כותרות אחרונות
Search

חברת התעופה "Wizz Air" מרחיבה את פעילותה ומכריזה על קו חורף חדש – וילנה-אילת.

 חברת התעופה  "Wizz Air" מרחיבה את פעילותה ומכריזה על קו חורף חדש – וילנה-אילת.

כרטיסים יוצעו בהחל מ-39 ₪ ללקוחות הישראלים והשירות יתחיל ב-27 לאוקטובר 2019.

 

צילום: יח"צ

 

חברת התעופה "Wizz Air", חברת הלואו קוסט הגדולה ביותר במרכז ומזרח אירופה עם 146 יעדים ב- 44 מדינות, שציינה השבוע 15 שנות פעילות, ממשיכה במהלכי ההתרחבות באילת ומודיעה בשיתוף משרד התיירות על השקת קו החורף החדש: וילנה-אילת.

 

הקו החדש יחל לפעול כבר מהחורף הקרוב מ -27 באוקטובר 2019 עם 2 טיסות שבועיות- בימי שלישי ושבת בעלות של החל מ-39 ₪. הזמנות לקו החדש יפתחו היום 23 במאי 2019 דרך אתר החברה  www.wizzair.com או דרך האפליקציה.

 

כחלוצה של עידן הנסיעות החדש בישראל, החברה מציעה תעריפים מוזלים, למספר רב של יעדים דרך מערכת הזמנות מקוונת וידידותית. בשנת 2018, למעלה מ-1.2 מילון נוסעים נהנו מטיסות Wizz Air לישראל וממנה.

 

צילום: יח"צ

 

מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי: "הרחבת הפעילות של "Wizz Air" בישראל ופתיחת קו חדש מוילנה לאילת, הן הבעת אמון בתיירות לישראל ובאפקטיביות השיווק שאנחנו מובילים באירופה, שהביא לשיא כל הזמנים בכניסות תיירים לישראל. בשנים האחרונות חברות התעופה והתיירים מגלים את המוצר התיירותי האיכותי שמציעה ישראל וכמובן את הערך של המוצר המדברי. אני סמוך ובטוח שהקשרים ההדוקים שלנו עם Wizz Air יסייעו לנו לשבור שיאים נוספים בתיירות".

 

תמרה ווליוס, דוברת חברת "Wizz Air": "אנו מודיעים היום על הרחבת פעילותה של חברת WIZZ AIR בישראל ובאילת בפרט ומדגישה את מחויבותה של החברה לשוק הישראלי. אנו נרגשים להכריז כי החברה תשיק קו חדש בין וילנה-אילת לחורף 2019-2020. מדובר במהלך נוסף של חיזוק הנוכחות והקשר של החברה לישראל המביא לתרומה חשובה לתיירות הנכנסת והיוצאת ולקשרים העסקיים בין המדינות"

 

צילום: יח"צ

 

אודות "וויז אייר"

חברת "Wizz Air" היא חברת הלואו-קוסט הגדולה ביותר במרכז ומזרח אירופה. החברה מפעילה צי של 112 מטוסים מסוג איירבוס ,A320 איירבוס A321 ואיירבוס A321neo ומציעה למעלה מ-600 קווים, מ-26 בסיסים המחברים 146 יעדים ב-44 מדינות.

 

מאז טיסת הבכורה של  "Wizz Air" מתל אביב לבודפשט, החברה ממשיכה לשלב קווים חדשים בהתאם לצרכי הלקוחות. החברה מציעה מישראל ואליה 24 קווים ל-10 מדינות ברחבי אירופה, הטיסות ממריאות מנתב"ג ועובדה ונוחתות בין היתר בלובלין, קראיובה, קושיצה, לונדון-לוטון וורנה. לאחר 6 שנים של פעילות מוצלחת בארץ, Air Wizz הינה הבחירה הראשונה של למעלה מ-1.2 מיליון נוסעים מישראל ואליה אשר נהנים מהשרות וממחירי החברה  והמערכת הזמנות ידידותית.