כותרות אחרונות
Search

חברת התעופה "sichuan airlines" ("סצ'ואן איירליינס") תשתתף לראשונה בתערוכת התיירות הבינלאומית IMTM

חברת התעופה "sichuan airlines" ("סצ'ואן איירליינס") תשתתף לראשונה בתערוכת התיירות הבינלאומית IMTM 

לאחר שהשיקו בספטמבר האחרון את הקו לישראל, חברת התעופה sichuan airlines (סצ'ואן איירליינס) תשתתף לראשונה בתערוכת התיירות הבינלאומית IMTM שתערך ב12-13 בפברואר בגני התערוכה.

 

חברת התעופה sichuan airlines (סצ'ואן איירליינס) שזיהתה את הפוטנציאל העסקי והשיקה בספטמבר האחרון את הקו לישראל, מגיעה לראשונה להשתתף בתערוכת התיירות הבינלאומית IMTM. על פי נתונים שהגיעו מהחברה, יותר מ- 85 אלף תיירים סינים הגיעו לישראל ומינואר ועד אוקטובר 2018 יצאו מתל אביב לסין כ- 11,6450 נוסעים.

 

צילום- ניר שמול

 

הקו שהחל להפעיל טיסות בספטמבר האחרון  במטוסי A330 / 340 , מספר כי בהמשך יגיעו גם מטוסי ה-A350   שהתווספו לאחרונה לצי המטוסים של החברה שכולל כיום מעל ל- 145 מטוסי איירבס. הטיסות יוצאות מישראל לצ'נגדו, בירת מחוז סצ'ואן אשר ידועה בזכות האוכל העשיר שלה ובזכות  הפנדות הענקיים אשר חיים במחוז, למעשה 80% מאוכלוסיית דובי הפנדה מתגוררת כיום בסצ'ואן  והמטיילים לצ'נגדו יכולים לבקר בה ולהתרשם מיופייה בשמורות ומהנופים המרהיבים שבה. אורך הטיסה הוא 8 שעות ו 20 דק בלבד כלומר, מדובר  כיום על הדרך הקצרה ביותר לסין. חברת התעופה סצ'ואן איירליינס נוסדה ב-  1988 והיא משרתת כיום למעלה מ- 270 יעדים בסין ומחוצה לה .

 

צילום- ניר שמול

 

גורם בחברה מספר כי החברה מפעילה שתי טיסות שבועיות והם מאמינים כי בשל הביקוש, לא רחוק היום שהם יעלו  לטיסה השלישית. מרבית התנועה לסין היא של אנשי עסקים ובשנים האחרונות ניתן לראות יותר ויותר תעשיות אשר מעבירות את תהליך הייצור שלהם למזרח. בנוסף כל מה שקשור לייצור שבבים ואלקטרוניקה , עבור חברות הייטק ישראליות במרבית המקרים מיוצר בסין בשל ההוזלה המשמעותית של העלויות .מבחינת תיירות נופש, סין מציעה שפע של אטרקציות תיירותיות מכל הסוגים, החל מטיולי שטח לצד נופים מרהיבים ועד לסיורים בשמורת הטבע (כמו שמורות הפנדות בצ'נגדו ) וכמובן , שופינג בזול.

 

צילום- ניר שמול

 

תערוכת התיירות הבינלאומית השנתית- 2019 IMTM – International Mediterranean Tourism Market, תיערך בפעם ה-25 בביתן 2 בגני התערוכה בתל אביב בתאריכים 12-13 לפברואר 2019 . בתערוכה ישתתפו בתערוכה ישתתפו כ- 200 ביתנים, אלפי מציגים ומתוכם כ- 50 מדינות.