כותרות אחרונות
Search

סנו ממשיכה לחדש ומשיקה נוזל לניקוי כלים בבקבוק עם משאבה

מסקר שנערך עולה כי: 86% מהישראלים מעדיפים נוזל כלים בבקבוק עם משאבה!

סנו ממשיכה לחדש עם המותג ספארק  מותג הפרימיום לניקוי הכלים ומשיקה את נוזלי הכלים לבנדר, קלאסי ופריחת השקד  בבקבוק עם משאבה – לנוחות שימוש מרבית ולמקסימום ניקיון וברק

מסקר שנערך עבור חברת סנו, עלה כי, 86% מהצרכנים מעדיפים כי נוזל הכלים שלהם יהיה בבקבוק בעל משאבה. 91% מהנשאלים, ציינו כי הסיבה המרכזית להעדפת נוזל כלים בבקבוק עם משאבה היא נוחות השימוש. תועלות נוספות שעלו במחקר  הינן שבקבוק עם משאבה הינו חסכוני יותר (48%) ושומר על ניקיון הכיור (32%).

חברת סנו, החברה הישראלית המובילה למוצרי טיפוח ואחזקה לבית, ממשיכה לחדש עם המותג spark (ספארק), מותג הפרימיום האיכותי בתחום ניקוי הכלים. והפעם משיקה סנו מגוון נוזלים לניקוי באריזת 1 ליטר עם משאבה בניחוח לבנדר עדין ובניחוח קלאסי וכן נוזל כלים היפואלרגני, לבעלי עור רגיש, בניחוח פריחת השקד. נוזלי כלים  אלו מתווספים לנוזל הכלים בניחוח לימון שהושק זה מכבר בבקבוק עם משאבה, לנוחות שימוש מרבית ולמקסימום ניקיון וברק.

sanos

צילום: מוטי פישביין

נוזלי הכלים בסדרת סנו ספארק מבוססים על נוסחה המכילה חומרים פעילים עוצמתיים, המעניקים לכלים ניקיון וברק, באיכות שאין גבוהה ממנה בישראל. נוזל הכלים סנו ספארק מנקה ביעילות, מסיר שומנים קשים בקלות , יוצר קצף עשיר ומותיר את הכלים נקיים ומבריקים. כל נוזלי הכלים בסדרה מכילים תערובת חומרים פעילים יעילה במיוחד בריכוז של 24% לפחות.

סדרת סנו ספארק, עם נוסחה חדשה והרכב חומרים עצמתי ויעיל הרבה יותר, טיפה אחת של סנו ספארק מספיקה להדחת כמות רבה  של כלים. הסדרה כוללת: נוזל כלים סנו ספארק בניחוח קלאסי, נוזל כלים סנו ספארק בניחוח לימון רענן, נוזל כלים סנו ספארק בניחוח לבנדר עדין, נוזל כלים סנו ספארק היפואלרגני, לבעלי עור רגיש, בניחוח פריחת השקד, אשר נבדק דרמטולוגית. בנוסף – סנו משווקת תחת מותג ספארק טבליות למדיח all in 1 לניקוי עוצמתי והברקה מושלמת, באריזה של 30 טבליות ובאריזה חסכונית של 70 טבליות, אבקה לניקוי כלים במדיח ביתי, מלח למדיח ונוזל הברקה למדיח.

להשיג ברשתות השיווק