כותרות אחרונות
Search

חברת התעופה "Wizz Air" מקבלת מטוס חדש "ירוק" מדגם A320neo .!

חברת התעופה "Wizz Air" מקבלת את המטוס הראשון של החברה מדגם A320neo והופכת לאחת החברות הירוקות הראשונות בתחום התעופה.!

צעד משמעותי לחברת התעופה Wizz Air   אשר מקבלת את המטוס הראשון מדגם A320neo מתוך הזמנה של 256 מטוסים. דגמי ה- A320neo מכילים  239 מושבים ומוצעים עם  מנועי חברת פראט וויטני הנחשבים ידידותיים לסביבה ושקטים במיוחד.

 

צילום: יח"צ חו"ל

 

Wizz Air מפעילה צי של 108 מטוסים מסוג איירבוס A321 ו A320 ברחבי אירופה. עם  5 מטוסים מסוג  A321ceo ו-256 מטוסים מסוג A321neo ו A320neo Wizz Air הופכת ללקוח איירבוס הגדול ביותר מסוג זה בעולם.

 

מנכ"ל Wizz Air  יוזף  ואראדי: " אנו גאים לקבל את המטוס הראשון מההזמנה הגדולה ביותר בהיסטוריה של איירבוס לצי הצומח של החברה"

 

 

צילום: יח"צ חו"ל

 

מנכ"ל Wizz Air  יוזף  ואראדי:  "היום אנו מציינים התחלה של עידן חדש ב- Wizz Air, אנו גאים לקבל את המטוס הראשון מההזמנה הגדולה ביותר בהיסטוריה של איירבוס לצי הצומח של החברה. אנו בטוחים כי המטוס החדש יחזק את תהליך הצמיחה של החברה באירופה.  המהפכה הירוקה של החברה תאפשר הורדת מחירים ובמקביל שמירה על הסביבה.

 

צילום: יח"צ חו"ל

 

אודות החברה:

חברת Wizz Air היא חברת הלואו-קוסט הגדולה ביותר במרכז ומזרח אירופה. החברה מפעילה צי של 109 מטוסים מסוג איירבוס A320 ואיירבוס A321 ומציעה למעלה מ-600 קווים, מ-26 בסיסים המחברים 143 יעדים ב-44 מדינות.

 

מאז טיסת הבכורה של  Wizz Air מתל אביב לבודפשט, החברה ממשיכה לשלב קווים חדשים בהתאם לצרכי הלקוחות. החברה מציעה מישראל ואליה 23 קווים ל-10 מדינות ברחבי אירופה, הטיסות ממריאות מנתב"ג ועובדה ונוחתות בין היתר בלובלין, קראיובה, קושיצה, לונדון-לוטון וורנה. לאחר 6 שנים של פעילות מוצלחת בארץ, Air Wizz הינה הבחירה הראשונה של למעלה מ-1.2 מיליון נוסעים מישראל ואליה אשר נהנים מהשרות וממחירי Air  Wizz, וממערכת הזמנות ידידותית למשתמש.