כותרות אחרונות
Search

"JANSAN" חנות און ליין – מהפכת מחירים בעולם התכשיטים והיהלומים !

JANSAN – מהפיכת המחירים בעולם התכשיטים והיהלומים כבר כאן!

באירוע חגיגי, מרשים ונוצץ במיוחד, שנערך במתחם חנות היוקרה "קמחי תאורה" ברחוב הלח"י בני ברק, הושקה אחר כבוד, חנות האון ליין "Jansan" שתביא כך אנחנו מקווים למהפכת מחירים אמיתית בעולם התכשיטים והיהלומים בישראל. באי האירוע נהנו הנאה מושלמת מעמדות ייעוץ בנושא התאמת תכשיטים, רפלקסולוגיה ועוד.. שמעו הרצאה מאלפת על התפתחות התכשיטים משחר הימים ועד היום והתפנקו על מטעמים מעשי ידיה של אפרת הבעלים של הקייטרינג החלומי והחלבי "מיס מייפל". את יחסי הציבור לחברת JANSAN ולאירוע עצמו, עשו רינת בן סימון מנכ"לית ובעלים של משרד ניהול שיווק ויח"צ "מינגלינק" ועינב עזרא מנהלת היח"צ.

jansen 1

לראשונה בישראל  מושקת חנות תכשיטי יוקרה מקוונת JANSAN, המאפשרת רכישת תכשיטי יוקרה משובצים ביהלומים במחיר השווה לכל נפש, (החל מ 500 ₪) ללא פערי תיווך ובאיכות גבוהה, ובכך מגשימה לנשים את "חלום היהלום" והכי חשוב, הכל "כחול לבן".

הצרכן הישראלי נדרש ונאלץ לשלם מחירים גבוהים מאד על תכשיטי יוקרה משובצים ביהלומים, ובדרך כלל זכות זו שמורה לאנשים בעלי יכולות כספיות גבוהות.  אך כעת עם כניסתה של חנות האון ליין JANSAN לתמונה, מתעוררת תקווה למהפכת מחירים. הגיע הזמן שגם למותרות כמו תכשיטי יוקרה משובצי יהלומים יהיה מחיר שפוי, ושכל  אישה המעוניינת להתחדש בתכשיט יוקרתי ואו גבר החפץ לפנק את בת זוגו בתכשיט חלומי,  יוכלו להרשות זאת מבלי להזדקק להלוואה מהבנק. טבעת אירוסין וטבעת נישואין, הן כבר מזמן מוצר בסיסי.

jansen 3

לירן פורמן מנהל השיווק בקמחי תאורה "אנו שמחים להשיק בקמחי תאורה את מותג התכשיטים החדש והישראלי  JANSAN המביא בשורה צרכנית לקהל – תכשיטי יוקרה במחירים נוחים. אין ספק שהיום הפן הצרכני חשוב ביותר ועומד על סדר היום הציבורי. הצרכן בודק ומשווה וחשוב לו לבצע רכישות איכותיות ומושכלות. על מנת לתת מענה לקהל מגוון, קמחי תאורה השיקה לפני כשנה outlet המציע גופי תאורה במחירים אטרקטיביים ביותר עבור קולקציות של מותגי על שיצאו מפס ייצור או קולקציות ישנות יותר. זאת ועוד, כחלק מהמגמה הצרכנית, גם המותג הפרטי של קמחי תאורה מאפשר לקהל רחב ביותר ליהנות מרכישה במחירים נוחים ביותר".

jansen 5

לירן פורמן מנהל השיווק בקמחי תאורה hjs go רינת בן סימון מנכ"לית ובעלים' ניהול שיווק ויח"צ "מינגלינק"

דן אברהם יזם JANSAN: "יוקר המחייה המוגזם שבא לידי ביטוי גם בעולם תכשיטי היוקרה בארץ, הוא לא הגיוני. אנחנו ב JANSAN מוכרים מוצר מוגמר עם אחריות לכל החיים, מעוצב, תוצרת כחול לבן בהפרשי מחירים חסרי תקדים בישראל. כמו שקופיקס היתה יריית הפתיחה של מהפיכת הקפה, כך אני מקווה ש-Jansan תהפוך להיות מובילת מהפכת המחירים בתחום התכשיטים ותהיה זאת  שתוביל שינוי בהרגלי הצריכה ובחשיבה המסורתית שיהלומים שייכים רק לחוג יוקרתי, נוצץ ומצומצם…….עם השקת החנות הלקוחות ייהנו מסטנדרט שירות ומחוויית קניה ברמה בינלאומית – מועדון לקוחות ללא עלות המאפשר ליהנות משירות תחזוקה אחת לשנה חינם, ניקוי יהלומים וזהב, מתנה בעת ההצטרפות, מתנה ליום ההולדת ולמועדים מיוחדים.​……..הלקוחות יקבלו מוצר פרימיום במחיר שפוי. זה הולך להנגיש את כל שוק תכשיטי היוקרה למעמד הביניים. המטרה היא שנשים מכל קצוות הקשת ייהנו מתכשיטים איכותיים מעוצבים ואופנתיים משובצים ביהלומים".

jansen 2

חברת Jansan עסקה עד כה בייצור ובמכירת תכשיטים עבור חברות רבות ברחבי העולם. כיום החברה מנצלת את היכרותה רבת השנים עם עולם אבני החן התכשיטים והיהלומים, על מנת להשיג את המחירים הטובים ביותר ללא פערי תיווך ומשיקה חנות מקוונת און ליין תחת המותג JANSAN איתו היא פועלת במשך שנים. התכשיטים מעוצבים ומיוצרים בארץ במפעלים המובילים בתחומם, הם נושאים את אישור מכון התקנים, כמו גם תעודות אחריות לכל החיים והיכולת להחליף את המוצר באם הלקוחה אינה מרוצה עד מעל הגג.

החברה אינה מעוניינת לייקר את המוצר באמצעות עלויות שכירות גבוהות בקניונים או פרזנטוריות שגובות מאות אלפים עבור הייצוג, אלא מאמינה בעבודה קשה במטרה לחבר ישירות בין ספקי אבני החן לצורפים ללא מתווכים כדי שכל ההוצאות הללו לא יתגלגלו על הלקוחות. יחד עם זאת, כדי להציג את יופיים של התכשיטים הם קיבלו את עזרתה האדיבה של הדוגמנית נופית שבח.

jansen 4

נופית שבח מדגמנת את התכשיטים – צילום: דן אברהם

חברת JANSAN הוקמה ע"י דן אברהם נכה צה"ל העוסק לפרנסתו כצלם תכשיטים ביחד עם פילנטרופ יהודי אנגלי הפועל רבות למען נכי צה"ל, מתוך רצון לשנות ולהשפיע על שוק התכשיטים בישראל. במהלך לימודי תואר בהנדסה, מצא עצמו דן אברהם, 34, במלחמת לבנון השנייה מאבד חברים רבים ואפילו מחשב את קיצו לאחור. לאחר הפציעה ובעודו נכנס לתהליך שיקום ארוך ומייגע, החליט דן ללכת עם הלב, לנטוש את לימודי ההנדסה ולעסוק בצילום, תחום שהאהוב עליו במיוחד. לאחר שהשתקם, חבר דן לפילנטרופ יהודי בריטי המסייע רבות לשיקום נכי צה"ל והשניים החליטו על הבאת הבשורה.

לחנות התכשיטים –   https://jansan.co.il/

קרדיט:

סטודיו גולן מיתוג

חברת קרדו הקמת חנות האון ליין