כותרות אחרונות
Search

חברת הסטארט אפ "Evrideo" חתמה עם החברה מס' 2 בשוק הטלוויזיה בברזיל להשקת פרויקט טלוויזיה דיגיטלית.

פעילות  חברת "Evrideo" בשוק הטלוויזיה הדיגיטלית – צילום: יח"צ 

 

חברת הסטארט אפ "Evrideo" חתמה עם החברה מס' 2 בשוק הטלוויזיה בברזיל להשקת פרויקט טלוויזיה דיגיטלית.

חברת הסטארט אפ "Evrideo" שפיתחה פלטפורמת שידור בענן עבור ערוצי טלוויזיה ללא צורך ברכישת חומרות יקרות חתמה בימים אלו עסקה עם החברה מס' 2 בשוק הטלוויזיה בברזיל להשקת פרויקט טלוויזיה דיגיטלית -בשלב הראשון 10 ערוצי טלוויזיה.

שווי העסקה  כ-1.5 מיליון דולר.

 

פלטפורמת השידורים של חברת "Evrideo" משמשת כיום את מרבית ערוצי הטלוויזיה בישראל המשדרים בפלטפורמות הטלוויזיה  (Yes ,Hot, פרטנר, סלקום, FreeTV ועוד…) ובין לקוחותיה ערוצי טלוויזיה מובילים בעולם: ערוץ NBA, הטלוויזיה הממלכתית בצרפת, גוף השידור השני בגודלו בצרפת M6 ועוד…כ-350 ערוצי טלוויזיה בעולם.

 

אבי זנו מנכ"ל חברת Evrideo: "לאחרונה פלטפורמת השידור של החברה עברה לענן של חברת "אורקל במטרה לפתח ביצועי AI (בינה מלאכותית).

 

המשקיע הגדול ביותר בחברת הסטארט אפ הישראלית "Evrideo" הינה קרן הון הסיכון "SIBF".

 

פעילות  חברת "Evrideo" בשוק הטלוויזיה הדיגיטלית – צילום: יח"צ 

 

אור בן שושן, השותף המנהל בקרן "SIBF": "אנו צופים כי שיתוף הפעולה עם ענקיות כמו אורקל ואנבידיה יוביל את Evrideo להפוך לשחקן מרכזי בתחום השידורים הדיגיטליים בעזרת פתרונות AI מתקדמים."

 

חברת הסטארט אפ "Evrideo" שפיתחה פלטפורמת שידור בענן עבור ערוצי טלוויזיה ללא צורך ברכישת חומרות יקרות חתמה בימים אלו עסקה עם חברה מס' 2 בשוק הטלוויזיה בברזיל להשקת פרויקט טלוויזיה דיגיטלית -בשלב הראשון 10 ערוצי טלוויזיה .שווי העסקה  כ-1.5 מיליון דולר.

 

בשוק הברזילאי קיימים אלפי ערוצי טלוויזיה וחברת  "Evrideo" רואה במהלך זה פרויקט דגל שיאפשר לחברה חדירה משמעותית לשוק הטלוויזיה בברזיל.

 

פלטפורמת השידורים של חברת "Evrideo" משמשת כיום את מרבית ערוצי הטלוויזיה בישראל שמשודרים בפלטפורמות הטלווזיה (Yes,Hot, פרטנר, סלקום, FreeTV ועוד) ובין לקוחותיה ערוצי טלוויזיה מובילים בעולם: ערוץ NBA, הטלוויזיה הממלכתית בצרפת, גוף השידור השני בגודלו בצרפת M6 ועוד…

 

בשנה האחרונה הגדילה החברה משמעותית את היקפי הפעילות ומתמקדת בחדירה לשוק האמריקאי.

 

אבי זנו מנכל חברת "Evrideo" – צילום: יח"צ 

 

אבי זנו מנכ"ל חברת Evrideo: "לאחרונה פלטפורמת השידור של החברה עברה לענן של חברת אורקל במטרה לפתח ביצועי AI (בינה מלאכותית). החברה תציג השנה בתערוכת בלאס וגאס CloudWorld את שיתוף הפעולה עם חברת אורקל וחברת אנבידיה בנושא פתרונות AI.

 

שיתוף פעולה זה יאפשר ללקוחות  "Evrideo" לבצע תהליכים רבים שעד כה בוצעו באופן ידני לאופן אוטומטי המבוססים על בינה מלאכותית.

 

מר זנו מציין עוד שהמעבר לשימוש בטכנולוגיית AI תאפשר ללקוחות להנות מיכולות חדשות של החברה ולאפשר לערוצי התקשורת להגדיל את הכנסותיהם ולהגדיל את הכמות והאיכות של יצירת התוכן מבלי להתקין תשתיות יקרות.

 

המשקיע הגדול ביותר בחברת הסטארט אפ הישראלית Evrideo הינה קרן הון הסיכון "SIBF".

 

אור בן שושן, השותף המנהל בקרן SIBF: "אנחנו גאים מאוד לראות את הצלחתה של "Evrideo" בפרויקט עם חברת SBT בברזיל. מדובר בפרויקט משמעותי שיאפשר ל-"Evrideo" להרחיב את אחיזתה בשוק הברזילאי ולהגביר את הצמיחה שלה בשוקי הטלוויזיה הבינלאומיים. אנו צופים כי שיתוף הפעולה עם ענקיות כמו אורקל ואנבידיה יוביל את "Evrideo" להפוך לשחקן מרכזי בתחום השידורים הדיגיטליים בעזרת פתרונות AI מתקדמים."