כותרות אחרונות
Search

חברת התעופה WIZZ AIR מזמינה את חברי מועדון "WIZZ Discount Club " לחגוג את חג האהבה, ומציעה רק היום (ה') להזמין טיסה לאחת מיעדיה באירופה ב 20% הנחה

! LOVE WIZZ IN THE AIR 

20%  הנחה על כל כרטיסי הטיסה לחברי מועדון החברים של WIZZ AIR

חברת התעופה WIZZ AIR  , חברת התעופה הגדולה והצומחת ביותר במזרח ומרכז אירופה מזמינה את חברי מועדון "WIZZ Discount Club " לחגוג את חג האהבה מוקדם, ומציעה להזמין טיסה לאחת מיעדיה באירופה ב 20%  הנחה רק היום, יום ה'  8 בפברואר, לפני חצות.

 

עם טיסות החל מ-89 ₪ זוהי הזדמנות מושלמת לפנק את בני הזוג במחיר משתלם במיוחד. WIZZ AIR מציעה מגוון יעדים רומנטיים מישראל בהם:

דברצן, הונגריה, העיר השנייה בגודל אוכלוסייתה בהונגריה, אחרי בודפשט, מתאימה לאוהבי טיולים אורבניים הנהנים מטיולים רגליים ברחבי העיר עם והנאה מבתי קפה ומסעדות ייחודיות. דברצן מציעה מנוחה ופינוק במעיינות טבעיים חמים ובריכות תרמיות בעלי סגולות רפואיות, נוסחה מתאימה לחגוג אהבה.   

 

קושיצה סלובקיה הינה העיר השנייה בגודלה בסלובקיה, ומתאימה במיוחד לאוהבי הטבע. מסלולי טיול ביער עשיר עם נהרות ופלגי מים, מערת קרח עם נטיפים זו הזדמנות להציף את האינסטוש בתמונות רומנטיות. עוד בעיר שוטטות בעיר העתיקה, שופינג וחיי לילה לאוהבים.

 

יאשי, רומניה, היא העיר הרביעית בגודלה ברומניה, והמטרופולין השני בגודלו ברומניה, בירת מחוז יאשי הנמצא באזור ההיסטורי של מולדובה. יאשי מציעה ארכיטקטורה היסטורית ומודרנית, מוזיאונים מעניינים, גנים בוטניים ושפע של אתרי תרבות ומקומות בילוי.  הליכה רומנטית לאורך שדרת סטפן סל מאר וביקור בארמון התרבות הינם רק חלק מהאטרקציות שמתאימות ליום האהבה ולסיכום החוויה תנצלו את ההזדמנות ליצור פורטרט רומנטי בידי אמני הרחוב בשדרה.

צילום: יח"צ

סופיה, בולגריה: אם אתם חיות לילה, אוהבי בירה, צ'ייסרים ואוכל טוב כדאי שתבקרו בסופיה ותטעמו מן הקולינריה המקומית.  אם הימורים על הפרק, תוכלו לנסות את מזלכם בקזינו מקומי, להנות מחנויות אופנה ושופינג זול יחסית ולטייל באחד הפארקים  יד ביד לרומנטיים שביניכם..

 

קטוביץ, פולין שוכנת  על גדות נהרות קלודניצה וראווה, בחלקה הדרומי של פולין. העיר מתאימה במיוחד לאוהבי תיאטראות, בתי קולנוע ואירועי מוזיקה לצד ארכיטקטורה עם נגיעות היסטוריות.  כדי לחוות אהבה כמו באגדות, כדאי לבקר בכפרים מסורתיים, בטירות הקטנות וביערות מסביב לקטוביץ'

 

אודות החברה:

חברת Wizz Air היא חברת הלואו-קוסט הגדולה ביותר במרכז ומזרח אירופה, החברה מפעילה צי של 88 מטוסים מסוג איירבוס A320 ואיירבוס A321 ומציעה למעלה מ-500 קווים, מ-28 בסיסים המחברים 145 יעדים ב-44 מדינות.

מאז טיסת הבכורה של  Wizz Air מתל אביב לבודפשט, החברה ממשיכה לשלב קווים חדשים בהתאם לצרכי הלקוחות. החברה מציעה מישראל ואליה 23 קווים ל-10 מדינות ברחבי אירופה, הטיסות ממריאות מנתב"ג ועובדה ונוחתות בין היתר בלובלין, קראיובה, קושיצה, לונדון-לוטון וורנה. לאחר 5 שנים של פעילות מוצלחת בארץ, Air Wizz הינה הבחירה הראשונה של למעלה מ-1.4 מיליון נוסעים מישראל ואליה. ב-2017 קרוב ל-750,000 נוסעים ישראלים נהנו מהשרות וממחיריAir  Wizz, וממערכת הזמנות ידידותית.