כותרות אחרונות
Search

"דוז פואה ליזהר כהן מוותיקי האירוויזיון"

פאות אפרו ומכנסי פדלפון לבנים !

"דוז פואה ליזהר כהן מוותיקי האירוויזיון"

 

אמש (14.05) יזהר כהן חווה פלאשבק לשנת 1978, כשלהקת דיירי מגדלי הים התיכון בנורדיה הפתיעה אותו עם הלהיט שהביא לראשונה את האירוויזיון לישראל "אבאניבי".

 

 הדיירים כבשו את הבמה כשהם מזמרים את השיר בפאות אפרו ומכנסי פדלפון לבנים, כמחווה  להופעת האירוויזיון ההיא.

 

אומנם אתמול (14.5.19) התקיים ערב חצי הגמר הראשון של האירוויזיון, אבל נדמה שחגיגות האירוויזיון האמתיות התקיימו אתמול במקום אחר לגמרי – מגדלי הים התיכון שבנורדיה.

 

בבית הדיור המוגן החליטו להרים ערב הצדעה לשירי האירוויזיון מכל הזמנים, בו ניגנו ושרו אמנים שהשתתפו בהופעות אירוויזיון שונות לאורך ההיסטוריה.

 

אחד הזמרים שלקח חלק באירוע, היה הזמר המוערך יזהר כהן, שהופיע עם שירו, זוכה האירוויזיון לשנת 1978 אבאניבי. 

 

כשעלה כהן לשיר היה זה  למעשה שיאו של הערב, כאשר לבמה פרצה להקת דיירי מגדלי הים התיכון, כשהם לבושים במכנסי פדלפון ופאות אפרו, ומשחזרים באופן מושלם את הריקוד והשירה של ההופעה שלו מאותה שנה.

 

צילום: אודי גורן

 

יזהר כהן הופתע והתרגש מהמחווה והרגיש כי הוא חזר אחורה לימים בהם ייצג את מדינת ישראל בתחרות והביא לזכייתה במקום הראשון. הדיירים שהתכוננו במשך שבועות למחווה עבור כהן, עלו לבמה נרגשים ושמחים. את הערב הבלתי נשכח הנחה שדרן הרדיו והטלוויזיה יגאל רביד, ובמהלך הערב כיכבו בשירי אירוויזיון המוכרים מהארץ ומעולם: להקת Moses Sea עם הסולן מוזס סימן טוב, אלונה אלכסנדר כוכבת להקת "ווקה פיפל", שיר זלינגר מ"צלילי המוסיקה" וקארין שיפרין זמרת סולנית האופרה הישראלית.