כותרות אחרונות
Search

קניון דיזנגוף סנטר חוזר עם הפרויקט הקהילתי "אקומיוניטי" וימכור לציבור הרחב מחשבים החל מ-300 שקלים בלבד ! בשבוע הזה שלישי עד שישי !

חוזרים לבית הספר עם מחשב חברתי !

קניון דיזנגוף סנטר חוזר עם הפרויקט הקהילתי "אקומיוניטי" וימכור לציבור הרחב מחשבים החל מ-300 שקלים בלבד.

בימים שלישי, רביעי וחמישי בין השעות: 10:00-19:00

יום שישי בין השעות: 10:00-15:00

לקראת החזרה לבית הספר יארח קניון דיזנגוף סנטר, זוהי השנה הרביעית ברציפות, דוכן מיוחד של מחשבים חברתיים של מעבדת "אקומיוניטי – אקולוגיה לקהילה מוגנת", עסק חברתי בו אנשים עם צרכים מיוחדים מחדשים מחשבים לשימוש חוזר. המחשבים, שנמכרים בדוכן על ידי מוכרים עם צרכים מיוחדים, מוצעים לקהל הרחב במחירים אטרקטיביים – מחשבים נייחים החל מ-300 ש"ח ומחשבים ניידים במחירים מוזלים של החל מ-875 ש"ח.

צילום: יח"צ

"אקומיוניטי" היא המעבדה הראשונה למחשבים חברתיים בישראל. את המעבדה ייסד דני קוגן מתוך ההכרה הקשה והכואבת שבהולדת יהונתן, בנו האוטיסט, למנוף של עשייה ולשינוי עמדות משמעותי כלפי מקומו של האחר בחברה. עובדי המעבדה, בעלי צרכים מיוחדים, לומדים את תחום טכנאות המחשבים ומתנסים בתיקון וחידוש מחשבים מפסולת אלקטרונית המגיעה אליהם כתרומה. מחשבים שהגיעו לפירוק נבדקים, ומבין אלה הנמצאים ראויים לחידוש ולשימוש חוזר הם מתקינים את "המחשב החברתי".

 

המחשב החברתי הוא מחשב שחודש או הורכב מחלקי מחשב תקינים, מהמותגים המובילים כמו DELL, HP ו-LENOVO. המחשבים עוברים בדיקות איכות קפדניות ומוצעים למכירה רק לאחר שנבדקו ונמצאו שמישים בדרגה הגבוהה ביותר. עובדי המעבדה, בעלי צרכים מיוחדים, מבצעים את העבודה הטכנית בצורה המקצועית ביותר תוך ליווי ופיקוח מדריכים וטכנאים מקצועיים מהמעלה הראשונה. המחשב החברתי מתוכנת ונבדק על פי הקריטריונים המקצועיים הגבוהים ביותר והוא עומד למכירה רק לאחר שקיבל את כל אישורי האיכות והבטיחות הנדרשים.

דוכן אקומיונטי_אריה פישמן_מטיאס שוורץ_אלכסיס לם – צילום: יח"צ

 

בדוכן שיוצב בדיזנגוף סנטר בתאריכים 9-17.8.18, יוצעו לקראת החזרה לבית הספר מחשבים חברתיים נייחים וניידים, עם הטבות ושדרוגים משמעותיים ובמחירים ללא תחרות. כמו כן, תינתן אחריות ל-12 חודשים ויתבצעו משלוחים לכל חלקי הארץ בתוספת תשלום סמלית.

 

דוכן המחשבים החברתיים יתארח בבניין A, קומה 2, דיזנגוף סנטר, רחוב דיזנגוף 50, ת"א, עד יום שישי ה-17.8.18

בימים שלישי, רביעי וחמישי בין השעות: 10:00-19:00

וביום שישי בין השעות: 10:00-15:00