כותרות אחרונות
Search

חברת הסטארט אפ הישראלית "Upstep" החלה בתהליך גיוס המונים של 4.4 מיליון ₪ להמשך צמיחה.

לימור כץ מנכ"לית חב "Upstep" –  צילום יח"צ

 

חברת הסטארט אפ הישראלית "Upstep" החלה בתהליך גיוס המונים של 4.4 מיליון ₪ להמשך צמיחה.

חברת הסטארט אפ הישראלית "Upstep" החלה בימים אלו , בתהליך גיוס המונים של 4.4 מיליון ₪ להמשך צמיחה, להקמת מערך ייצור המתקדם ביותר בעולם בתעשיית המדרסים והפעלת מערכת טכנולוגית שמייעלת ומקצרת את זמן תכנון המדרסים המותאמים אישית בכ-70%.

 

לימור כץ מנכ"לית חב' "Upstep": "בשנת 2023 הגיעה החברה להיקף מכירות של כ-10 מיליון דולר בארה"ב והגדילה ב-102% את הרווחיות על המוצרים".

 

בעקבות הביקוש הגדול והרחבת הפעילות של חברת "Upstep" בארה"ב הקימה החברה מפעל נוסף בספרד לייצור מדרסים בהתאמה אישית. מפעל זה יפעל בנוסף למפעל של חברת "Upstep" הממוקם בראשל"צ.

 

חברת הסטארט אפ הישראלית Upstep יצאה בימים אלו, בגיוס המונים של 4.4 מיליון ₪ להקמת מערך ייצור המתקדם ביותר בעולם בתעשיית המדרסים והפעלת מערכת טכנולוגית שמייעלת ומקצרת את זמן תכנון המדרסים המותאמים אישית בכ-70%.

 

מטרת הגיוס הינה גם השקעה להמשך צמיחה תוך שילוב תהליך אופטומיזציה , גיוס כוח אדם מקצועי, שיפור מתמיד של מערך ה-PPC והקמת מערך ייצור המתקדם ביותר בעולם בתעשיית המדרסים.

 

לימור כץ מנכ"לית חב "Upstep" –  צילום יח"צ

 

לימור כץ מנכ"לית חב' "Upstep": "חברת Upstep מובילה בארצות הברית בתחום המדרסים המותאמים אישית, באופן משמעותי מכל חברה אחרת, ומתכוונים לחזק ולהרחיב את האחיזה שלנו בשוק זה ובהמשך כניסה גם לשווקים נוספים בעולם".

 

כמו כן ממשיכה החברה לפתח את המערכת הטכנולוגית פורצת הדרך, ראשונה מסוגה בעולם. על בסיס machine learning , שמייעלת ומקצרת את זמן תכנון המדרסים המותאמים אישית בכ- 70% .

 

בשנת 2023 הגיעה החברה להיקף מכירות של כ-10 מיליון דולר בארה"ב והגדילה ב-102% את הרווחיות על המוצרים.

 

חברת Upstep מדורגת בארה"ב במקום ה-1 בתחום המדרסים בציון הגבוה ביותר בארה"ב עם 14,000 דירוגים וציון 4.4 מתוך 5.

 

חברת "Upstep" הפכה בשנתיים אחרונות לחברה המובילה בארה"ב בתחום המדרסים המותאמים אישית ולאוטוריטה רפואית אונליין מס' 1 בארה"ב בתחום זה.

 

לימור כץ מנכ"לית חב' "Upstep": "בעקבות הרחבת הפעילות של חברת "Upstep" בארה"ב הקימה החברה מפעל נוסף בספרד לייצור מדרסים בהתאמה אישית. מפעל זה יפעל בנוסף למפעל של חברת "Upstep" הממוקם בראשל"צ".