כותרות אחרונות
Search

חברת טכנולוגיות המידע "מיטווך" מתגייסת למלחמה במחלת הקורונה! מעניין.! היכנסו….

 

חברת טכנולוגיות המידע "מיטווך" מתגייסת למלחמה במחלת הקורונה!

החברה פיתחה מערך בקרה טיפולי מרחוק, משולב וידאו וקול, כדי שניתן יהיה לתקשר עם החולים ב "קורונה" המאושפזים במחלקות בבתי החולים, תוך שמירה על בטיחות הצוות הרפואי.

 

בתי החולים בישראל מגייסים בימים אלה את מיטב פתרונות התוכנה והחומרה הקיימים בזירה הרפואית/טכנולוגית, כדי להפחית את סכנת ההדבקות של הצוותים הרפואיים המטפלים ישירות בנפגעי הקורונה. פתרון מערכתי כולל, שצובר תאוצה בימים אלה ופותח במיוחד ע״י חברת טכנולוגיות המידע ״מיטווך״, כבר הוטמע במספר בתי חולים מאז פריצת המחלה.

 

צילום: יח"צ

 

 

״הפרוייקט נתפס אצלנו כבעל חשיבות לאומית. היה ברור לכולם שיש לנו ולפתרונות הטכנולוגיים שלנו, תפקיד חשוב בהגנה על הצוות הרפואי, המסור לתפקידו ועובד סביב השעון, כדי לטפל בחולי הקורונה״, אומר אמיר מיטווך, מנהל הפיתוח העסקי של החברה. ״צוותים מקצועיים של חברת מיטווך התגייסו בכדי לספק מענה טכנולוגי יעיל ולפריסתו המהירה בשטח. עירבנו בתהליך גם את אנשי חברת VIDYO אותה אנו מייצגים בישראל (שיש להם שורשים ישראלים), ומהפידבקים החמים שאנו מקבלים מבתי החולים, אנו מבינים שעמדנו היטב באתגר״.

 

צילום: יח"צ

 

 

״הפתרון ׳שנתפר׳ במיוחד עבור המחלקות בהן שוהים בבידוד חולי הקורונה, היה חייב לכלול שילוב של מספר מערכות שהוכיחו עצמן במאות בתי חולים במצבי רגיעה״, אומר אמנון אבי-גיא, מנהל החטיבה לציוד מחשוב בחברת מיטווך. ״המטרה הייתה לתת לאנשי הצוות את מירב התנאים לטפל בחולים מרחוק, לפחות בחלק מהזמן. היה ברור לנו שחייבים לעבוד כאן בלוחות זמנים מאוד מהירים״. בפועל, לאחר הפיתוח הראשוני, המערכת יושמה בשטח תוך מספר ימים מצומצם.

 

צילום: יח"צ

 

 

מערכת הווידאו שפיתחה חברת VIDYO (חטיבה בחברת Enghouse), נבחרה לפעול בלב מרכז השליטה, בקרה והתמיכה במטופלים. למערכת זו ניתן לחבר מכשור רפואי נלווה דוגמת מכשירי Tyto, סטטוסקופים דיגיטליים, מכשירי AKG ואחרים, המספקים יכולת ביצוע של בדיקות רפואיות וקבלת אבחון מרחוק, במהלך ביצוע שיחת הווידאו על ידי הגורם המטפל.

 

צילום: יח"צ

 

מצלמת Meetup 4K של לוג׳יטק, מאפשרת ביצוע זום רב עוצמה וכיוונון מרחוק, לטובת קריאת נתוני מוניטורים, ומחשב AIO בעל מסך גדול, מאפשר לחולים לראות, על גבי המסך את הרופא, או האחות המטפלים ולנהל איתם שיחה מרחוק. ״מראש גם נלקח בחשבון נושא אבטחת המידע הרפואי הרגיש. בנינו סביבת ענן ייחודית לכל מחלקה ומחלקה בבתי החולים, תואמת תקן  HIPPA – יישום אבטחה קפדני ביותר שמפקח על השימוש במידע האישי של החולים״. להשלמת התמונה, אנשי הצוות הצטיידו תחנות עבודה קבועות, או מתניידות על גבי עגלות רפואיות ממוחשבות, כאשר המחשבים והמקלדות, בעלי תכונות אנטי-בקטריאליות.

 

צילום: יח"צ

 

מיטווך, חברת טכנולוגיות המידע הוותיקה ביותר בארץ, היא המפיצה הבלעדית של התאגידים NCR ו-Teradata בישראל. החברה מתמחה בפתרונות מיחשוב יעודיים וכלליים, בפתרונות לשירות עצמי, בפתרונות מחסני נתונים ואנליטיקה, ובפתרונות תקשורת – על מרכיביהם השונים. לחברה מסורת רבת שנים של מחוייבות לאיכות ומצויינות ועל לקוחותיה נימנים אירגונים וחברות רבים, ביניהם מהגדולים והמובילים בכלכלה הישראלית: בבנקאות, בתחומים פיננסיים אחרים, בתקשורת, בקמעונאות ועוד. אתר: https://ncr.co.il/