כותרות אחרונות
Search

חברת "חקלאי גרנות" נפרדה משחר שקד שהלך לעולמו בטרם עת לאחר התמודדות עם מחלה קשה.

פינת ההנצחה לשחר שקד בבית האריזה של גרנות – צילום: אחיקם חיים

 

נפרדים מאיש האבוקדו

חברת "חקלאי גרנות" נפרדה משחר שקד שהלך לעולמו בטרם עת לאחר התמודדות עם מחלה קשה.

 

אירוע זיכרון עצוב במיוחד התקיים בשבוע שעבר ב"חקלאי גרנות", אשר נפרדה מעובד החברה האהוב והמסור, שחר שקד, אשר נפטר לאחר התמודדות עם מחלה קשה.

 

טקס הזיכרון לשחר שקד בחברת "חקלאי גרנות" – צילום: אחיקם חיים.

 

שחר שקד, בן קיבוץ מעגן מיכאל, היה ממפתחי ענף האבוקדו של הקיבוץ ושימש בעשור האחרון כציר מרכזי בענף האבוקדו של גרנות • בשבוע שעבר התקיים בגרנות טקס זיכרון לפרידה משקד, בהשתתפות חברי ההנהלה והעובדים.

 

שחר שקד ז"ל במטעי "חקלאי גרנות" – צילום: אחיקם חיים

 

שחר (49), בן קיבוץ מעגן מיכאל, חקלאי בכל רמ"ח איבריו, אוהב אדם ואדמה, ניהל את מטע האבוקדו של הקיבוץ והיה אחראי לפיתוח הרב שלו לאורך השנים. בעשור האחרון הצטרף שחר לצומח גרנות והפך להיות ציר מרכזי בענף האבוקדו ובמשפחת צומח גרנות. שחר הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים והמוני חברים וידידים מענף החקלאות והתעשייה הקיבוצית.

 

פינת ההנצחה לשחר שקד ז"ל בבית האריזה של גרנות – צילום: אחיקם חיים

 

בטקס זיכרון מרגש במיוחד נפרדו עובדי גרנות ומנהליה משחר שקד, במקום שהיה לשחר כבית שני, בית האריזה לאבוקדו של גרנות. דברי הספד נאמרו, שירים ששחר אהב נוגנו והיה שם בעיקר עצב, על האיש המיוחד שהלך מאיתנו. לדברי גיורא מרום, מנכ"ל חקלאי גרנות, שחר היה איש מיוחד וחבר אמת, פיו וליבו תמיד שווים, אהוב על כולנו, תמיד עוזר ומסייע בכל נושא או עניין שנדרש. ליבנו עם אילנה, יהונתן, אהוד ומאיה וכל משפחת שקד.