כותרות אחרונות
Search

חברת הסטארטאפ הישראלית קודמאנקי מודיעה על השלמת מחזור גיוס שני בגובה 1.5 מיליון דולר………

חברת הסטארטאפ הישראלית קודמאנקי מודיעה על השלמת מחזור גיוס שני בגובה 1.5 מיליון דולר ועל חתימת הסכם שותפות אסטרטגית עם חברת Edulab

  • בין המשקיעות במחזור הגיוס הנוכחי: קרן ההשקעות Invictus Capital, קרן ההשקעות הסינית-ישראלית DE Fund, חברת Edulab וחברת J21

  • חברת Edulab הודיעה על כוונתה לשלב את הפלטפורמה של קודמאנקי, כחלק ממערכי שיעורי המחשבים, בקרב 30 אלף תלמידי בית ספר יסודי בסין

 

חברת הסטארטאפ הישראלית קודמאנקי (CodeMonkey) מודיעה היום על השלמת מחזור גיוס שני בגובה 1.5 מיליון דולר שיאפשר לחברה להרחיב את צוותי המחקר והפיתוח, המכירות והשיווק.

חברת J21 מובילה את סיבוב הגיוס הנוכחי ואתה קרן ההשקעות Invictus Capital מסינגפור, קרן DE Fund המיוצגת בארץ ע"י חברת שירת יזמות וחברת ההחזקות היפנית Edulab, שהצטרפה גם כשותפה אסטרטגית. כחלק מהשותפות החדשה, חברת Edulab הודיעה על כוונתה לשלב את הפלטפורמה של קודמאנקי, כחלק ממערכי שיעורי המחשבים, בקרב 30 אלף תלמידי בית ספר יסודי בסין.

 

יונתן שור, מייסד-שותף ומנכ"ל קודמאנקי: "שפת תכנות כיום היא כבר לא נחלתו של אחוז קטן באוכלוסיה, אלא מקצוע בסיסי, ממש כמו מתמטיקה או אנגלית. ההתפתחות הדיגיטלית בכל תחומי חיינו הביאה לדרישה עצומה במתכנתים. על פי נתוני org.com עד שנת 2020 יהיו בעולם למעלה מ-1 מיליון משרות מתכנתים בלתי מאויישות. רק ב-2015 הכריז נשיא ארה"ב אובמה על יוזמת CS For All המעמידה תקציב של 4 מיליארד דולר להכנסת מקצוע מדעי המחשב לבתי הספר האמריקאים. קודמאנקי קמה על מנת לתת מענה לקושי הזה ומספקת דרך ישימה ללמד את ילדי העולם את שפת המחשב".

קודמאנקי היא פלטפורמת לימוד דיגיטלית, המקנה לתלמידים מגיל 8 את יסודות תכנות המחשבים דרך למידה מבוססת משחק. השחקנים נדרשים לסייע לקוף לאסוף בננות בעזרת כתיבת שורות קוד. באותו זמן מאחורי הקלעים פועל מנוע של בינה מלאכותית המנתח את פעולותיו של השחקן, ומציג חוויה אישית של משוב, רמזים והוראות בהתאם לכך. תוך כדי המשחק רוכשים התלמידים לא רק את יסודות מדעי המחשב, אלא גם את מיומנויות המאה ה-21, כגון פתרון מרובה שלבים ומחשבה אנליטית. מצד מערכות החינוך, המוצר בנוי כתכנית לימודים תהליכית, שאיננה דורשת ניסיון מוקדם, וכוללת הכשרה בסיסית, כלי ניהול ודיווח למורים ורכזים, מתן ציונים אוטומטי, ואפילו מערכי שיעור מפורטים למורה (MOOC).

 

מחזור הגיוס השני של קודמאנקי מהווה המשך ישיר לתנופת הפתוח, השיווק והמכירות של החברה מאז השקת הפלטפורמה במאי 2014 ובין הישגיה הבולטים ניתן למנות:

 

* זכייה במקום הראשון בתחרות סטארטאפים, שהתקיימה במסגרת כנס FETC 2017.

* זכייה במקום הראשון בתחרות פורום ההייטק של קרדיט סוויס.

* זכייה בתחרות מיזמים עסקיים בשוק החינוך של קרן מילקן ואוניברסיטת פנסילבניה.

* מועמדים בגמר תחרות של סטארטאפים בכנס SXSW.

* תמיכה בתכנית המו"פ מהרשות לחדשנות (לשעבר המדען הראשי) וחתימה על הסכמי שותפות עם חברות מובילות בתחום כולל Learning.com בארה"ב, Santillana בברזיל ו-Natur&Kultur בשוודיה.

* שותפות עם משרד החינוך במסגרת "אולימפיאדת הסייבר הישראלית" שנתיים ברציפות (2015-2016), בה השתתפו למעלה מ-250 אלף תלמידים בישראל.

 

אליעזר מנור, מנכ"ל חברת שירת יזמות המייצגת את קרן ההשקעות הסינית-ישראלית DE Fund: "אנו אוהבים להשקיע בחברות בהן מייסדים מסורים בונים מוצר מתוחכם עם ממשק משתמש נהדר. לקודמאנקי יש תנופה עצומה, טכנולוגיה מרשימה, כשרון אמנותי וצוות מומחים, המשנה מן היסוד את האופן שבו ילדים לומדים וכותבים קוד, יכולת בעלת חשיבות גבוהה במיוחד בסין, בה החינוך המודרני נמצא בראש סדר העדיפות הלאומי".

 

אודות קודמאנקי

קודמאנקי (CodeMonkey) היא פלטפורמת לימוד דיגיטלית, המקנה לתלמידים מגיל 8 את יסודות תכנות המחשבים דרך למידה מבוססת משחק. הפלטפורמה של קודמאנקי משקפת תפישה חדשה בעולם הטכנולוגיה החינוכית (EdTech), המשלבת למידה ומישחק – השחקנים נדרשים לסייע לקוף לאסוף בננות בעזרת כתיבת שורות קוד. באותו זמן מאחורי הקלעים פועל מנוע של בינה מלאכותית המנתח את פעולותיו של השחקן, ומציג חוויה אישית של משוב, רמזים והוראות בהתאם לכך. קודמאנקי זמינה ב- 15 שפות ומאז השקתה צברה למעלה מ- 3.5 מיליון משתמשים בעשרות מדינות ברחבי העולם.

 

הפלטפורמה של קודמאנקי אידאלית עבור בתי ספר יסודיים, המעוניינים לשלב את יסודות מדעי המחשב כחלק מתכנית הלימודים. המוצר בנוי כתכנית לימודים שאיננה דורשת ניסיון מוקדם, וכוללת הכשרה בסיסית, כלי ניהול ודיווח למורים ורכזים, מתן ציונים אוטומטי, ואפילו מערכי שיעור מפורטים למורה (MOOC). בישראל, קודמאנקי פועל כבר שנתיים ברציפות, במסגרת "אולימפיאדת הסייבר הישראלית" שיזם משרד החינוך, בה השתתפו בשנת הלימודים תשע״ו (2015) כ-250 אלף תלמידים, מ-1700 בתי ספר בישראל.

 

קודמאנקי הוקמה ב- 2014 על ידי יונתן שור (CEO), עידו שור (CTO) וישי פינצ'ובר (COO), חברי ילדות, שניהלו בעבר פעילויות לילדים ונוער בישראל. החברה פועלת ממשרדים בניו יורק ובהרצליה, ישראל.

 

לצפייה בסרטון: כאן

למידע נוסף, בקרו באתר האינטרנט, טוויטר, פייסבוק, אינסטגרם ויוטיוב