כותרות אחרונות
Search

חברת התעופה "אייר בלטיק" מרחיבה את פעילותה, הוסיפה עוד טיסת בוקר לריגה.

חברת התעופה "אייר בלטיק" מרחיבה את פעילותה.

החברה הודיעה היום כי החל מחודש יוני תוסיף עוד טיסת בוקר לריגה ובכך תפעיל חמש טיסות שבועיות לישראל.

 

מחיר כרטיס טיסה מתל אביב לריגה החל מ- 268 $

בנוסף החברה הודיעה  על הוספת מטוס אירבס  220-300 חדש –  צי החברה עומד כעת על 17 מטוסי איירבס

 

חברת התעופה אייר בלטיק ממשיכה לגדול ולהתרחב, החברה הודיעה היום על הוספת טיסה חדשה מתל אביב לריגה בימי שלישי בשעה 7:20 בבוקר החל מחודש יוני 2019. זו תהיה הטיסה השבועית החמישית  של אייר בלטיק בקו תל אביב ריגה בנוסף לטיסות היוצאות בימי ראשון, שני, רביעי ושישי. ההחלטה להגדלת הקו נובעת מהעליה המתמדת מצד ישראלים לטוס ליעד זה.

 

מחיר כרטיס טיסה לריגה במחלקת תיירים ללא מזוודה החל מ – 268 $ (כולל תיק יד עד 8 ק"ג) .

 

אייר בלטיק דורגה כחברת התעופה הדייקנית ביותר באירופה והיא השנייה בדייקנית ביותר בעולם על פי האנליסטים של OAG שעקבו אחר הביצועים של מעל 58 מיליון טיסות בשנת 2018 כדי ליצור דירוג של הביצועים הטובים ביותר בזמן (OTP) עבור חברות התעופה הגדולות בעולם . זו השנה החמישית ברציפות שאייר בלטיק עומדת בראש הדירוג העולמי.

 

צילום: יח"צ

 

בנוסף, אייר בלטיק הודיעה היום על הצטרפות מטוס איירבס חדש מדגם   A220-300  המכיל כ- 150 מושבים לצי מטוסי החברה. מדובר במטוס שלישי מסוג זה שנכנס לפעילות החברה השנה ועוד חמישה מטוסים חדשים יצטרפו לצי של החברה עד סוף שנת 2019. סה"כ צי המטוסים של אייר בלטיק עומד על 17 מטוסי איירבס.

 

אייר בלטיק  הטיסה במהך שנת 2018 מעל 2,350,000 נוסעים על מטוסי איירבוס A220-300 . דגם מטוס זה, מייצג רמת ביצועים וטכנולוגיה המאפשרים לחבר בין נקודות רחוקות על יבשות שהיו בעבר במסלולי טיסה לא רווחיים או בלתי אפשריים.  העיצוב החדשני והטכנולוגיה מציעים נוחות רבה יותר לנוסעים, המושבים רחבים יותר מהרגיל, החלונות גדולים ויש יותר מקום לתיקי יד.

 

מטוס A220-300 טס מהר יותר מאשר מטוס דומה, ודורש פחות זמן כדי להביא את הנוסעים לכל יעד. מטוסים מסוג זה שקטים במידה ניכרת, יתר על כן, המטוס נחשב כמטוס המסחרי הירוק ביותר בעולם, הטכנולוגיה וצריכת הדלק המעטה, עוזרים בהפחתת פליטת CO2.

 

אייר בלטיק חברת התעופה הלאומית של לטביה, מציעה טיסות אל מעל 70 יעדים מריגה, טאלין ווילנה, ואת המגוון הגדול ביותר של יעדים דרך ריגה לאירופה, סקנדינביה והמזרח התיכון ובקיץ 2019, יתווסו קווים ליעדים חדשים : מריגה לדאבלין, שטוטגרט ולבוב, קוס ופלמה דה מיורקה.