כותרות אחרונות
Search

מותג החיתולים הצומח ביותר בישראל, "בייביסיטר", יוצא במהלך בועט מול "האגיס"

חיתולי בייביסיטר סופגים יותר מהאגיס !

'בייביסיטר', יוצא במהלך בועט מול 'האגיס'חיתולי ביביסיטר

"בייביסיטר", מותג החיתולים והמגבונים המשווק על ידי "ניאופרם מוצרי צריכה", יוצא במהלך אגרסיבי מול מוביל הקטגוריה "האגיס", שיכלול קמפיין טלוויזיה ודיגיטל תחת הסלוגן: "חיתולי בייביסיטר סופגים יותר מהאגיס" עם משרד הפרסום "GREAT" בהיקף של כ – 2 מיליון ₪.

סיירת טרייד אין תאסוף מההורים חיתולי האגיס ותעניק בתמורה אריזות של  מותג החיתולים הצומח ביותר בישראל.

 

 

 

לאור הצלחת הקמפיין הקודם חיתולי "בייביסיטר", אשר נמצאו ע"י מעבדת "SGS" העולמית כסופגים יותר מחיתולי "האגיס", ממשיכים להפיץ את הבשורה בקרב הורים ישראלים.

 

הפעם יוצא המותג במבצע הטרייד אין הגדול: מביאים חיתולי "האגיס" ומקבלים חיתולי "בייביסיטר". סיירת מיוחדת של בייביסיטר תעבור ברחבי הארץ, תאסוף מההורים חיתולי האגיס ותעניק להם בתמורה אריזה מלאה של חיתולי בייביסיטר.

 

הפעילות תתקיים בין התאריכים 12-16 במאי. פרטים מלאים ומידע על נקודות ההחלפה, מועדי הגעת הסיירת ותקנון המבצע ב: https://www.baby-sitter.co.il/

 

לדברי ירדן בארי מנהלת השיווק של "בייביסיטר", "מעבר לתוצאות המעבדה המצוינות, אנחנו כל הזמן שומעים מצרכנים כמה הם מרוצים מחיתולי בייביסיטר וכמה הם מופתעים לטובה. אנחנו יוצאים למהלך הזה עם המון ביטחון ובמטרה להמשיך ולהפיץ את הבשורה כי בייביסיטר מעמיד חלופה מצוינת בשוק החיתולים עם חיתול דק, גמיש ובעל ספיגה מנצחת לצד מחירים נגישים. מה אפשר לבקש יותר מזה?

 

 

את מוצרי "בייביסיטר" ניתן להשיג באתר האונליין של המותג וכן ברשתות המזון, ברשת "Be" ובחנויות נבחרות.

 

מותג "בייביסיטר", המציע חיתולים, מגבונים וספריי החתלה, משווק על ידי "ניאופרם מוצרי צריכה", העוסקת בשיווק ומכירה של מגוון רחב של מוצרי צריכה מעולמות הדרמו-קוסמטיקה, תוספי תזונה, תינוקות, גיל שלישי, היגיינה, טיפוח הבית ותרופות ללא מרשם (OTC). בין המותגים המשווקים ע"י החברה: אדויל, צנטרום, ליסטרין, סימיליאק, נרבן, דורמינול, מוסטלה, בלנאום, נוק ו- R3. בנוסף, החברה מייצרת ומשווקת את מותג הדרמו-קוסמטיקה, דוקטור עור, מותג החיתולים והמגבונים, "בייביסיטר", חיתולי נועם למבוגרים, ואת מגבוני מותג i-Care לטיפוח אישי. מגוון החיתולים והמגבונים מיוצרים במפעל DPL, אשר נמצא בבעלות החברה.

 

"ניאופרם מוצרי צריכה" הינה חלק מקבוצת "ניאופרם", המתמחה ומובילה במתן פתרונות משולבים וחדשניים בתחום הבריאות ושיפור איכות החיים. הקבוצה מפתחת, מייצרת, משווקת ומפיצה תרופות מרשם, תרופות ללא מרשם, מוצרי צריכה וציוד ומכשור רפואי.

 

*עפ"י בדיקות מעבדת "SGS" שנעשו בחודש מאי 2018. נבדק בעזרת תמיסת מלח על חיתולי "האגיס" פרידום דריי מידה 4, לעומת חיתולי "בייביסיטר" מידה 4