כותרות אחרונות
Search

חברת התעופה "אמריקן איירליינס" משקיעה בחברת טכנולוגיית המימן "Universal Hydrogen".

צילום: יח"צ חו"ל

 

חברת התעופה "אמריקן איירליינס" משקיעה בחברת טכנולוגיית המימן  "Universal Hydrogen".

מדובר בצעד נוסף במימוש אסטרטגיית החברה לאפס פליטות גזי חממה עד "2050".

 

 

חברת התעופה אמריקן איירליינס מדווחת על השקעה כספית אסטרטגית בחברת Universal Hydrogen Co, המתמחה בבניית בטכנולוגיית מימן  ירוקה ולוגיסטיקה לתעופה. ההשקעה תואמת את אסטרטגיית  אמריקן אירליינס להפחתת פליטת גזי חממה (GHG) עד 2035, ואת מחויבות החברה  לאפס פליטת גזי חממה עד 2050. השקעה אסטרטגית זו הופכת את אמריקן איירליינס לחברת התעופה הראשונה בארה"ב  המבצעת  השקעות ישירות בתחומי הנעת  מימן-חשמלית ועתיד הלוגיסטיקה של הפצת מימן.

 

רשת הפצת הדלק של Universal Hydrogen Co, עושה שימוש בקפסולות מימן מודולריות המטופלות כמו מטען, מה שמבטל את הצורך בתשתית תדלוק חדשה בשדות תעופה ומאיץ את פעולות העמסת הדלק. Universal Hydrogen Co, צופה להתחיל משלוחי מימן למטוסים קטנים כבר  בשנת -2025, עם תוכניות להרחיב את שירותיה למטוסים גדולים. שהצפי הוא שעד שנת 2030 כ 2/3 מפליטות התעופה יתבססו על מימן ירוק שהינו דלק אמיתי עם אפס פחמן.  ההתקדמות הזו  מעמידה את התעופה בנתיב לעמוד ביעדי הפליטות של הסכם פריז.

 

צילום: יח"צ חו"ל

 

דרק דר, סמנכ"ל הכספים של אמריקן איירלינס מציין כי לטכנולוגיה הזו יש פוטנציאל לשנות את עולם התעופה לאפס פליטות. עוד מציין דרק דר כי כחברת התעופה הגדולה בעולם, לאמריקאן יש אחריות להנהיג ולהוביל את הפיכת תעופה לבר-קיימא. ההשקעה שלנו במימן אוניברסלי הינה הבעת אמון  למימן ירוק כמרכיב מפתח של עתיד בר קיימא עבור עולם התעופה.

 

אמריקן איירלינס מצטרפת לאירבוס ונצ'רס, GE Aviation וטויוטה ונצ'רס, כמו גם לכמה יצרניות מימן גדולות ומשכירי מטוסים, כמשקיעים אסטרטגיים ב-Universal Hydrogen.

 

פול ארמנקו, מייסד שותף ומנכ"למ Universal Hydrogen ציין כי "יחד עם המשקיעים שלנו, אנו מרכיבים את שרשרת הערך מקצה לקצה כדי להפוך את תעופת המימן למציאות מסחרית בטווח הקרוב, הצעד הזה של אמריקן איירלינס  הוא איתות חזק לכך שלקוחות רוצים פתרון אמיתי של אפס פליטות למטוסי נוסעים ומוכנים לבצע צעדים מוחשיים ופרגמטיים כדי להגיע לשם במהירות".

 

צילום: יח"צ חו"ל

 

אודות קבוצת אמריקן איירליינס:

אמריקן איירלינס, חברת התעופה הגדולה בעולם, פועלת מבסיסה שבדאלאס טקסס. החברה טסה ליותר מ-350 יעדים על פני הגלובס באמצעות צי של כ–890 מטוסים חדישים.

 

מניות הקבוצה נסחרות בנסד"ק, תחת הסימול ,AAL וכלולות גם ב-500S&P.

 

פרטים נוספים באתר:  news.aa.com,

עקבו אחריהם בטוויטר: @AmericanAir 

בפייסבוק: Facebook.com/AmericanAirlines

 

למידע אודות אמריקן איירליינס או לביצוע הזמנה באתר לחצו כאן. סוכני המכירות של החברה זמינים לעזור ולענות על שאלות בעברית בטלפון: 03-7219497 .

 

פרטים נוספים על מערכת ההזמנות העולמית של החברה לחצו כאן.