כותרות אחרונות
Search

"שיפודי התקווה" מגיעים למתחם הקניות והבילוי "מבנה" בחולון !

"שיפודי התקווה" מגיעים לחולון !

 רשת מסעדות הבשר הגדולה בארץ פותחת סניף ראשון בחולון – במתחם הקניות והבילוי "מבנה" בחולון.

"שיפודי התקווה" היא רשת הבשרים הפופולארית והוותיקה ביותר בישראל, והיא מציעה ארוחות איכותיות לכל המשפחה והיא פרוסה בכל רחבי הארץ -מנהריה ועד אילת ועכשיו גם במבנה בחולון

 

רשת "שיפודי התקווה" הוותיקה והפופולארית פותחת סניף ראשון בחולון במתחם הקניות מבנה חולון. המסעדה מציעה שילוב בין שירות מהיר בסגנון רשתות הפאסט פוד המוכרות לאוכל הטעים והאיכותי של שיפודי התקווה.

 

צילום: יח"צ

 

הסניף החדש מעוצב באווירה הדינמית והצעירה של הרשת והוא מציע שלל אטרקציות לילדים, לצד תפריט שמציע מנות המתאימות לכל אחד מבני המשפחה.

 

אורי אבל סמנכ״ל שיווק ומנהל תחום מרכזים מסחריים: "בשעות היום המסעדה עתידה  לשרת  את כל הקהל  שמגיע  לאזור התעשייה של חולון ומסקר מקיף שנערך בנושא, עולה כי הלקוחות והמשפחות מעדיפים את הקונספט של ארוחה בשרית מזינה, טעימה ובריאה כך ששיפודי התקווה מעניק להם עסקת חבילה משתלמת לאורך 7 ימים בשבוע".

 

צילום: יח"צ

 

מסעדת שיפודי התקווה fast food, היא בעלת הכשר בד"צ בית יוסף, היא  משתרעת על שטח של 87 מ"ר וכוללת ישיבה חיצונית מרווחת.

 

מדי יום מציעה המסעדה תפריט בשרי עשיר מגוון עם אפשרויות שמתאימות לכל בני המשפחה. התפריט מתבסס על התזונה הים תיכונית ומורכב מחומרי גלם טריים ואיכותיים, המנות  הבשריות מגיעות בליווי מגוון סלטים איכותיים ולאפות חמות המגיעות הישר מהתנור.

 

צילום: יח"צ

 

הטבות  מיוחדת לרגל הפתיחה:

∨ עד סוף חודש אוגוסט תינתן הנחה של 10% על כל התפריט,

∨ שווארמה בפיתה וכוס שתיה ב-30 ₪.

 

שעות פתיחה: 9:00-23:00

ארוחות עסקיות: החל מ 54 ₪

כתובת : רח' הפלד 7 מתחם מבנה