כותרות אחרונות
Search

חברת "טבע ירוק" מציגה את "Ener Good" – מארז משפחתי של מרובעי אנרגיה מעולים בטעמים !

צילום: תום חוליגנוב

 

חברת "טבע ירוק" מציגה את "Ener Good" – מארז משפחתי של מרובעי אנרגיה מעולים בטעמים נהדרים, המבוססים על פירות מיובשים, קוקוס וקקאו.

החטיפים ללא תוספת סוכר, חומרים משמרים, רכיבים מן החי וגלוטן.

טעמנו, היה טעים להפליא ומומלץ בחום !

 

חברת "טבע ירוק", המתמחה בייצור ושיווק מוצרי בריאות, מציגה את "Ener Good" – מרובעי אנרגיה המבוססים על פירות מיובשים, קוקוס וקקאו, בשני טעמים נהדרים. החטיפים משווקים במארז משפחתי במשקל של 300 גרם, המכיל 12 מרובעים.

 

מרובעי "Ener Good"  מכילים אך רק רכיבים איכותיים וטבעיים מהצומח: תמרים, דובדבני אמרנה מיובשים, חמוציות מיובשות, קקאו נא אורגני, אבקת קקאו, פתיתי קוקוס ואבקת חרובים – ללא כל תוספות של סוכר, חומרים משמרים, צבעים מלאכותיים, רכיבים מן החי, קמחים או גלוטן.

 

בסדרת מרובעי האנרגיה הטבעיים, שני טעמים:

  • מרובעי שוקולד, תמר, חרוב, קוקוס וקקאו. מכילים: תמרים (50%), פתיתי קוקוס (35%), אבקת חרובים אורגנית (10%), קקאו אורגני (5%).

 

צילום: תום חוליגנוב

 

  • מרובעי שוקולד, דובדבן, חמוציות וקוקוס. מכילים: דובדבן אמרנה מיובש (25%), חמוציות ללא תוספת סוכר, תמרים אורגניים, שבבי קוקוס, אבקת קקאו.

 

צילום: תום חוליגנוב

 

הנטורופתית יערה כהן איכילוב מציינת, שכאשר מעוניינים באנרגיה זמינה ומהירה ממקורות טובים וטבעיים, ללא חומרים משמרים, צבעים מלאכותיים או תוספת של סוכר – המרובעים של Ener Good יספקו אותה באופן מיטבי, שכן הם משלבים סיבים תזונתיים, נוגדי חמצון, ויטמינים, מינרלים שונים ועוד. "מרובעי האנרגיה האלה נהדרים כארוחת ביניים, לפני אימון ספורט, ליד כוס קפה או כפינוק בערב", הוסיפה.

 

האריזה המשפחתית מאפשרת לכל אחד מבני הבית ליהנות מחטיף אנרגיה, טעים ובריא – בבית, בעבודה או בשעות הפנאי. מומלץ לאחסן במקום קריר ויבש.

 

כשרות: כשר פרווה באישור המועצה הדתית בית שמש, ובהשגחת הבד"ץ העדה החרדית.

 

מחיר מומלץ לצרכן: 35 ש"ח לאריזה במשקל 300 גרם.

להשיג ברשתות וחנויות טבע ברחבי הארץ.