כותרות אחרונות
Search

״דולצ׳ה דה לצ׳ה״ גלידה שעושים באהבה רבה

חמש שנים חלפו מאז התמקמה לה הגלידריה ״דולצ׳ה דה לצ׳ה״, גלידה איטלקית איכותית מפנקת וטעימה ,שנעשית במקום יום יום הכל ממחומרים טבעיים בלבד. ברחוב רוטשילד 62 ראשון לציון ועל כל המתוק והטעים הזה, אמונה שפית הגלידה המיוחדת נטע לי סטופסקי.

de lache 6de lache 7de lache 8

כדי לבדוק ולהתרשם מהמגוון המרשים של  סוגים וטעמים הנמצאים בגלידריה ״דולצ׳ה דה לצ׳ה״  ברחוב רוטשילד ראשון לציון 62,   הגעתי למקום כדי לטעום. ההתחלה הייתה מבטיחה,  מנת הפוגאטו, אספרסו חם עליו הונח גביע עם כדור גלידה וניל, הייתה מרעננת, מעוררת ובעיקר טעימה. מומלץ בחום !

de lache 1

בגלידריה ״דולצ׳ה דה לצ׳ה״ בראשון לציון תמצאו ״טעמים שיש רק שם״, מבטיחה בעלת המקום נטע לי.  מגלידות עם אלכוהול,  וויסקי, רום וצימוקים ועד גלידות שוקולד עם פיצוחים, וניל עם תוספות שונות ובמרקמים שונים, ריבת חלב, קוקוס קלוי ושקדים, עוגות יומולדת, מרשמלו ועוד ועוד……..מומלץ בחום !

de lache 2

שפית הגלידה נטע לי סטופסקי: ״בכל סוף יום עבודה לפני שאני נרדמת, אני מתכננת את הטעם הבא של הגלידה שאמציא למחרת ומחכה בקוצר רוח כדי שמישהו יטעם אותה יגיד "וואו"!!.

 

     de lache 9

נטע לי סטופסקי: ״בשביל הוופל בלגי שלנו באים מרחוק״, הסיבה לכך היא שהבלילה שאנחנו עושים היא מבראוניז והיא יוצאת בצבע חום וטעם מיוחד". אנחנו טעמנו וההנאה מכל ביס הייתה מושלמת.

חוץ מגלידות נהדרות  בטעמים מפנקים ומיוחדים, מציעה ״הגלידריה ״דולצ׳ה דה לצ׳ה״ ברוטשילד 62 ראשון לציון, ״ קפה איכותי ״מאורו״ במגוון אפשרויות. 

de lache 4

שפית הגלידה נטע לי סטופסקי – צילום: אבי בר

משתה גלידה של יום הולדת

"משתה הגלידה" של יום ההולדת לילדים  שעורכים בגלידריה "דולצ'ה דה לצ'ה" של נטע לי, הוא אחד המיוחדים שמבין ימי ההולדת.  האירועים שנערכים במקום הם בסגנון "משתה גלידה אינטרקטיבי"  במהלכו הילדים מכינים לבדם את הגלידה ואחר כך אוכלים אותה  בתענוג רב. בסוף אומרים  הילדים  לנטע לי, שזה הזכיר להם את עליסה בארץ הפלאות וזה עושה לה את היום.

de lache 5

שפית הגלידה נטע לי סטופסקי עם עידו רומי – מנכ"ל רומי – יחסי ציבור והפקת אירועים – צילום: אבי בר

 

דולצ'ה דה לצ'ה! הגלידה ברוטשילד 

רוטשילד 62 ראשון לציון טלפון 03-5324230 054-4446486

פתוח 08:00-24:00 ביום חול יום שישי 08:00-02:00 יום שבת 08:00-01:00