כותרות אחרונות
Search

חברת "אבוט" משיקה "פדיאשור" חדש ומתקדם בישראל.

צילום: יח"צ "פדיאשור"

 

חברת "אבוט" משיקה "פדיאשור" חדש ומתקדם בישראל.

חדשנות תזונתית לתמיכה במימוש פוטנציאל הגדילה לילדים בגילאי 3-13.

 

חברת "אבוט" הודיעה על השקת פתרון תזונתי לילדים, מדובר ב"פדיאשור" חדשני ומתקדם שפותח עם 27 ויטמינים ומינרלים המסייעים לגדילת ילדים. המוצר מגובה בלמעלה מ- 20 מחקרים קליניים מהם עולה הוכחה שהמוצר מסייע למימוש פוטנציאל הגדילה אצל ילדים בגילאים 3-13. ה"פדיאשור" החדש זמין בטעמים שילדים אוהבים, וניל ושוקו. 

 

חברת "אבוט" לייצור תרופות ומוצרי בריאות מובילה בעולם, הציגה לראשונה את ה"פדיאשור" בשנת 1988. מאז ועד היום שוקדת החברה על פיתוחים חדשים  של הרכב ה"פדיאשור" על מנת לספק את הצרכים התזונתיים של הילד/ה בשלבי הגדילה השונים.

 

ה"פדיאשור" הוכח מדעית כמסייע לגדילה בגובה ומשקל הנראים לעין ומשפרים את המערכת החיסונית של ילדים. מחקרים הראו כי ילדים שצרכו את ה"פדיאשור, עלו במשקל וגבהו. בנוסף, ניכר היה שיפר משמעותי בתיאבון במהלך 9 חודשים של שימוש במוצר.

 

צילום: יח"צ "פדיאשור"

 

רונית דוויב מנהלת רפואית של "חברת "אבוט" ישראל: " על מנת שילדים יממשו את פוטנציאל הגדילה שלהם, יש לספק להם תמיכה תזונתית מיטבית. מכיוון ש 70% מהגדילה מתרחשת בעשור הראשון של חיי הילדים, יש לזהות ולטפל מוקדם ככל שניתן מחסורים תזונתיים במהלך חלון הזדמנויות קריטי זה, על מנת לתמוך בגדילה בריאה, הגנה חיסונית והתפתחות קוגנטיבית מיטבית".

 

ד"ר רוברט מוריי מרצה למדעי התזונה במכללה לחינוך ואקולוגיה: "לחוסרים תזונתיים יש השפעות שליליות רבות, במיוחד על קצב הגדילה הליניארי של ילדים. ללא תזונה מתאימה, עלולה להתרחש האטה בקצב הגדילה או אפילו במקרה קיצון, עצירת גדילה, העלולה להוביל לבעיות רפואיות ולפגיעה בהתפתחות הקוגנטיבית עם השלכות חמורות בטווח המיידי והארוך".

 

עמית צנטר מנכ"ל חברת "אבוט" ישראל: "על מנת לספק לילדינו תזונה מיטבית לגדילתם, נדרשת גישה רב מערכתית. על ההורים, המטפלות, רופאי הילדים ושירותי הבריאות, לעבוד יחד כדי לספק לילדים בישראל ובעולם בסיס בריאותי איתן. מטרה זאת עומדת לנגד עינינו בחברת "אבוט" כבר למעלה מ 100 שנה והמדענים שלנו מחויבים להמשיך ולפתח ולשפר את מוצרי התזונה שלנו, כך שיתאימו לצורכי האוכלוסייה בכל שלב בחיים".

 

צילום: יח"צ "פדיאשור"

 

 

החל בנובמבר 2020 "פדיאשור" החדש יהיה זמין בפריסה ארצית ברשתות הפארם המובילות.

למידע נוסף אתם מוזמנים לבקר באתר המוצר: www.pedashure.co.il

 

אודות "חברת "אבוט"

"אבוט" חברת תרופות ומוצרי בריאות עולמית מובילה המסייעת לאנשים לחיות באופן מיטבי ביותר בכל שלב בחיים שלהם. מגוון מוצרי "אבוט" כולל מוצרים המבוססים עכל טכנולוגיות משנות חיים המרחיבות את הספקטרום של מוצרי בריאות, עם מוצרי דיאגנוסטיקה מובילים, ציוד רפואי, תרופות גנריות ותזונה. בחברה 107.000 עובדים הנותנים שירות למעל 160 מדינות ברחבי העולם.

 

אתר החברה: www.abbott.com

לינקדין: www.linkedin.com/company/abbott-/

טויטר: abbottglobal    @abbottnews@