כותרות אחרונות
Search

חברת הסטארט אפ "UPSTEP" מרחיבה את המרכז הלוגיסטי של שלה בניו ג'רזי בארה"ב

 

 

חברת הסטארט אפ "UPSTEP" מרחיבה את המרכז הלוגיסטי של שלה בניו ג'רזי בארה"ב.

חברת הסטארט אפ "UPSTEP" שבבעלות האחים לימור כץ, אביעד רז, ואורן רז מרחיבים את המרכז הלוגיסטי של החברה בניו ג'רזי בארה"ב בהשקעה של כ-2 מיליון ₪.

 

 

בתקופת משבר הקורונה בשנת 2020 הגדילה החברה את ב-210% את היקף המכירות בארה"ב.

 

חברת "UPSTEP" הינה חברת סטארט אפ בתחום ייצור מדרסים רפואים מותאמים אישית בשיווק אונליין באמצעות ממשק אינטרנטי.

 

מימין: אביעד רז אורן רז לימור כץ – צילום: יח"צ "Upstep"

 

חברת הסטארט אפ "UPSTEP" שבבעלות האחים לימור כץ, אביעד רז, ואורן רז מרחיבה את המרכז הלוגיסטי של החברה בניו ג'רזי בארה"ב בהשקעה של כ-2 מיליון ₪ , וההחלטה להרחיב את המרכז הלוגיסטי של החברה בארה"ב נובעת מגידול במכירות בכ-210% בתקופת משבר הקורונה בשנת 2020.

 

 החב' "UPSTEP" הוקמה בשנת 2017 לאחר שנתיים וחצי של מחקר פיתוח, במהלך 3 שנות הפעילות בשוק האמריקאי הפכה החברה "Upstep" לאוטוריטה רפואית אונליין מס' 1 בארה"ב לטיפול בכאבי רגליים.

 

לאחרונה הרחיבה החברה "Upstep" את המפעל באופן משמעותי, כחלק מפעילות הרחבה בכל החברה, על כל מחלקותיה. המפעל החדש, במלואו, הינו בגודל של 300% ביחס למפעל שהיה בעת ההקמה. לצורך פעילות ההרחבה, שכלל גם הוספת מכונות, מכשור רב נוסף וגיוס כ״א, הושקעו 5 מיליון ₪ .

 

מימין: אביעד רז אורן רז לימור כץ – צילום: יח"צ "Upstep"

 

הזמנת המדרסים נעשית דרך ממשק אינטרנטי ידידותי, מבלי לצאת מהבית לאורך כל התהליך! הלקוח עונה על מספר שאלות באתר החברה, על סגנון חייו  בעיות רפואיות והתחום אליו הוא נזקק למדרסים ומקבל אליו הביתה קופסת דריכה, מטביע את כפות רגליו ושולח למרכז הלוגיסטי של החברה. צוות פודיאטרים מומחים, מהמעלה הראשונה, מתכננים עבור כל לקוח מדרס מותאם אישית, בהילקח כל הפרטים הנדרשים, ובמטרה לפתור את כאבי הרגליים ולהעצים את איכות החיים של הלקוחות. לאחר  כחודש מקבל הלקוח לביתו את המדרסים. עלות המדרסים  המותאמים אישית של Upstep""  זולה  בכ-50% מעלות מדרסים הנרכשים בצורה המסורתית ונמכרת עם אחריות מלאה.

 

לימור כץ, מנכ"לית חברת "Upstep": "במהלך החודשים הקרובים החברה תשיק מספר מיזמים חדשים בתחום טיפול בכאבי רגליים וטיפוח כף הרגל . בחודשים הקרובים תחל החברה במהלך גיוס  משקיעים אסטרטגים במטרה להרחיב את הפעילות בארה"ב.