כותרות אחרונות
Search

חברת השיט העולמי "רויאל קריביאן" הודיעה על חידושים לשנת 2024.

מבט על אוניית "ICON" של "רויאל קריביאן" – צילום: יח"צ תאגיד השיט העולמי "רויאל קריביאן"

 

חברת השיט העולמי "רויאל קריביאן" הודיעה על חידושים לשנת 2024.

תאגיד השיט העולמי "רויאל קריביאן" חברת השיט עם האוניות הגדולות ביותר ובהן אטרקציות ופעילויות לכל המשפחה הודיעה על חידושים לשנת 2024.

 

בחודש ינואר 2024 "רויאל קריביאן" תשיק את האנייה החדשה שלה והגדולה ביותר שתצא אל הים מהנמל במיאמי  Icon of the Seas, זו האוניה הראשונה מסדרה חדשה של החברה.

 

לאוניה 20 סיפונים, שמונה מתחמים שונים ברמות שונות החל מחדרים רגילים ועד ל"בית מגורים משפחתי" המשתרע על פני שלוש קומות, שבע בריכות בהן בריכה אינסופית בגובה 15 קומות, שש מגלשות מים הגדולות ביותר שנראו בים, מסלול הליכה שקוף מעל הים, מגרש מיני גולף, קירות טיפוס, 40 מסעדות ופאבים, מתחמים חדשים בתחומי הבידור, אטרקציות למשפחות ועוד. האונייה יכולה לשאת כ- 7,600 אורחים וכ- 2,500 אנשי צוות.

 

מבט על אוניית "ICON" של "רויאל קריביאן" – צילום: יח"צ תאגיד השיט העולמי "רויאל קריביאן"

 

אודי שנבל מנכ"ל חברת "סנורמה", הנציגה המכירות הבלעדית של "רויאל קריביאן" בישראל מסר: "לאחר 3 שנים של בנייה ועוד 5 שנים שקדמו בתכנון האוניה, "רויאל קריביאן" תשיק בינואר את אוניית הקרוזים ה- ICON שתצא להפלגות בנות 7 לילות ממיאמי לקאריביים. האוניה תשבור את השיאים של עצמה, תהיה הגדולה ביותר בעולם במשקל שיא של למעלה מ-250 אלף טון. עם כניסת האייקון באופן רשמי למשפחת רויאל קריביאן לאחר העבודה הקשה שהושקעה בה אין ספק כי היא תניב את החופשה האולטימטיבית למשפחות בחופשת קרוז".

 

המחיר לאדם ל- 7 לילות בחופשת הפסח ליציאה ב- 20.4 ממיאמי לקאריביים לחדר עם מרפסת לים יהיה החל מ- 1,695 דולר.

 

"רויאל קריביאן" ביטלה את עונת ההפלגות מחיפה בקיץ הקרוב עקב המלחמה אך היא מציעה לקהל הישראלי מגוון הפלגות כשרות בים התיכון ובקאריביים, האוכל הכשר הטרי הינו בתוספת תשלום בעת ביצוע ההזמנה על בסיס מקום מוגבל.

 

חזית אוניית "ICON" של "רויאל קריביאן" – צילום: יח"צ תאגיד השיט העולמי "רויאל קריביאן"

 

החברה חוזרת החל מחודש מאי להפלגות בנות 7 לילות מברצלונה או רומא, שיפליגו לריוויירה הצרפתית והאיטלקית והינן המבוקשות ביותר על ידי הקהל הישראלי בשנים האחרונות. באנייה אמריקאית שתביא אותם לביקורי יום קצרים במספר ערים בים התיכון.

 

המחיר להפלגה בחודש אוגוסט בחדר עם מרפסת על אוניית השייט OASIS OF THE SEAS יציאה מברצלונה ל- פלמה דה מיורקה, פרובנס, פירנצה, רומא, נאפולי וחזרה לברצלונה החל מ- 1,759 דולר לאדם.

 

אוניית "ICON" של "רויאל קריביאן" בנמל במיאמי -צילום: יח"צ תאגיד השיט העולמי "רויאל קריביאן"

 

לאלה המחפשים יעדים קרירים יותר מהים התיכון החם בקיץ, רויאל מציעים מגוון הפלגות לפיורדים הנורווגים עם יציאה מסאוטהמפטון, באנגליה. הפלגות אלה מבוצעות באחת האניות החדשות והגדולות של רויאל קאריביאן Anthem of the Seas. האנייה במשקל של 170 אלף טון, מציעה יתרונות רבים ליעדים קרירים עם אפשרות לגשם מאחר ולא מעט מהאטרקציות באנייה הינן מקורות, כדוגמת – אולם אטרקציות ענק שביום הינו מגרש כדורסל וקט רגל ואחר הצהריים ובערב הופך למתקן למכוניות מתנגשות, כל זה עם בר ספורט ענק המשקיף מלמעלה.

 

המחיר לאדם ליציאה ב- 14 ליוני 2024, לפיורדים הנוורווגיים ל- 7 לילות לחדר עם מרפסת החל מ- 885 דולר.

 

המחיר להפלגה ממיאמי לקאריביים באוניית הפאר Wonder OF THE SEAS בפסח ב- 21.4 ל- 7 לילות לחדר עם מרפסת לים החל מ- 1,489 דולר לאדם.