כותרות אחרונות
Search

חברת "יורופה נדל"ן" זכתה בחותם האיכות של "dun & bradstreet" ישראל.

אסף מולכו, אדריכל וממייסדי חברת "יורופה נדלן" צילום: AVOLDI PHOTOGRAPHY

 

חברת "יורופה נדל"ן" זכתה בחותם האיכות של "dun & bradstreet"  ישראל.

חותם האמינות של "דן אנד ברדסטריט" הינו "תו איכות" אשר מטרתו להקל על תהליך קבלת ההחלטות של הצרכן.

"יורופה נדל"ן" מובילה בישראל את תחום שיווק השקעות הנדל"ן בפורטוגל.

 

חברת "יורופה נדל"ן" קיבלה החודש את חותם האיכות של חברת "דן אנד ברדסטריט" – חותם האמינות של "דן אנד ברדסטריט" הינו "תו איכות" אשר מטרתו להקל על תהליך קבלת ההחלטות של הצרכן לקראת ביצוע התקשרות עסקית עם חברה ו/או בית עסק. הענקת החותם מבוססת מקצועית על סמך מידע וניתוח פיננסי מעמיק של בית העסק.

 

אסף מולכו, אדריכל וממייסדי חברת יורופה נדל"ן: ״כולם כבר יודעים שמדד "dun & bradstreet" עושה סדר ומייעל את קבלת ההחלטות מצד בעלי דירות ומשקיעים הפועלים בענף הנדל״ן ובהתחדשות העירונית בארץ. לזהות המשווק והיזם, בעיקר בהשקעות בחו"ל, ישנה חשיבות רבה בבחינת טיב, יציבות וביטחון ההשקעה. לא זו בלבד, שחברת "יורופה נדל״ן" משווקת את הפרויקטים של היזמים החזקים, המובילים והוותיקים בפורטוגל עם דוחות איתנות פיננסית של "dun & bradstreet", מהחודש היא גם מתגאה בחותם האמינות הנכסף מטעמה. חשוב לנו להוביל לא רק במספר המשקיעים שהשקיעו דרכנו ובמספר הדירות שנרכשו ונמסרו על-ידינו, אלא גם באיכות המוצר אותו אנחנו משווקים עבור לקוחותינו. אמינות המשווק חשובה לי כמשקיע ולנו כחברה שמטרתה להוביל בסטנדרטים, באיכות ובשירות״.

 

אסף מולכו, אדריכל וממייסדי חברת "יורופה נדלן" צילום: AVOLDI PHOTOGRAPHY

 

יורופה נדל"ן מובילה בישראל את תחום שיווק השקעות הנדל"ן בפורטוגל. פעילותה הענפה שמה דגש וחשיבות רבה על איכות המוצר שהיא משווקת ועל רמת האמינות שלה אל מול לקוחותיה הרבים וספקיה המקצועיים, שאף הם נבחרים בקפידה.

 

אודות יורופה נדל"ן (www.youropa-re.co.il)

"יורופה נדל"ן" מקבוצת "יורופה" (www.youropa-group.com) הינה החברה הגדולה בישראל לשווק השקעות נדל"ן בפורטוגל. החברה נותנת מענה כולל ומקצועי לביקוש ההולך וגואה בשנים האחרונות להשקעות נדל"ן בפורטוגל. החברה נהנית מהבסיס האיתן של קבוצת "יורופה" בתחומי יזמות הנדל"ן, ההשקעות והשירותים המקצועיים בישראל ובפורטוגל ופועלת ממשרדיה בישראל ובפורטוגל. "יורופה נדל"ן" מלווה את הלקוח לכל אורך תהליך הרכישה החל משלב בחירת ההשקעה המתאימה לכל משקיע, דרך ההתקשרות עם היזם, קבלת מימון של עד 75% מבנק מקומי ועד מסירת החזקה ומעבר לניהול שוטף. החברה מייצגת בישראל באופן בלעדי שורה של יזמים מהמובילים בפורטוגל עם מגוון פרויקטים ונכסים להשקעה באזורי פריים לוקיישן בערים הגדולות במדינה. לקבוצת "יורופה" גם זרוע יזמית, גאיא קפיטל (GAYA CAPITAL), המובילה שורה של פרויקטי איכות בצפון פורטוגל בשותפות עם שותפים מקומיים מובילים.