56% כספות בבתים פרטיים.

 

כמו כן, הישראלים מחזיקים כ- 30,000 כספות אישיות במתחמי הבנקים. במחקר שבוצע באמצעות חב' "מאגר מוחות" מעלה ש – 79% מהישראלים ציינו שהחשש הגדול ביותר שלהם בחיים הינו אובדן או גניבה של חפצי ערך או כסף מזומן או מסמכים אישיים.

עו"ד דביר אינדיג מנכ"ל – צילום: יח"צ

חב' "בריקסטון" הינה חברה ראשונה בישראל שהקימה לפני כחצי שנה בתל אביב מתחם כספות פרטי שמחוץ למתחמי הבנקים (שחלקם נסגרים כיום בשל סגירת סניפי בנקים או משום אי כדאיות כלכלית לתפעולם), ומפעילה מתחם כספות פרטי מאובטח הכולל 2,400 כספות תוך נוהלי אבטחה ודיסקרטיות מחמירים יותר, והכניסה אליו מתבצעת אחרי בדיקות תווי פנים ותביעת אצבע ובדיקות של אנשי אבטחה ולכל לקוח תא אישי מאובטח שהוא ורק הוא מחזיק את המפתח לתא.

 

בהקמת מתחם הכספות "בריקסטון" השקיעה החברה כ- 6 מיליון שקל.